• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    CHEWBACCADohrál jsem ...... (PC,XBOX,PS,NS games) HALL of Game na nástěnce!!!
    ELHO_CID
    ELHO_CID --- ---
    Quake 2/ 5h / gamepass / #dohrano
    Co dodat, uvědomil jsem si, že jsem to vlastně nikdy nehrál. A tak jsem si to dal.

    THESTOUPA
    THESTOUPA --- ---
    DEEFHA: z herni stranky je to nic moc. Pro fanouska Hellboye by to mohlo byt OK kvuli postavam, pribehu, zpracovani... Nevim jak jinde, ale na Switchi je to bohuzel v uplne tragickym technickym stavu. Dlouhy loadingy, velmi pozde doskakujici objekty a textury, zaseknuti pred kazdym rozhovorem, seka se to, a hlavne to pada. Velmi casto. A kdyz to spadne behem runu (je to roguelite), tak se do nej sice muzete vratit, ale prijdete o vsechny v nem nabrany vylepseni. Takze to rado pada treba na zacatku tretiho patra, kdyz predchozi dve slouzi jen k nabrani vylepseni aby to treti tezky bylo snesitelny. Schvalne jsem se s tim trapil abych zjistil jestli to vubec jde dohrat. Jde. Ale bylo to utrpeni. Krasne zavrseny kdyz to spadlo pri loadingu po finalnim boss fightu, a nasledne me to hodilo na zacatek boss fightu s cistou postavou bez vylepseni (ten boss fight byl meh, takze jsem to stejne znova dal na prvni pokus, jen to dyl trvalo). Takze na Switchi to rozhodne nema smysl zkouset. Jestli to nekde jinde funguje v poradku, tak pro fanouska Hellboye mozna.
    DEEFHA
    DEEFHA --- ---
    THESTOUPA: Jaký to bylo? Hellboye mám rád (komiksy a filmy), ale tahle hra je prý nic moc...?
    THESTOUPA
    THESTOUPA --- ---
    Hellboy: Web of Wyrd/30 hodin/#dohrano (rozhodne to nezkousejte hrat na Switchi)

    BIMBAS
    BIMBAS --- ---
    Jusant / 4,5h / PC / #dohrano

    Příjemná záležitost kombinace Jorney / Rime . Takový simulator boulderingu kde se nebojuje. Kombinujete levou a pravou ruku pri splhání na tajemnou horu, kde zjistujete za pomoci tajemného mazlíka co se vlastně stalo. Kam všichni zmizeli, kde je všechna voda a bude ještě někdy pršet ?

    TERZ
    TERZ --- ---
    NAGASAWA: Nechal jsem si draka na konec, ne že ne :D
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    TERZ: zrovna tyhle dve postavy u cinknuti? Nahoda? Nemyslim si.
    TERZ
    TERZ --- ---
    Astro Bot/20h/#dohrano
    LEGI
    LEGI --- ---
    DEEFHA:
    PSY_CHAOTIC: Little Kitty je víc "dětský", ale blbě se mi to ovládalo, celkově to reagovalo tak nějak prkenně, nepřesně.
    Stray je v tomhle krásný a celkově mi přijde dotaženější.
    DEEFHA
    DEEFHA --- ---
    PSY_CHAOTIC: Tahle hra je geniální, doporučil bych asi ještě Little Kitty, Big City. Jo a taky tohle, co je právě v kinech:

    Kočičí odysea (2024) | ČSFD.cz
    https://www.csfd.cz/film/1517793-kocici-odysea/prehled/
    PSY_CHAOTIC
    PSY_CHAOTIC --- ---
    Stray/10 hodin/#dohrano
    Hodně příjemná oddechová hra, víc takových :)

    JUNGLER
    JUNGLER --- ---
    Aladin / Miyoo Mini Plus / 4 hodiny / #dohrano
    Hrál jsem Sega Mega Drive verzi, která mi přišla nejvíc podobná PC verzi, kterou jsem hrál jako děcko. Každopádně nejen v Nintendu z late 80s ale i Virgin v early 90s zaměstnávali sadisty. Na druhou stranu to i chápu. Kdyby to udělali lehčí, tak tu hru člověk fakt během těch 4 hodin dohraje. Bez rewind bych to viděl tak minimálně 50 - 100 hodin neustálých pokusů kdy se člověk dostane fakt daleko, načež narazí na bosse, kterej mu během několika vteřin sežere všechny životy a pápá znova od začátku... takhle tak desetkrát u každýho bose a u toho posledního tak dvacetkrát než člověk přijde na to jak ho vlastně zabít a pak než se to naučí naklikat skoro na pixel přesně aby zase nechcípnul. Poslední boss byl i s rewind sakramentsky těžkej oříšek. Ale jinak je ta hra opravdu fajn. Hlavně je to docela důležitý historický milník ve spojení profi Disney animátorů s videoherním vývojem. Do té doby byly animace ve hrách o hodně víc simple.

    LEFTY
    LEFTY --- ---
    ještě pár screenshotů:

    LEFTY
    LEFTY --- ---
    Kingdom Come: Deliverance / PS5 / 78 hodin / #dohrano

    Uf, jsem rád, že je to za mnou, protože ta hra mi dost narušovala život :-). Nemohl jsem odložit ovladač. Zbývají DLC, ale protože mám mapu už jinak dost vyzobanou, tak asi udělám jen Přibyslavice. Vyhnu se spoilerům jak to půjde.
    Tl;dr: Byla to nečekaná paráda.
    Jinak ho mám za piču, ale mad respect Vávrovi, že tohle vydupal ze země. Chápu, že pitch "bude to true rpg ze středověku z middle of nowhere a nebudou tam kouzla, ale 3 prdele historicky insignifikatního lore" bylo někdy v roce 2015(?) zatraceně těžký prodat.

    Co jsem žral:
    Famózní mapa. Posázaví jak na vlastní kůži, kolikrát jsem se zastavil a říkal si "tpč to je idyla". Btw, i in-game mapa (zejména při zoomu na jednotlivý města/osady) mi dělala velkou radost.
    Skvělej writing postav a dialogů (včetně cutscenes). Henry je role, se kterou je snadný srůst. Krčení rameny a vrtění prstem mi bude chybět. Jeho "rozevláté" kázání je perla, u které jsem se chechtal nahlas. NPCs (aspoň ty hlavní) jsou napsaný jako lidi z masa a kostí. Pařba s Godwinem je scénáristickej masterpiece. Kapoun je bro ("arsenballs!").
    "Old school" RPG Hra, která nevodí za ručičku je závan ze starých časů, kdy přijít na to, jak se to má hrát, byla součást hry. Skillování ne rozdělováním bodů, ale practice, practice, practice bylo celkově fajn (a někdy frustrující). Nevýhoda je pak absence nějaké adaptivní obtížnosti. Sice jsem na začátku dostal (správně) na budku od každýho, závěrečnýma šmelcama jsem ale projel jak nůž máslem a jenom se bezpracně "prosekával" k další cutscene :-(
    Dobrý questy. Co mě sralo mocně, že questy většinou vyžadovaly několik cest mezi různými vzdálenými destinacemi, často tam/zpátky/tam. Ale ty questy dávaly smysl, takže jsem to přežil. Monastery série mě docela bavila. Side questy mají vliv na hlavní linii! ("tys nám pomohl s tímhle, tak ti pomůžeme s tímhle")

    Mixed feelings:
    Fight! Šerm z FP perpektivy je špatnej nápad. Ale asi to nejde udělat líp, než je to udělaný tady. A i když to byl v mým podání spíš takovej button mashing, skosit několika údery kumána v brnění byl nakonec dobrej pocit jako prase. Luk je imho na PS (gamepad) nepoužitelnej.

    Špaténka:
    Skupinový řežby. Jediná starost byla, abych "nerozbil" skript - běžet s ostatníma, čekat s ostatníma, správně se umístit. Nic moc požitek.
    Boss fight. Boss fighty jsou důležitým prvkem RPG. Tady je jeden, a navíc docela brzo.
    Bugy. I to je závan ze starých časů, ale už ne tak dobrej. Tomu už jsem odvykl. Bezhlavý postavy jsou úsměvný, broken questy a/nebo pády celé hry na hubu už méně.
    Dramatickej oblouk. Celkovej scénář ztrácí dech.
    Na PS verzi není čeština! To je velká škoda.
    Save systém. Kokotina bezbřehá.

    Závěr: Boží hra s neduhy, který jí rád odpustím. Na dvojku počkám min půl roku po vydání.

    DEEFHA
    DEEFHA --- ---
    MASLIX: Bezva, koukám že je zrovna ve slevě za pětasedmdesát kaček :-) Pořídil jsem díky za tip!
    MASLIX
    MASLIX --- ---
    DEEFHA: konkretne Bulletstorm: Full Clip Edition
    DEEFHA
    DEEFHA --- ---
    MASLIX: Když vidím XSS, tak to teda bude ten remaster, že? Protože pokud se nepletu, tak původní Bulletstorm z X360 nedostal zpětnou kompatibilitu.
    MASLIX
    MASLIX --- ---
    Bulletstorm / XSS / 10 hodin #dohrano

    Freneticka akce, jednohubka, po dohrani se odemkne Overkill mode - moznost hrat od zacatku a mit pristupne vsechny zbrane a nekonecne ammo - necham si na horsi casy.

    SWAMP_ASS
    SWAMP_ASS --- ---
    Dark Souls III/ 66 hodin/#dohrano

    Tak moc jsem to chtěl dohrát do konce roku a tolik tlačil na pilu, že mě final boss trápil mnohem víc než jsem čekal a teprve dnes cca po pěti hodinách padnul.

    _
    HONZAL
    HONZAL --- ---
    The Legend of Zelda/10 hodin/#dohrano

    Switch / NES

    Vzdělání doplněno, první Zelda, první akční adventura, která definovala žánr. První skutečné dobrodružství v otevřeném světě. Díky S. Myiamoto a K. Kondo. Kdoví, zdali bychom my tady takto prokrastinovali, kdyby toto nespatřilo světlo světa.

    Taky esence neférovosti v rámci gameplaye - už tu psal juggler, že 80s Nintendo byli sadisti, podtrhuji. Metroid mi přišel tedy hratelnější a tohle jsem dotáhnul hodně na sílu. Tímto 8-bit éru opouštím, byla to zajímavá exkurze.

    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam