• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    CHEWBACCADohrál jsem ...... (PC,XBOX,PS,NS games) HALL of Game na nástěnce!!!
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    DEEFHA: Chces real challenge? Tady jedno mas :-]

    uDraw Studio: Instant Artist Achievements | TrueAchievements
    https://www.trueachievements.com/game/uDraw-Instant-Artist/achievements
    DEEFHA
    DEEFHA --- ---
    DAVESADE: Sorry, já prostě musel... A Monster Hunter asi ne, nechci v tom strávit půlku života .-)
    DAVESADE
    DAVESADE --- ---
    DEEFHA: Cywe, radeji presedlej na Monster Huntera, tam jsou poradni dinosauri :).
    BELIEVER
    BELIEVER --- ---
    GEE: Já měl FFXIII rád, už když vyšlo, ale nedohrál jsem ho. Zasekl jsem se právě, jak se ten svět otevřel. Všude byli obrovský dinosauři, který jsem nedal, a nevěděl jsem kam mám jít :)
    CIVETTA
    CIVETTA --- ---
    Born of bread/20 hodin/#dohrano

    Hráno na switchi. Takový mladší bratříček Paper Maria ve všech ohledech. Vtipné, nenáročné. Nechala jsem tam pár vedlejších úkolů, ale nějak mě to netrápí

    DEEFHA
    DEEFHA --- ---
    Color a Dinosaur (1993) / NES @ RetroArch / 1 hodina / #dohrano

    Tak si dneska dáme něco pro zasmání. To je tak: jsem vyloženě trofejní typ :-) A protože Infinite Backlog má trofej za tisíc RetroAchievements trofejí a já jich zatím nemám ani stovku, rozhodl jsem se zabřednout do hlubin tamního diskusního fóra. Mým cílem bylo najít hry, které mají co nejvíc trofejí, které by šly pokud možno co nejsnadněji a nejrychleji získat. Narazil jsem přitom na naprosto neuvěřitelné věci, které si vám dovolím po(s)tupně představit. Tohle je jedna z nich.

    Hra, ve které není co hrát. Šestnáct outlinových dinosaurů, které můžete obarvit deseti barvami resp. vzory. Hra, kterou časopis Nintendo Power v roce 1997 označil za devátou nejhorší hru všech dob ("...the article described the game as Mario Paint without anything fun in it"). To vše určeno pro děti od tří do šesti let a díky RetroAchievements komunitě nyní opatřeno celkem dvaceti dechberoucími trofejemi.

    Color a Dinosaur se v RA kruzích stal takovým svého druhu memem a je nepsanou povinností každého správného retrohráče tenhle klenot pokořit. Díky debilnímu ovládání mi to vzalo hodinu života, kterou už mi nikdy nikdo nevrátí. Ale dokázal jsem to! Níže zřete výtrysky mé kreativity a vězte, že se za ně omlouvám :-D





    GEE
    GEE --- ---
    Final Fantasy XIII/Steamdeck/56hodin/ #dohrano
    Zapomenutej a zatracovanej díl. A přitom zraje jako víno. Pamatuju si, že jsem se bavil už poprvé po vydání na PS3 a teď jsem se bavil znovu. Zároveň se mi potvrzuje, že generace PS3 her je na Deck jako dělaná - vypadá krásně a baterka vydrží klidně 4 hodiny.

    Třinácka vyšla v blbej okamžik, kdy byli všichni hotoví z open world RPGs. Je přístě lineární (až na jednu open location, která je ale dostupná poměrně pozdě) a to jí zlomilo vaz. Nicméně teď - když už je část hráčů open worldů přesycená možná konečně přichází čas, kdy se znovu dostane na výsluní.

    Soubojovej systém je jednoduchej. Hráč se stará o role jednotlivejch postav - kdo bude budovat combo counter, kdo tankovat a kdo se postará o léčení. Role je podle situace během souboje střídat a neustále se přizpůsobovat situaci. O samotný akce už se postará AI. Znovu - v době, kdy jedou auto battlery to najednou člověk vidí v úplně jiným světle.

    Další věc, která mi utkvěla v paměti byla skvělá hudba. A pořád skvělá je.

    Nepochybuju, že se po krátký pauze vrátím i k druhýmu dílu a poprvé rozjedu i ten třetí.

    BOBESH
    BOBESH --- ---
    DAVESADE: jo to sem si taky rikal, ze by se mohl nekdo ozvat s tim, ze mi trvala platina 1400 hodin :)) faktem je, ze hru sem hral bez tohoto cile tak 1300 hodin a az kdyz sem videl, ze mi toho moc do platiny nechybi, tak sem se do toho oprel :)
    DAVESADE: dekuji! cenim! :)
    DAVESADE
    DAVESADE --- ---
    BOBESH: Respect, naprostej a cistej reapect.
    DAVESADE
    DAVESADE --- ---
    BOBESH: Kdybych neznal MH, tak by dokonce zli jazykove mohli rikat, ze jestli ti trvalo dohrat hru za 1.4k hodin behem peti let nebo kolika, ze ses jako v podstate neschopnej.

    Nastesti MH znam, do podobne endgame faze jsem dotlacil jem ctyrku a tam jsem mel zhruba 700 hodin tusim - no hra nemela tituloy pro Grank, tak ji povazuji fakticky za nedohranou ;).
    BOBESH
    BOBESH --- ---
    DEEFHA: sim te!! :D ode me to byl pouze takovej restik! vy vsichni, co sem prispivate a delite se o dojmy tu nasazujete latku. ja si to tu maximalne muzu cist. na platiny a dohravani sou tu jiny ke zmince.)
    dekujeme, ze se starate o diskuzi pane!
    DEEFHA
    DEEFHA --- ---
    @all FYI Letos budu vždycky na začátku měsíce manuálně procházet žebříček a případně ručně opravovat věci, které mému skriptíku unikly. Chlapci a děvčata, zandávejte tam ty lomítka a hashtag, můj parser už chytřejší nebude :-)

    Každopádně chci říct, že BOBESH nám pro letošek s tím svým Monster Hunterem nasadil laťku setsakra vysoko a budeme se muset něco snažit, abychom ho aspoň trochu dohnali... Takže neflákat se a dohrávat! :-D
    BELIEVER
    BELIEVER --- ---
    Xenosaga 1 / Retroid Pocket 5 / 34,5 hodin / #dohrano

    Xenogears zanechaly tak silný dojem, že jsem se pustil do Xenosagy.

    První díl má své mouchy, zejména jsem si musel zvykat na trochu sterilní 3D grafiku PS2 (paradoxně na docela půvabnou kombinaci 3D prostředí a 2D spritů v Xenogears z PS1 se mi koukalo líp), dále mě štve, že ti parádní obří roboti z Xenogears jsou tu nahrazení docela mizernými AGWS, které mají jen tak 4 metry, v příběhu moc nehrají roli a nejsou nic moc ani v soubojích, od půlky hry do konce jsem je prakticky nepoužil. A poslední stesk je na absenci mapy ve většině lokací.

    Ale nakonec mě vtáhl výborný příběh a skvělé postavy v čele s se zábavně napsanou chladnou cyber ženou KOS-MOS a taky funkční a celkem propracovaný soubojový systém. Obtížnost byla poměrně vysoká, člověk u toho musel trochu myslet, ale dalo se to. Save pointy strašně daleko od sebe, jakože třeba hodinu a půl hraní, bez save state bych se na to asi vykašlal.

    Za zmínku stojí i výborná hudba a rozsáhlé filmečky, které hru provází a opravdu se povedly. Mám save state těsně před poslední ťafkou finálnímu bossovi, takže ten závěrečný si jdu zrovna dat ještě jednou.

    Finální verdikt - ne taková bomba, jako Xenogears, ale pro JRPGfily jako jsem já skvělá pařbička. Hned dám stahovat dvojku :)

    DEEFHA
    DEEFHA --- ---
    Njn. Nerad bych, aby se pro mě hraní stalo povinností nebo dokonce "prací" :-) I těch mých ročně nahraných 600-800 hodin mi přijde asi už trochu moc.
    STARF
    STARF --- ---
    KAJJAK: cca 15k, uz si to nepamatuju... rok 2008-09

    byla to doba nekdy mezi stredni a vejskou a s prvnim datadiskem me to nejak cele prestalo bavit... hral jsem pak ke konci za gildu Ave na Magtheridonu a pretahovali jsme se s Nihilum o world first killy bossu, coz vyzadovalo grind tak tech 8h denne
    KAJJAK
    KAJJAK --- ---
    STARF: za kolik jestli to neni tajne?
    STARF
    STARF --- ---
    DEEFHA: ja mel ve vanilla WoW cca 450 dnu playtime, nez me to omrzelo (hral jsem to od beta verze)... pak jsem prodal ucet nejakymu sejkovi v Arabii :)
    DEEFHA
    DEEFHA --- ---
    Ale jo, já hraju tak nějak skoro všechno... Ale nikdy mi nic nevydrželo takhle dlouho :⁠-⁠)
    FRIZER
    FRIZER --- ---
    DEEFHA: Nebo Warcraft a Dotu.
    GANDHI
    GANDHI --- ---
    DEEFHA: tys nikdy nehral treba civilizaci?
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam