Kiosk / 2h / PC / #dohranona jednu stranu je to fakt krátké jako prase, na druhou stranu co bych za ty dvě éčka taky chtěl žejo :) sledujeme kuchaře ve fastfoodu na pár metrech čtverečních v průběhu sedmidenní šichty, k obligátním hotdogům a burgerům se postupně přidají palačinky, kafe, salát a finalní friťák, k okénku přicházejí klienti atd.
žádnou ekonomickou rovinu nečekejte, žádné upgrady, kosmetiku, nic takového. prostě nosíte ze skladu suroviny, ty krájíte, případně hodíte na grill a následně poskládate na talíř. postava se sice pohybuje jako po obrně, na druhou stranu jdou věci házet (krájí se dokonce doslova tak že na salát mrštíte nůž) a rychle to přejde do ruky. projde x více či méně creepy klientu, crrr, konec šichty, repeat.
hru ozvláštňuje strašidelná linka náhodně se zjevujícího se temného ducha, tajemných telefonátů a v okolí pobíhajícího vraha. v momentě kdy vypadnou pojistky, které musíte nahodit ve skladu, máte garanci že přijde jump-scare. klienti trousí narážky na osud vašeho předchůdce, občas se přijde poptat policie, nebo vás informovat o jaké brutalitě zas došlo mimo výhled z vašeho výdejního okénka. bohužel se mi teda dvakrát stalo, že zazněla hudba, ale já koukal jinam než měl, takže jsem přišel o požitek z úleku :)
finále mě drobet zklamalo, ale znova, co chci za dvě ečka?
je to vývojářova druhotina a je to z te přímočarosti dost cítit, neodmítl bych delší, komplexnější a dražší verzi. už jsem promrhal víc času většíma kravinama, nelituju.
ale kdo je schopnej během té herní doby splnit achievment "nakrájej 500 věcí", to mi teda hlava nebere.