• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    CHEWBACCADohrál jsem ...... (PC,XBOX,PS,NS games) HALL of Game na nástěnce!!!
    JAMILLOS
    JAMILLOS --- ---
    Hele mně se to docela líbí (mám rád stealth), ale nejsem teda ještě moc daleko, zatím to trochu zkouším.
    CLAVEN
    CLAVEN --- ---
    KLEINZACH: je no, tiež som dúfal, že to nejak zachránia
    KLEINZACH
    KLEINZACH --- ---
    hm, tak to je smutny
    CLAVEN
    CLAVEN --- ---
    Vampire the Masquerade: Bloodlines 2 / XSX / 25 h / #dohrano

    Nuž, toto je smutná povinnosť. Nie je to dobrá hra. Pod tou všetkou nudou a nezmyslami slabo presvitajú kosti omnoho lepšej hry a príbehu, ktorý navrhli Hardsuit Labs, Brian Mitsoda, Chris Avellone a ďalší, ale The Chinese Room jednoducho nemá skúsenosti ani talent.

    Prekvapivo sa mi nakoniec páčila ústredná postava, Nomad, a jej Malkavian v hlave. Dobrý bol aj Nosferatu Tolly a obecne voice casting všetkých zúčastnených (okrem "pokračovania" rádio show z jednotky, tu nazvaného Bet of Night, ktorú prisámbohu nejaká upratovačka čítala z papiera bez akéhokoľvek výrazu a emócie). Tiež sa mi páčil vizuál a hrubé obrysy hlavného príbehu.

    Nepáčilo sa mi prakticky všetko ostatné. Celá hra je reťaz fetch questov prekladaná monotónnym a otravným bojom. Choď za postavou A, tá ťa pošle za postavou B, tá ťa pošle za postavou C, tam sa pobiješ s tými istými nepriateľmi, vrátiš sa k postave B, potom k postave A, tá ťa pošle... atď ad nauseam. Hra sa mala volať Vampire the Masquerade: Kohoutek and Slepička.
    Tiež sa mi nepáčilo, ako strašne dlho všetko trvá a ako sa mimo hlavných dialógov nič nedeje. Fakt sa mi to normálne nestáva, ale pri Bloodlines 2 som legit zaspával a posledných asi desať hodín som si už fakt veľmi želal, aby to skončilo.
    Aha a nie je to RPG. Odlišné konce sa líšia záverečnou obrazovkou a 99% "volieb" v hre nemá nijaký dopad. Vrátane klanu hlavnej postavy.

    Pri prižmúrených všetkých očiach je to maximálne 6/10, ale aj to len kvôli character work, ktorú začal niekto iný. Nepribližovať sa. Dokonca to neodporúčam ani kúpiť v zľave, lebo to proste nestojí za ten čas - sú bambilióny lepších hier, ktoré môžete hrať miesto toho.

    GEE
    GEE --- ---
    BEREGOND: nebudu lhát - původně jsem chtěl navázat Silent Hill 2,ale potřebuju to proložit něčím,kde bude hodně duhy a sluníčka
    BEREGOND
    BEREGOND --- ---
    GEE: Navnazen doporucenim jsem se do toho konecne taky pustil, jednicku jsem sice nehral ale Youtube pomohl. Je to opravdu paradni, jenom teda po udalostech v marnici jsem si rek ze dneska uz nemusim mit vsechno a pomerne vyrovnane jsem to vypnul (nevylucuju ze to zitra nezapnu). Takovejhle "nightmare fuel" uz jsem uz dlouho nevidel.
    ELHO_CID
    ELHO_CID --- ---
    WATCH_DOGS / 30h / xbox / #dohrano
    Když jsem před devíti lety začínal s Xboxem, tak jsem neměl moc her a tahle časem skočila do programu Games with Gold. Zahrál jsem asi 4 hodiny a odložil jsem to, protože jsem tomu nemohl přijít na chuť.
    Po mnoha letech jsem dostal chuť na nějaký Ubisoftí open world (prostě jednoduchá, odpočinková akce) a rozhodl jsem se dát téhle hře druhou šanci, hlavně proto, že se snažím už nemít na účtu tolik rozehraných a nedokončených her. A napodruhé mě to celkem chytlo.
    Co mě teda nebavilo, je fyzika aut a ježdění, dialogy a postavy, střílení. Prostě hrát to jako Just Cause je recept na nudu, plus grafika za těch 10 let hrozně zestárla. Hra je jen asi o pět let starší než Cyberpunk, ale vypadá o hodně hůř.
    Co mě na tom chytlo? To hackování. Je to sice ještě míň realistické než Hackerman z Kung-Fury, ale je to zábavná herní mechanika. Když jsem Aidenovi vylepšil skilly, uměl hackovat i za jízdy a i ty automobilové honičky se daly vydržet. Sejmout nepřítele na dálku přes kameru tím, že mu nechám pod nohama vybouchnout plynový ventil se mi do konce hry neomrzelo. Každá lokace je jedno velké puzzle, koho kam nalákat, a jak ho tam nechat umřít. Zbytek se dočistí ostřelovačkou.
    A přestože postavy nejsou nic moc a dialogy jsou typický Ubisoft, tak celkově ten příbeh není až tak dementní, jak jsem si zprvu myslel.
    Ještě se k hlídacím psům budu vracet, abych ten otevřený svět dočistil a kdo ví, třeba časem pořídím dvojku, která je prý o dost lepší a dá se tam vraždit i z dronu.

    ANTICLOVEK
    ANTICLOVEK --- ---
    PRAASHEK: jo a je tam i coop
    ANTICLOVEK
    ANTICLOVEK --- ---
    PRAASHEK: jj invaze.. prostě hraješ single a najednou se ti tam někdo nakýbluje za nácky a nebo naopak, ty se můžeš nějak dostat k nim do hry.. zní to fakt zajímavě, ale jak říkám - o půlnoci nechci hodinu rozespalej čekat, než dostanu kulku do hlavy ze dvou kilometrů :)
    SHADOW__
    SHADOW__ --- ---
    Control / 11 hodin / #dohrano

    Na začátku mi to přišlo naprosto fantastický. Samotná myšlenka nekonečnýho a konstantně se měnícího domu je skvělá a pěkně zpracovaná. Celkem fajn mi přišly i puzzle, který v některejch případech připomínaly klasický úlohy ze SCIO testů. Jenom mi přišlo, že hra začne hráči napovídat způsob jejich řešení zbytečně moc brzo. Vzhledem j jejich náročnosti si myslim, že si vývojáři ty nápovědy mohli odpustit kompletně.

    Storytelling ve formě hranejch dokumentárních videí doktora Darlinga byl hodně dobrej nápad. Myslim, že i herce si vybrali toho pravýho, protože nepůsobí jako stereotypní šílenej vědec, ale spíš jako docela sympatickej podivín. Po každym jeho klipu jsem byl zvědavej, co bude v dalším díle.

    Dobrej mi přišel i humor, např. anomálie spočívající v duplikaci post-it lístečků po celý kanceláři nebo nečekanej hudební videoklip dr. Darlinga.

    Co mi to ale kazilo, a kvůli čemu jsem to málem nedohrál, je AI. Počet druhů enemáků by člověk spočítal snad na prstech jedný ruky, což by samo o sobě moc nevadilo, ale nejhorší na nich je to, jak naprosto hloupý jsou. Možná to tak má zapadat do lore, ale po chvíli se z toho stal pěknej opruz. Pokaždý, když člověk vleze do nový části Nejstaršího domu, mu hra hodí do cesty pět vln naprosto tupejch nestvůr, až si člověk říká, že ho to jenom zbytečně zdržuje.

    Právě kvůli tomu jsem se zhruba v půlce rozhod, že se vykašlu na většinu vedlejších misí a taky tvůli tomu zatím nemám vůli hrát DLC. Škoda.

    8/10

    PRAASHEK
    PRAASHEK --- ---
    ANTICLOVEK: to PVP znamená, že se můžeš dostat do hry jinému hráči, tak jako to je v šestce (viděl jsem teď nedávno video)?
    DFOJTIK
    DFOJTIK --- ---
    Ano, na jihovychode se otevre dalsi oblast kde je par taboru a lovis bestii
    TOFI
    TOFI --- ---
    Alan Wake 2 / PS5 / 18 hodin / #dohrano

    PSY_CHAOTIC
    PSY_CHAOTIC --- ---
    L4MA: No nevim, mně přišel gameplay u AW2 stejně debilní nebo spíš horší než u prvního dílu, z toho důvodu jsem to ani nedohrál. Jedničku jsem dohrál včetně spin-offu se skřípěnim zubů, jak mě gameplay štval. Dvojka mě navnadila začátkem, aby to pak spadlo do tý klasiky, kterou už jsem nakonec nedal... Ale souhlas, že Control byl určitě zábavnější ;)
    L4MA
    L4MA --- ---
    GEE: meh, ale 15 hodin debilniho gameplaye v pripade AW1, pripadne dalsich 25 hodin dobryho gameplaye v pripade Control, vs. 10 - 20 minut na YT. pred tim nez muzes zacit hrat to cos puvodne chtel, si musi kazdej rozhodnout. :)
    GEE
    GEE --- ---
    Takže long story super - užiješ si dvojku bez jedničky? Ano.

    A užiješ si dvojku víc po jedničce? Ano.

    Like a Dragon taky můžeš hrát bez Yakuzy.
    GEE
    GEE --- ---
    DEEFHA: já ti nevím,tu jedničku bych fakt nevynechaval a nahrazovat to videem...meh

    U Control je ten prekryv minimální, takže tam je to fakt takovy tuknuti navíc. Předpokládám ale,že Control 2 pujde vic do hloubky a celkově to univerzum budou dal rozpracovávat.
    LEFTY
    LEFTY --- ---
    GEE: COntrol je boží hra, ale ten overlap s Alanem Wakem v DLC mi moc nesedl a klidně bych ho oželel.
    MATEEJ
    MATEEJ --- ---
    DFOJTIK: Je to bez DLC. Až budu mít chuť na more of the same, tak asi dám Pirates of Belerion a Skelmar Invasion. Možná gladiatorské The Pits. Hospoda, hrad a zlodějská path jdou spíš mimo mě. The Beast Hunt přidává novou zemičku?
    ANTICLOVEK
    ANTICLOVEK --- ---
    Sniper Elite 5 / 20 hodin / #dohrano

    koupil jsem před nějakym časem ve slevě snad za čtyři eura nebo tak, jen matně jsem tušil o co jde a konečně jsem se k tomu dostal... naprostá paráda a absolutně doporučuju! takový 3D Commandos v otevřenym světě říznutý Wolfestein masakrem (ale bez ezo prvků), když stealth akce nejde podle představ :) ale ten stealth je stěžejní a pokud hledáte čistě střílečku, tak tohle není pro vás. hrál jsem na tu defaultní obtížnost a byl jsem až překvapený, jak jednoduše se dalo z průseru vystřílet, když se to nějak zvrhlo. asi jsem si měl dát vyšší, ale tak

    + level design mě naprosto dostal. tolik možností a a přístupů k cílům, vedlejší cesty a celkově ten openworld
    + audiovizuál mě fakt bavit, i když to není úplná špička, ale často jsem se prostě kochal :)
    + souboje s tankama byly vždycky paráda:)
    + sniperování a killcams jsou prostě cool <3
    + hraní si s minama a podobnejma srandama
    + multiplayer coop/invaze (pvp) už jen z videí vypadaj výborně, ale ani jedno jsem neměl příležitost zkusit, protože jako správnej boomer fotr hraju většinou chvíli o půlnoci s vypnutou půlkou mozku

    - to jako fakt kurva musim v každý další misi znova hledat páčidlo a kleště??:)
    - jedna dvě mise navíc tam klidně ještě mohly bejt (DLCčka jsem nekupoval)
    - RPG systém (nebo celkově odměna za XP) asi mohli bejt lepší.. i když moc nevím jak:)
    - pár drobnejch bugů, většinou divný audio/špatně odhadnutelný zvukový krytí (nebo jak to říct) atd.
    - pointa/vyvrcholení příběhu je wtf... jako projekt Kraken a jeho smysl (nebudu spoilovat) vzhledem k tomu, že se to odehrává v době vylodění v Normandii 1944 je fakt směšný... i kdyby náckům plány vyšly, výsledek války by nezměnily


    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam