• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    CHEWBACCADohrál jsem ...... (PC,XBOX,PS,NS games) HALL of Game na nástěnce!!!
    MASLIX
    MASLIX --- ---
    TERZ: Klobou dolu! Tohle jsem kdysi na xboxu po par hodinach radeji vzdal, na gamepadu by to bylo peklo. Ale hlavne me vidina nekonecneho grindu a krmeni meho ODC uspesne zastavili pred jasnou zavislosti :-)
    TERZ
    TERZ --- ---
    PowerWash Simulator/90h/#dohrano
    ELHO_CID
    ELHO_CID --- ---
    GEE: Teď jak to čtu, tak mě mrzí, že jsem to v Gamepass propásl.
    GEE
    GEE --- ---
    Harold Halibut/PS5 Pro/10 hodin/ #dohrano
    Harold mě zaujal hned na první pohled v traileru. Jenže pak nastalo dlouhý radiový ticho a když už se konečně dostal ven, využil služeb konkurenčního předplatnýho a recenze úplně nejásaly. A tak jsem si řekl, že není třeba nakupovat a jednoduše počkám.

    Okamžiky, který se inspirujou Wesem Andersonem jsou úžasný a jedou přesně podle jeho notiček - humor, kompozice, známá hudba z neznámém jazyce. Pak je tu ale taky hodně Michela Gondryho, melancholie a filozofie. Tyhle části jsou pomalejší a nezdá se mi, že by fungovaly tak dobře.

    Nejsmutnější jsem z technické stránky věci. Chápu - malej tým na tom pracoval 12 let a Unity není úplně dobrá technologie. Doskakující textury a objekty ale zbytečně kazí celkovej dojem.

    PSY_CHAOTIC
    PSY_CHAOTIC --- ---
    Karma: The Dark World / PC / 8 hodin / #dohrano
    Mám rád psycho hry s temnější hutnou atmosférou a tady toho bylo obojího víc než dost, někdy až moc. Jinak pro mě hodně povedená adventura ve stylu spíš walking simulátoru, ale vůbec mi to nevadilo. Aspon tím neutrpěla hratelnost a atmosféra. Chvílema mi to přišlo až moc přestřelený, ale bavilo mě to :)

    ANTICLOVEK
    ANTICLOVEK --- ---
    Iratus: Lord of the Dead / 13 hodin / #dohrano

    na tuhle "tactical hardcore RPG roguelike" mňamku jsem narazil náhodou, když jsem před časem lustroval na Steamu vývojáře Heroes: Olden Era (btw boží, to si taky dejte!) a zrovna to bylo ve slevě. já moc roguelike nehraju a naposled to bylo perfektní Slay the Spire, když nepočítám asi 30 min v Darkest Dungeon, kde mě ale srala mechanika stresu, ale tady mě na první dobrou zaujal artstyle a premisa, že hrajete za badguy nekromanta a kucháte zástupy hrdinů, který vás chtějí dostat. styl (souboje 4v4 ale i vizuál) mi dost připomíná zmiňovaný Darkest Dungeon, ale tady imho lepší. dohrál jsem to na první dvě obtížnosti (musíte si je otevírat postupně) ze čtyř a to je za mě "dohráno", protože potřetí a natož počtvrtý to už znova jet dokola nechci:) hra má svoje mouchy, ale za svoje cca 2 eura jsem dostal super 13 hodin zábavy, který si třeba někdy i pustím znova, takže za mě dobrý. za plnou palbu 30E bych to nekupoval, ale když to hodíte do wishlistu a počkáte na slevy, tak neprohloupíte ;)

    moje parta: skeleton (tank chránící primárně licha nebo lukostřelkyni), werewolf (absolutní dps mašina co má později i dva útoky za kolo, onehituje slabší nepřátele vzadu a umí odstranit veškeré armory na nepřátelích včetně bossů atd.), lich (buffování werewolfa a magickej dmg) a ta lukostřelkyně Bride of Iratus (AOE + crit dps). jak říkám, minimálně na první dvě obtížnosti (=půlka hry) s prstem v nose kombo.

    + na první dobrou se mi hned líbil vizuál
    + herní loop mě na několik hodin fakt pohltil
    + setting že hrajete za nekromanta a sestavujete si monstra z různejch zbytků atd.
    + možnost výhry soubojů jak přes dmg (zabití) tak přes morálku/stres (útěk/infarkt)
    + bavil mě RPG systém (artefakty, levely příšer, části příšer, skilltree s pasivama a kouzlama, levelování báze..)
    + dohrál jsem to na první dvě obtížnosti s vlastně jedním kombem skillů/monster, který se perfektně doplňovali, což bylo velmi uspokojující :)

    - dohrál jsem to na první dvě obtížnosti s vlastně jedním kombem skillů/monster, který se perfektně doplňovali, což trošku popíralo tu taktickou část hry "vyžadující" variabilitu a asi z tohodle důvodu už nemám chuť pokračovat:)
    - nutnost otevírat obtížnosti postupně
    - bossové mohli být nápaditější a minimálně na každé úrovni obtížnosti nový/originální a ne jen opakovat ty starý s vyššíma statama
    - je z toho cítit malý rozpočet, takže třeba dabovaných hlášek by mohlo být víc (hlavní nekrouš opakuje neustále asi dvě nebo tři hlášky dokola) a třeba hlášky příšer nemají audio vůbec. obecně by to chtělo víc peněz a tím i větší variabilitu nepřátel a prostředí, nicméně to se (asi) dá dohnat přes DLCčka, které jsem ale nehrál/nekoupil


    DAVESADE
    DAVESADE --- ---
    GTA: San Andreas / Playstation 2 / 35 hodin / #dohrano

    Jde o stejny pripad, jako jsem se drive rozepisoval o Beyond Good and Evil a Twilight Princess. O hrani nejakeho GTA projevil zajem predevsim muj syn, ktereho stvalo, ze jeho spoluzaci maji dovolene GTA5 (a parkrat ho u nich hral), ale ze vlastne netusi, o co jde. Takze jsme si to udelali jako otec-syn projekt, vytahl jsem Playstation 2 a po vecerech jsme poctive spolecne hrali - 90% hry odkroutil muj syn, ve zbytku jsem mu pomahal s vyslovene obtiznymi misemi, na ktere nemel nervy.

    Ja sam jsem hru dohral za svuj zivot asi 4x, naposledy pred tremi lety na Switchi ("Definitive" edition), cili ja mam tak nejak v relativne zive pameti. Ale stejne tak mam v pameti i to, jak jsem pri uplne prvni hrani - tedy rovnez na Playstation 2 - nadaval na mnohe designove rozhodnuti ohledne misi, ovladani letadel a nevyhnutelne bugy dane dobovymi realiemi.

    O to bylo vtipnejsi (a zaroven hruzostrasnejsi) pozorovat vlastniho syna, jak se rozciluje nad pravidly hry, drsnosti policie, ovladanim letadel, bugy v misich, nahodnych bugu ve fyzice a tak dale - stejne jako jeho otec pred dvaceti lety :). Navic to pro nej byla dost nova zkusenost, protoze vetsina her dnesni doby jde hracum proste mnohem vic na ruku, nez hry z roku 2004 - a mne pritom San Andreas prijde jako "moderni hra", protoze jsem mel uz tehdy zazitou dobu osmi a sestnacti bitu. Opravdu zajimave to pozorovat!

    Ale ke hre samotne par slov - porad tvrdim, ze verze pro Playstation 2 je "definitivni". V podstate vyjma rozliseni a framerate bych na hre pranic nemenil. Po tolika dohranich je jasne, ze mam ovladani letadel v malicku a povazuji je za zdaleka nejlepsi zpusob cestovani po mape. Samozrejme, ze znam vsechny triky, jak ty mise dokoncovat na prvni dobrou. A jisteze mne osobne nevadi jednu misi opakovat treba 10x, protoze vnimam opakovani jako nezbytnou nutnost k nauceni se problematiky a to vetsi radost pak mam, kdyz se to naucim (a mimochodem, i kdyz znam vsechny mise, i tak jsem nektere obzvlaste vypecene opakoval treba trikrat - no muj syn z toho rostl, ja byl uplne v klidu :)).

    Pozdeji jsem hral San Andreas na PC, XBOXu, PS3 remaster, Android verzi a i tu Definitive Edition - kazda verze vzdycky ma nejake nedostatky a unikatni featury, ktere mi hru spise kazily v ocich - kazily ve smyslu, ze se odchylovaly od originalu. Asi jedina vec, ktera Playstation 2 verzi chybi, je moznost poustet si replaye. Jinak je tam vsechno "spravne" - svetlo, mlha, odlesky prednich reflektoru v louzich deste, "rozbite" animace vozidel na dalnici - je to zkratka definitivni zkusenost a jsem straslive rad, ze jsem to se synem mohl prozivat od zacatku do konce.

    Hlavni hrdina je sice porad dost pitomej, mnohokrat jsem na jeho rozhodovaci logice a moralni nestabilite demonstroval, proc to vlastne neni zas tak moc velky kladas... Vzdy mne mrzelo, ze CJ se ani v ramci pribehu neostycha vrazdit civily a nevinne pro svuj vlastni prospech. Vedle toho ani postava jeho bratra Sweeta - ktery zde slouzi jakoze moralni majak - neni tak moc nasledovanihodna, protoze jde o typka zasekleho v sedmdesatych letech, ktery nevyrostl. Zmrdecci typu Ryder a Big Smoke jsou neprekvapivi, ale treba postava Tempennyho zvlastne uzrala v tom smyslu, ze mi v necem pripomina soucasneho prezidenta v USA.

    Na zaver jeste reknu, ze jsem mel v zivote moznost navstivit Los Angeles. San Francisco i Las Vegas, takze bylo strasne roztomile, ze jsem pri vstupu do kazde nove lokace vytahl fotak s archivnimi fotografiemi a porovnaval um tehdejsich grafiku s mou vlastni zkusenosti. V tomto smyslu mi San Andreas opet prineslo nejakou novou zkusenost a desne jsem si to uzil. Doporucuji vsemi deseti! Ale jen na Playstation 2!
    ELHO_CID
    ELHO_CID --- ---
    Calico / 8h / xbox / #dohrano
    Hrál jsem s dcerou ( https://nyx.cz/discussion/273382/id/58252525).
    Není to žádný zázrak, ale nějak to plní nároky na hru pro devítileté dítě. Aspoň chvíli hrála něco jiného než Roblox a hrála se mnou.

    MASLIX
    MASLIX --- ---
    Call of Duty: WWII / XSS / 10 hodin / #dohrano

    Mel jsem ted Band of Brothers post-rewatch obdobi, tak mi to docela sedlo do nalady. Velka skoda, ze vetsina rozpoctu nejspis padla na produkci krasnych videi mezi misemi a na vice misi a jejich vetsi delku uz asi moc nezbylo.... Ale co, zvuk vymeny zasobniku u M1 Garand opet nezklamal :-)

    CIVETTA
    CIVETTA --- ---
    Ys IX: Monstrum Nox/49 hodin/#dohrano

    Dohráno na switchi. Můj první Ys. A zkusím i předchozí díly až se mi zasteskne po Adolovi. Hafo věcí mám na 100%, ale maxování skillů byla mega nuda, takže to jsem přeskočila. Potěšili dabované části, boj hack n slash mám ráda, takže za mě ok
    Na switchi hra jela v pohodě, žádné sekačky. Grafika by mohla být trochu hezčí, méně máznutá, ale nevadila

    CIVETTA
    CIVETTA --- ---
    Fantasy life i: The girl who steals time/74 hodin/#dohrano

    Hráno na switchi. Nemůžu říct dohráno, hra má hafo obsahu, povolání na levelování atd. Ale odehrála jsem příběh, užila co se dalo. Určitě bych tam nechala i víc hodin, ale zatím tak nějak stačilo.
    Jinak je to bezva pokračovaní starého FL z 3ds, které jsem milovala a nechala v něm 150 hodin. Takže jsem se moc těšila na tento díl. Hra nezklamala, navíc nechali i původní hudbu

    DEEFHA
    DEEFHA --- ---
    POHODAVOLE: Já jsem jako ženská, co se dívá do narvanýho šatníku a říká, že nemá co na sebe. Taky nemám co hrát :-D
    POHODAVOLE
    POHODAVOLE --- ---
    DEEFHA: jak te tu tak ctu, tak bych tipoval, ze mas urcite v zaloze i jine hry :D
    DEEFHA
    DEEFHA --- ---
    POHODAVOLE: No abych se dočkal. Moje časové zdroje jsou omezené a konečné :-)
    POHODAVOLE
    POHODAVOLE --- ---
    DEEFHA: ja bych si pockal na remake :)
    DEEFHA
    DEEFHA --- ---
    CLAVEN: Věřím, že teď už je to v technicky lepším stavu. Ale pořád si myslím, že je možné to dostat do stavu, kdy jsou některé questy nevratně rozbité :-) Asi si to budu muset ověřit na vlastní kůži.
    CLAVEN
    CLAVEN --- ---
    DEEFHA: ja som to hral v 2021 a 2024 na XSX a teraz už to je určite fixnuté
    DEEFHA
    DEEFHA --- ---
    CLAVEN: Mladá to hrála asi rok po vydání, nejdřív bez DLC na prvním Xboxu One, tam to padalo děsivě a sejvy blbnuly v jednom kuse. Pak ještě asi dvakrát o něco později s DLC na Xone X, tam se to chovalo v podstatě stejně, jen spolu s DLC přibylo rozbitých questů, které třeba nešly dokončit. Jak jsem koupil, tak prodávám - osobně jsem to nehrál, ale nadávat mladou jsem tehdy z obýváku slyšel v jednom kuse :⁠-⁠D
    CLAVEN
    CLAVEN --- ---
    DEEFHA: neviem, ja som to dohral dvakrát na Xboxe (naposledy minulý rok) a bolo to úplne v pohode.
    DEEFHA
    DEEFHA --- ---
    POHODAVOLE: Co se týče těch popisovaných chyb, tak na Xboxu to je / bylo úplně stejný. Čili si myslím, že Switch je v tom nevinně :⁠-⁠)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam