PALEONTOLOG: imho to byl nejmensi problem ty hry, me nejvic vytacelo to (a ejhle, vazba na
PSY_CHAOTIC), ze se ta presunula do mesta a fungovala v podstate najednou taky trochu jako arena. v nejakym miste jsi triggeroval event a na nekolika bodech se objevily spawnpointy nepratel ktere na tebe vyblily x vietcongu. a ty spawn pointy se objevovaly bez problemu v zadech, v oblastech ktere jsi uz vycistil do posledniho nepritele. to bylo k posrani, ani herne to nedavalo smysl, najednou na tebe zacal behat nepritel treba z uzavreneho dvora, ktery byl stopro prazdny a komplet obehnany zdi, nebo ze dveri kteryma ty jsi nemohl projit. jak byla nekde invisible wall, bylo dost zaruceny ze z toho zacne behat vietcong.
a vubec, pocit ze zbrani na prd, a hlavne cela atmosfera jednotky v loji. oproti vyletum s bronsonem a defortem se to neda srovnat. proste uplne jina hra nez jednicka. podobny sok jsem mel u operace flashpoint 1 vs 2 (viz bohemka a ztrata licence, a tak nam pambu seslal armu :D).