GUMBA: No arénovitý střílečky jsou pro mě takový, kde většina boje se odehrává v arénách tj. přijdeš do nějaký úzce ohraničený oblasti, tam bud přijdeš nebo něco aktivuješ a v tom okamžiku zaklapnou všechny vchody a východy a do prostoru začne proudit ohromný množství nepřátel. Většinou tam nemáš ani nic moc ke krytí, nějaký pasti apod, je to prostě agresivní boj kdo z koho. Hodně akčních her dneska má aspon pár takovejch arén, typicky s nějakym bossem, abys mu přeci nemohl utéct. U toho bosse nebo párkrát ve hře to beru, ale třeba tento čtvrtej Doom to tak má většinu hry, stejně jako třeba Shadow Warrior. Takže když po hodině absolvuju pár takovejch arén, tak to znechuceně vypnu. Dobře, ještě tak nějak beru když je to pojatý jako třeba v Gears of War, kde máš větší oblast, dá se tam krejt, využívat statický střílny atd. Ale když typicky v tom Doomovi máš bosse a primitivní kruhová aréna bez jinejch prvků a jen se tam naháníte, tomu řikám vývoj akčních her :) To už je fakt o dost lepší pojetí, co měl původní Doom, kterej měl taky vlastně arény, ale zase to byl obrovskej členitej prostor, spoustu zdí, sloupů, takže se tam dalo různě taktizovat.