• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    GULAZDohrál jsem ..... Akorát, že vůbec! Hall of Losers není ani na nástěnce
    OMNISLASH
    OMNISLASH --- ---
    Zkousel jsem Outer Worlds, kdyz uz jsem jej tedy nakoupil zdarma na jepiku. A.. ne. Je to ukrutna pycarna. Lazy game design, kde jediny celindz v boji je vybudovan tim, ze i radovy, smradlavy low level enemak je totalni bullet sponge, ktereho hlava s prehledem absorbuje zasobnik az dva z pusky, na to jsem fakt stary. Samozrejme moje postavicka jde k zemi po par zasazich, aby to bylo "fer", to je jasne. Snazil jsem se, ale takovyhle boj me fakt nebavi. Popravde vzpominam, ze tohle me zarazelo, uz kdyz to vyslo a videl jsem to na nejakych gameplay videich. Cele to navic na me pusobi takovym hyperzdebilizovanym dojmem. Jakoze "musime to udelat tak, at to zvladne ovladat i kreten s pulkou mozku". Zadne slozitosti, minimum moznosti neco podelat. Nah, tohle se za me nepovedlo.
    ANTICLOVEK
    ANTICLOVEK --- ---
    Divine Divinity #nedohrano
    Divine Divinity (to původní) mě zaujalo poprvé asi před patnácti lety. RPGčko, na svojí dobu se zajímavými možnostmi buildů postav a zároveň akčním soubojákem, questy a (imho) pěknou stylizací. maličko jsem si musel zvykat na úhel kamery, ale i to se poddalo. bohužel ve velmi pokročilé fázi přišel nevyřešitelný bug - hra prostě crashnula v momentě postupu příběhem, smůla, žádný updaty, sejvy ani reinstal nepomohli. pak jsem jí rozehrál o pár let později a zasekl jsem se na jiném bugu... ten si už nepamatuju, ale bylo to něco podobného... do třetice jsem rozjel během covidu, že to konečně dám... a už skoro u konce se mi nějak zničehonic rozesraly všechny (!) sejvy. WTF. počtvrtý do toho nejdu, přestože mě to fakt bavilo:) Larian vždycky uměl
    PSY_CHAOTIC
    PSY_CHAOTIC --- ---
    Mafia 3 - I když jsem na tuhle hru slyšel/četl všude hromadu hejtů, tak jsem si řikal, proč tomu nedat šanci? Hru jsem nekupoval, ale dostal kdysi k předchozímu pc. Tak to prostě nainstaluju a uvidim. Po prvních pár hodinách jsem si řikal, co na tom těm lidem vadí, vždyť je to docela dobrý! No jo, pár hodin uběhlo a blik cvak, hratelnost najednou ala hra od Ubisoftu, ale hodně taková B třída, možná i C. Přidalo se pár otravnejch bugů, z grafiky mě někdy až skoro bolí oči... Pak už jsem ten hejt začal i docela chápat. Ale dal jsem tomu ještě šanci, občas prostě nemám moc náladu na nic náročnýho, ať dějově či po stránce hratelnosti, tak to sem tam zapnu a budu tupě plnit ty stále stejný úkoly a sem tam to obzvláštní nějakej filmeček nebo nedejbože zvrat. No dlouho to netrvalo a už jsem to pěknejch pár měsíců nezapnul a ani neplánuju. Radši bych asi znovu sjel nějakýho z posledních assasínů a to je co říct :) Tak to šlo hodně rychle z disku.
    ERRTU
    ERRTU --- ---
    ERRTU: btw vestim ze dead island 2 vs dying light 1/2 bude imho uplne stejne jako assasins creed shadows vs ghost of tsushima :)
    ERRTU
    ERRTU --- ---
    Dead Island 2
    jeste ze jsem to mel v akci asi za tri stovky. vycpela mrtvola v polozasypanem hrobu. pres kopirak operace flashpoint 2 situace, producent po uspechu jednicky mel vize ktere byli v totalnim rozporu s vyvojarem, nechal si patent a znacku a zkusil prevzit a navazat na cizi uspech. dopadlo to jako duke nukem forever. letity vyvoj kdy zjistili ze to nikdo neumi poradne prevzit a dorazit. v prubehu toho vydal techland dva dily dying light, jednicka skvost a meta toho jak udelal open world parkour fps. dvojka... slabsi ale oba dily tisickrat zabavnejsi! dead island 1 byl super atmosfericky. dead island 2... meh. jedine plus snad za architekturu sidel bohatcu.
    a to pomrkavani k smerem k replay za jine postavy s jinym stylem boje me sralo uz u jednicky! to ze "ty ses proste strelec tak budes dvoubritou sekerou udilet damage jako nozem na dopisy! ze se k palnym zbranim dostanes az zhruba po ctvrtine hry? tvuj problem!".
    pribeh? uz ted si nepamatuju jedinou postavu!
    proc bych se mel zase vozit na retizkaci kdyz uz jsem byl v disneyladnu? zasypte to vapnem a doprejte tomu klid.
    OMNISLASH
    OMNISLASH --- ---
    PSY_CHAOTIC: Hororova hra, kde nejvetsim hororem je ovladani.. jo, znam takove :D
    PSY_CHAOTIC
    PSY_CHAOTIC --- ---
    Ad Infinitum - další hororová hra, kterou jsem po pár hodinách vzdal. Jak jsem měl dřív hororový hry rád, tak většinou už poslední dobou narážím na takový hry, který za moc nestojej. Ad Infinitum se aspon ze začátku tváří zajímavě, vcelku dobrá grafika, záhada, možná slušnej příběh? Když přijdou první nepřátelé, tak následuje zklamání ala co to sakra je? Nejvíc mě na tý hře sere asi to ovládání a vlastně celej gameplay. Přijde mi, že ve většině posledních hororových her neni ten horor ani moc v příběhu, atmosféře, světu, ale největší horor a utrpení je právě ovládání a celkově hratelnost. Po pár hodinách se k tý hře vyloženě nutim, vždycky po chvíli odložim a pak už jen váhám mezi tím to zkusit zapnout anebo dát uninstall. Druhá možnost většinou zvítězí...
    JUNGLER
    JUNGLER --- ---
    DAVESADE: já to hrál s mapou... v mym věku a omezeným herním časem už si nemůžu dovolit hodiny a hodiny bloudit a hledat kde je schovanej nějakej kriticky důležitej předmět. Teď místo Metroidu hraju první Zeldu a teda ta je výrazně přístupnější. Taky si ale absolutně nedovedu představit hrát to bez detailní mapy. Například pro vylepšení meče je potřeba mít určitý množství srdíček. Na to aby je ale člověk měl prostě musí najít srdíčka schovaný v secretech, který jsou ale většinou v naprosto random lesíku, kdy se musí spálit přesně konkrétní čtvereček toho lesíka. A jelikož jde ten plamínek použít jenom jednou na obrazovce, tak fakt nechápu jak to někdo mohl najít. Těch políček s lesíkem je tam asi milion a jeden po druhým zkoušet pálit? Prostě haluz. V tý době fakt byli lidi z Nintenda pošahaný :D
    DAVESADE
    DAVESADE --- ---
    JUNGLER: Nedivim se, ja jsem to dal jenom na 3DS ve Virtual Console se save statama. Jo a puvodni manual pro NES mel jakous takous mapu a pak samozrejme v Nintendo Power byly mapy detailni - kdyz si ji vezmes k ruce a planujes cestu, je hra mnohem mene frustrujici. Super Metroid je teprve to prave, orechove.
    JUNGLER
    JUNGLER --- ---
    Já vzdávám první Metroid na NES. Hrál jsem to emulovaný na Myioo Mini Plus a byl jsem fakt nastavenej, že to pokořim. Ale teda musim říct, že tuhle hru designoval blázen. Obtížnost je úplně naprosto nesmyslná a ne tím, že by to bylo fér. Je to šponovaný hlavně dvěma parametry. 1) když umřete, tak respawn je jenom s 30 body energie. Stačí aby se Vás něco třeba dvakrát dotklo a konečná. Řešením je po každé smrti trávit tak 5 minut farmením energií, což jsem teda párkrát dělal ale je to dost otrava. Jenomže za 2) ovládání je hodně clunky, takže se hodně snadno stane, že spednu do lávy, kyseliny nebo čehokoliv smrtícího, co je tam takřka všude a třeba 5 vteřin se nepovede z toho vyskočit, protože prostě naser si hráči... 5 minut farmení v prdeli a pak se o vás jednou štrejchne nějakej mob a nazdar. Tohle je moc haluz i na mě. Kdyby tam nebyla ta nutnost po kažný smrti farmit energie, tak bych ten zbytek už umlátil ale takhle to prostě vzdávám. První Metroid zůstane nepokořen.
    GEE
    GEE --- ---
    Nerad to říkám,ale odkladam Evil West. Asi to neni špatná hra,i když je to tak trochu God of War z Wishe,ale náročnost cca od půlky je prostě mimo a místo toho,aby to bylo challenging,je to prostě jen frustrující. Nepratele jsou strašný houby.
    ERRTU
    ERRTU --- ---
    medal of honor - airborne 8h

    tenhle dil byl zjevnym pokusem nacpat serii mohaa do onlinu a udelat z ni dalsi battlefield. je to csko kde mate na mape vice cilo k vyhozeni do vzduchu. pricemz nerikam ze nektere napady nejsou dobre. napriklam misto spawnu po smrti se na mapu snasite na padaku a muzete si vybrat kam. na druhou stranu, ze vzduchu se fakt neda poradne zorientovat kde jste posli a tudiz kde navazat. trojite vylepsovani zbrani stylem "pouzivas - zlepsujes" bylo taky fajn, odemknout si dvojity zasobnik a optiku pro sg44, nebo flusac granatu pro garand atd se mi libilo.

    jenze hre srazi vaz nekolik zasadnich pruseru.
    a) nekonecne spawnovani nepratel nez se proste prokousete do mista kde to skript vypne. kdyz vybehne z maleho domku dvoustej nemec a sunda vas metr od dveri a vy musite projit tri bloky znova, tak to je k posrani.
    b) kdyz zamirite nemuzete se hybat!!! v ten moment sipky pohybu delaji vyklaneni! kterej vul! tohle je taky k posrani ale vyvojarum na hlavu! v prvnich trech levelech to jeste tak nevadi ale v poslednich dvou to naprosto mrzaci hratelnost.
    c) ruzne levely musely delat ruzne skupiny ktere si nevidely pod ruce. jinak neni mozny ze nektere jsou v pohode prehledne a jine jsou totalni bordel ve kterem se neda zorientovat, ktery umyslne natahuje delku hrani smysl nedavajicima odbockama, zdma, ploty apod pricemz u kazdeho je spawn nemcu.

    a vrchol co me utvrdil ze tohle mi za to nestoji je posledni level. tam totiz obsazujete ze vzduchu flak tower v berline (coz samo o sobe dava smysl jak svin zejo, to byl regulerni moderni protiletadlovy hrad, tam by skocil jen uplny magor. fakt ze berlin obsazovala ruda armada a zadny amik tak neskakal ani smykem, pominu radeji uplne, prece jen je to strilecka a ne dejepis) a to se fakt neda protoze vsechny vyse popsane prusery se tady vyjevi naplno. ta vez ma asi ctyri patra. ale vy pokazde zacinate po smrti seskokem na strechu! kdyz k tomu pripocitam laserovou presnost nepratel a jejich chrleni granatu jak kdyby mel kazdy v kapse nebelwerfer 42, vychazi z toho ze behate jak kreten po kruhovem obvodu patra a strilite od boku protoze mireni = zamrz na miste = okamzita smrt.

    tahni z meho disku, nerade!
    HAVANA
    HAVANA --- ---
    Napopaty asi. Fallout 4.
    Už to vypadalo že mě to chytlo, docela sem to hrál, ale při první příležitosti co se objevila sem to vyměnil za něco jinýho (pokračování fallen order), a už to nezapnul, a ani nezapnu
    PARANOIDANDROID
    PARANOIDANDROID --- ---
    LAST TRAIN HOME
    Prima napad, vsechno ostatni prumerny ale pres co se neprenesu je absence slusnych nastroju pro management vojacku ve vlaku. Klikat behem peti minut trikrat na vsech dvacet vojclu a menit jim role je nekonecnej vopich.
    PSY_CHAOTIC
    PSY_CHAOTIC --- ---
    Fobia St. Dinfna Hotel - Nerad si o hrách předem zjišťuju větší info a hlavně jak se to hraje, tady to byla evidentně dost chyba. Před pár dny jsem dohrál Resident Evil 2, z kterýho mám rozporuplný pocity a tato hra je takovej Resident Evil z wishe. Dost věcí odtud kopíruje a bohužel je to celkově horší a takový lacinější. Jedině zápletka vypadala zajímavě, ale časem to spadlo do takový ty klasiky. Jinak gameplay strašná nuda a šeď, co mi vadilo na RE hrách, tak je tady dovedeno do extrému ala hledání co na co použít, neustálý prolejzání stejnejch nezajímavejch interiérů. Dal jsem tomu pár hodin šanci, ale když přišel boj a první nepřátelé, tak to byla konečná. No myslim, že tu mám spoustu zajímavějších her, takže to letělo z disku a možná někdy, když bych fakt moc neměl co hrát... Bohužel v poslední době je to s hororovými hry fakt bída. Jak jsem měl tento žánr kdysi moc rád, tak momentálně většinou ty hry odinstaluju po pár hodinách :/
    GAARQ
    GAARQ --- ---
    MCKIDNEY: byl jsem v předběžném přístupu a skončil s tím dřív, než vyšla plná verze. nuda a nesmysly.
    MCKIDNEY
    MCKIDNEY --- ---
    Dune: Spice Wars 40h #ragequit
    -------------------------------------
    Stejne jako Civka je v teto hre problem, ze muzes vyhrat kazdy souboj, mit vice sektoru a pak dostanes: "Tvuj progress je rychlejsi, nez jsme ocekavali!". Ok a "Defeat" obrazovka, protoze oponent nejak zahadne vyhral hru a nevis co se stalo.

    Civka je ale zabavnejsi a zobrazi co se stalo. Takze nelituji koupe za 10E, ale dohravat to nebudu.

    ERRTU
    ERRTU --- ---
    DEEFHA: doporučuju, boží fps looter&Shooter.
    DEEFHA
    DEEFHA --- ---
    ERRTU: Moje řeč. Před rokem jsem to po pěti hodinách zapíchnul taky. [DEEFHA @ Dohrál jsem ..... Akorát, že vůbec! Hall of Losers není ani na nástěnce]

    Ale říkáš, že dvojka by se mi mohla líbit?
    ERRTU
    ERRTU --- ---
    shadow warrior 3.
    zal, zarmutek, svrab a nestovice. look how they massacrated my son! ve dvojce skoro osmdesat hodin. genialni reznicina. trojka... meh! lo-wang je ubrecena prestarla fnukna ze bych mu nakopal, nesnasim ho. ktereho debila napadlo vymenit otevrene levely za arenovku jako v poslednich doomech? predelani abilit a boje timhle smerem poradil tvurcum jakej lobotom? ja se tak tesil na to pokracovani pribehu! jak mi chybi ten namachrovanej kretenskej macho, ta asijska verze duke nukema! slus dost hotovo, nebudu se trapit. trojka je ve vztahu ke dvojce asi tak stejna jako jsou rings of power z neprodukce amazonu ve vztahu k panovi prstenu od petera jacksona. a muj pristup bude take odpovidajici. budu se vehemetne snazit zapomenout ze to existuje.
    takhle se zabiji serie a znacka. ukazkova prace. gratuluju. dementi.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam