JARDABEREZA: To skoro vypadá, že klíč k úspěchu je dělat si ty nástroje sám pro sebe :)
MINER: Já dokonce myslel, že i později, ale vyvíjet a navrhovat se podle mě začalo někdy v 98–99.
KULHY: Vzpomínám si, že to video mě tenkrát hodně nadchlo. Rozhodoval jsem se asi v roce 2017, na čem náš tým sjednotíme, a vybíral mezi Sketchem (v té době standard, ale znamenalo by to, že bych musel přejít na Mac a to se mi nechtělo :D), Xd (tenkrát možná ještě v Betě), Studiem (používali jsme InVision u některých projektů, ale byla venku jenom beta a ještě jen pro Mac) a Figmou. Kvůli multiplayeru, intuitivní práci s komponentami a nezávislosti na platformách jsem vybral Figmu. Ta byla sice hrozně basic, ale zároveň good enough a říkal si, že později třeba ještě switchneme na Studio. Každopádně, brzká adopce Figmy se hrozně rychle vyplatila a na Studio jsem si pak už ani nevzpomněl. Nicméně, teď bych si to ze zvědavosti docela zkusil :)