• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    PHOW_SAATCHDragon's Dogma: Dark Arisen
    rozbalit záhlaví
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    FRIZER: nevím, ale doufám, že si koupím stejný brnění jako oni a sundám visor. Dtto. i prachatý oblečení.

    VIRIK: hele, podle mě je to jen checklist co udélal u druhého hráče. Ale máš pravdu, oni mají patterny na to, co dělal jiný hráč. Protože k moji mají obecný popis. Já mám ve hře čtyři buchty, každá jiný class a chrochtaj diverzitu. Zajímámě jak vypadá hláška sausage party.


    FRIZER: automaticky;-) když se vyspíš ve městě, vrátí se po kalbě s historikou.
    FRIZER
    FRIZER --- ---
    Lvl 13 uz padnuli dva ogri a jeden minotaur....nevi nekdo, ale jak funguje stealth...mam nekam vlizt, dokonce me tam pusti...ale i kdyz jsem v klidu rak se na me sesypou strazni a zmasej...taky chci clenstvi do bordelu.
    SADAKO
    SADAKO --- ---
    VIRIK: Tak mody nemusí nic dodrbat, záleží, co si tam člověk nasází, moje zkušenost z hraní lehce omodované jedničky je pozitivní, ani to nespadlo. Ale pravda, nebyly to zrovna mody "vyrob si z pawna instantně supermana" - a taky to bylo x let potom, co DD vyšlo, tj. stabilní verze hry.
    Ovšem modovat hru dva dny po vydání mi přijde asi tak bezpečné jako žonlování s motorovkou :D
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    AIAX: v jedničce se sejvovalo když jsi vstoupil do riftu. Tohle by mohli přidat, a to je nejspíš to co myslíš. Sám se divím, že to tam není, přitom obnova riftů-kamenů a jejich rozložení by tomu odpovídalo, že tuhle funkci zastoupí.
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    v NextGenu zase vymýšlí, že mají právo na více slotů pro více postav.

    Je zajímavé, že s tímhle chodí lidi, co se prohlašují za odborníky na RPG, velké specialisty (z tothoto titulu například haní hry od Bethesdy).

    Důvod, proč jedno DD2 znamená jednu postavu je jednoduchý – herní mechaniky vám fungují hráč + pawn. AI pawna se učí, kopíruje konání hráče. Toto se různými způsoby propisuje na server, kde se to ukládá a zpracovává.
    Je to vlastně jedinečný podpis a jedinečný pawn. Proto je potřeba ke každýmu konkrétní ID. ID XBOX, ID steam, ID PS.

    Každý hráč má přístup ke všem ostatním pawnům. Proto by byl problém, kdyby jeden účet mohl mít víc postav a pawnů, protože je jasné, že zrovna ti v nextgenu to začnou okamžitě zneužívat a přes jednoho pawna dávat třeba předměty co má arisen až dál ve hře jiné, základní postavě. Na serveru by v tom citlivém systému dělali bordel – mimochodem už tak je to problém, musí odolívat různých chytrákům i hackerům.

    Když totiž si vezmete do party poškozeného, hacknutého pawna, zmrší vám to rpofil i save, můžete o tu hru přijít, ona se doslova rozpadne, bugne se to. Je to komplexní RPG, u jednodničky bylo dost na to, že to PCčkáři automaticky modují – cheatují inventář a staminu. U jedničky stále platí pozor na přesílené, přelevelované pawny s příliš mnoha lajky, ono to poznáte, že tam něco nesedí.

    Pokud steamu a PC magorům ustoupí, doufám že tím nenakazí ostatní platformy a případně, že ostatním poctivým hráčům na PC to nezačne mršit právě jejich hru.

    A teda jen se ukazuje, co je to tam za odborníky na RPG. Vůbec netuší, jak systém pawnů funguje, jak dlouho trvalo to vytvořit a taky kolik peněz stál právě vávoj tohodle systému (patří to mezi jedny z časově a finančně nejnáročnějšímu vývoji v dějinách her vůbec).
    /podle mne teda úplně stejně vůbec netuší jak fungují i ty bethesdí RPG/
    AIAX
    AIAX --- ---
    VIRIK: Hledal jsem to, prý to nejde.

    Jako takhle. Je úplně super, že v té hře není debilní quicksave/quickload systém. To u moderních RPG nenávidím snad ze všeho nejvíc, protože to ze všeho dělá kašičku pro děti, kde na žádném rozhodnutí nezáleží? Úspěšnost speech checku 40%? Kdepak, ve skutečnosti 100%, protože quicksave/quickload. Záleží na tom, jak se chovám k NPC, že je mlátím nebo okrádám? Záleží na tom, co říkám v dialozích? Ne, pokud je tam možnost ukládat kdekoli a kdykoli.

    Ale mít jen dva sejvy, to je prostě málo. Jasně, u autosavu tě hra už na začátku varuje, že není spolehlivý a že máš sejvovat v innech (divné, ale ok), ale inn je někdy daleko a někdy prostě potřebuješ rychle sejvnout, exitovat a vypadnout od kompu.

    A navíc je tu ten problém, že když se spleteš a nechtěně zvolíš "loadnout z innu", tak hra okamžitě po tom loadu autosejvne, takže ti klidně přemaže několik hodin progressu. Tohle varování už jsem taky párkrát na fórech viděl.

    Je to strašná škoda, protože teď fakt nemám vůbec chuť těch pět hodin (spíš čtyři, od posledního autosejvu) opakovat. A taková boží zábava to byla. Asi to prozatím nechám být a počkám na nějaké patche. Možná mezitím upraví i ten sejvovací systém, třeba přidají pár dalších slotů.
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    hmmm, to mne netěší. Já to na XBOX i PS5 mám všude OK.

    Nedá se tam u vás stáhnout z cloudu nějaká záloha? Nebo naopak z disku na cloud?
    HONZA09
    HONZA09 --- ---
    AIAX: Mě se stalo něco dost podobnýho až na ty crashe. Každopádně jsem si to dal znova a koupil si Dual Sense, protože hrát to na klávesnici je za trest.
    AIAX
    AIAX --- ---
    Takže když jsem to dneska nastartoval, tak "last save load" mi crashnul a pak zase. Nejspíš corrupted. Tak jsem dal loadnout z inn s tím, že mě to určitě hodí k poslednímu restu u campu. Ale ono mě to hodilo úplně na začátek do Borderwatch Outpoustu. Včera jsem po necelých pěti hodinách byl na levelu 7 a měl jsem prozkoumanou skoro celou mapu před Melvem. Teď jsem zpátky na lvl 2.

    To jako fakt, ale fakt nasere.
    FRIZER
    FRIZER --- ---
    13 Things You Didn't Know Were Possible In DRAGON’S DOGMA 2
    https://youtu.be/Exe2Tds02r0?si=lJ_8v1Fc4B5nwORi
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    RUDOLF: V jedničce se měnilo povolání u nějakýho týpka ve městě za poplatek
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    RUDOLF: nemyslím v menu, ale viděl jsem, jak to mění během boje.
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    VIRIK: já jedu zloděj, mág, luk a já fighet. Můžu změnit profesi během hry? Mám pocit, že jsem to fightincowboy viděl.
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    RUDOLF: AIAX: do toho domku na začátku se dostanete průchodem přes montain sacred, jeskyni.

    v jeskyni jsou ty želé bloby, tam mějte sebou zloděje a mága s ohněm
    AIAX
    AIAX --- ---
    VIRIK: Do těch pawn questů "procestuj se mnou celý den a noc a dám ti wakestone" se započítává i spánek? Asi to musí být nepřerušené co? Moje hlavní pawnice je se mnou už několik dní, ale ten její quest jsem ještě nesplnil, bo nikdy nevydržím beze spánku celých 24 hodin.
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    RUDOLF: tady je to možný
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    //obrázky prošly samo komprimací, jasně, ale ta hra je prostě pěkná/
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    tohle je z XBOX, takhle to tam vypadá a jede na 50-60 fps, 30 a více fps ve městech
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    RUDOLF: Hele, já se občas kouknu do NextGenu a tam tomu věří, protože to říkají v televizi/youtube.
    Dokonce si tam poslali článek toho pána z games.cz, co je takovej dobrák, ale tý hře v skutečnosti moc neporozuměl. Takže například tvrdil, že wakestouny našel v celé hře tři, ale použil je jednou... mno, si říkám. Přehlídnout to, že jak měníte pawny, tak oni když jsou u vás dostatečně dlouho, dávají vám wake shardy. A tři shardy se sestaví do jednoho kamene.

    Takže chodím s pawny do lesa, na houby, do hor, pak dolů do dolin, trempujeme, vaříme, spíme spolu (ehm), a mám v torně tři prdele wakestounů :D

    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    VIRIK: yep, ale má to i další rovinu, po čase mrtvola zmizí a existují prý dvě márnice, néjakou dobu tam ty mrtvý NPC jsou k oživení, než je zahrabou. Bylo by vtipný, kdyby šli pak nalézt, vykopat a oživit. Pokud teda nepohřbívají žehem.
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    AIAX: všechno je ve hře. :D. A mnohem mnohem víc.

    RUDOLF: ano. Taky jsem "omylem" jednu babičku hodil z hory dolů a pak prostě jsem ji zvednul. Odešla pak domů :)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam