• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    PHOW_SAATCHDragon's Dogma: Dark Arisen
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    BOBESH: to s tím rozhodnutí, že bude moci kdykoli new game je ze strany vývojáře moudré. Když ošetří ze svojí strany nahrávání pawnů a infa do databází a eliminují dobrodruhy co násilně vymazávají save s postavama a ošetří to ze své strany, ušetří spoustě lidem problémy že by jim hru takový pawn shodil.


    FRIZER: ano, oblasti se nejen resetují, ale právě jak procházíš hrou, příběhem, ale i leveluješ, tak se ti pak ty příšery začnou i měnit.
    Proto někteří šílení hráči jedničky (jako já, kterej to má na všech platformách s dohrpmady tak cca 2000 hodin), se podivně usmívají, když čtou to "má to malou rozmanitost příšer", páč u DD to funguje dost jinak, on se ten svět aktivně mění a transmutuje.
    Je to v leččem jako byl i kdys třeba Gotik dvojka, že vlastně ty bádáš po světě a ono řešení je celou dobu v klášteře, kousek kde jsi začínal.

    U jednočky jsem viděl dokonce video s příšerákama, který jsem tam nikdy nepotkal, protože se začnou vyskytovat až v nějakým sedmým newgame+ , takový steam-obři.

    prostě exploruj, hraj a uvidíš sám. Ono se toho bude otevírat ještě spoooousty. Já jako hráč jedničky taky potkávám hromady novinek.
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    VIRIK: jasný, lidi jsou zvídavý a hrajou si a zkouší. Část zase crackuje anti-piracy for fame. To je étos PC. Jdou proti EULA prostě protože chtěj experimentovat. Takhle začalo dráha spousty nejen herních vývojářů.

    CAPCOM jen musí hlídat vstupy z PC klientů a validovat je, on to musí dělat i pro konzole, protože jsou lidi co dělají jailbreak. Je mi jasný, že pokud si vytvoříš změnou kódu fiktivní předměty nebo zlato, můžeš je dát na pawna. Pak je ale zodpovědnost Capcomu, minimálně zajistit, že to technicky nerozesere hru někomu jinému. To technicky nijak komplikovaný není, pokud je, tak se capcom střelil do nohy špatným technickým designem.

    Komplikovaný je odhalit netechnický věci. ?á celkem jasný dopad na zážitek, když dostaneš pawna co má 99 ferrystonů. Capcom by měl mít limit na počet předmětů, co jde předat apod. Pokud by ale chtěl CAPCOM odhalovat, kdo cheatuje - tak se architektura může dost zkomplikovat, podle toho, jak hodně to chceš hlídat. Tím že kolem předmětů není žádná reálná ekonomika, tak je to dopad jen gameplay & reward feeling. Ale to je stejný problém, jako když jsi psal o modování Skyrim, kdy lidi nechápou rozdíl mezi vanilla skyrimem a modovaným skryrimem. Ale to už je hlouposti samotných hráčů, který nedokáží poznat mezi intended design a design modifikovaný komunitou. Když ale dostaneš pawna s obrovským množstvím předmětů, tak není úplně jistý jestli někdo šíleně štědrý a ty máš skvělý pocit, nebo jen někdo cheatuje.
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    CLAVEN: Tak mi ho dej :D
    CLAVEN
    CLAVEN --- ---
    PHOW_SAATCH: ja mám tiež herné PC, akurát na ňom nehrám :P
    FRIZER
    FRIZER --- ---
    Vcerejsi vecerni run...jedna mantikora, nekromant, dva ogri a jeden gryf. Gryf dostal hrozne od pawna, ktereho jsem najal pet minut predtim. Jinak se vyplati vracet na jiz probadana mista po nejakem case.
    BOBESH
    BOBESH --- ---
    BOBESH
    BOBESH --- ---
    VIRIK: zlaty gondole!
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    CLAVEN: Ještě, že mam PC a nejsem členem žádný komunity :D
    CLAVEN
    CLAVEN --- ---
    Ja som fakt rád, že na PC už nehrám, hentá online komunita je nenormálne toxická.
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    ono se dneska nejvíc takovejhle čítů, pardon, spravedlivých modů šíří přes discord, jsem kouknul rychle přes pár stránek a musím říct, že teda na PC platformě by s tímhle fakt měli něco udělat. To jsou fakt desetitisíce stahování, na hromadě míst.
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    jo a ano, tohle je real chování řady lidí na platformě PC, kde z morálních důvodů lžou a útočí na Capcom jako zlou korporaci, co je omezuje a odírá. A přitom oni, takoví poctivci...
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    RUDOLF: určitě to tak je.
    Nicméně na PC se ti pravděpodobnost porušení save zvyšuje úměrně tomu, jak začala řada lidí modovat.

    například na oficiálních stránkách s mody: https://www.nexusmods.com/dragonsdogma2/mods/trending/


    asi nemusím říkat, co se stane když si někdo nafejkuje nějaký krámy a dává to jako dárky pawnům, se kterejma je pak posílá k jejich majitelům, nebo si čekne sejv a takovýho pawna pak při tvrdým save nechá nahrát do databáze...
    jo, technické mody, upravující problém s optimalizací má polovic stažení, než číty. A to jsme na ofiko stránkách jen jedný stránky s modama. Stránky s čítama na tom jsou o hodně "lépe".
    AIAX
    AIAX --- ---
    PHOW_SAATCH: Jj jde, zajedeš do options a dáš "Save and Continue". Problém je, že to je jen obyčejný autosave, přičemž hra tě hned na počátku varuje "na autosavy se nemůžeš spolehnout, jestli chceš spolehlivé sejvy, musíš pravidelně odpočívat v hospodách". A vzhledem k tomu, co se mi stalo, je to dost užitečné varování :D
    CLAVEN
    CLAVEN --- ---
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    AIAX: Neslwdoval jsem debatu, ale on nejde udělat manuální save kdekoliv jako v jedničce?
    AIAX
    AIAX --- ---
    Bylo by super, kdyby hra udělala sejv při vstupu do riftu a kdyby udělala velký "inn" save při restu v kempu.
    CLAVEN
    CLAVEN --- ---
    HONZA09: áno
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    HONZA09: imho ne, cleanup je standardní postup. Když někde nebude hrát např. 90+ dni nebo hra vygeneruje nové id postavy u tvého profilu, tak se to smaže. Tohle je common sense. I když neudělali menu na vytvoření nové hry, museli jim být jasné, že to technicky smazat jde. Takźe když si hráč zapne hru s novým profilem, dogma cloud smaže nebo zaarchviuje ten předchozí. To je všechny řešitelný
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    VIRIK: jo, přesně. městský save asi řeší i další věci jako integritu save a vrátí ti data o tom, co tvůj pawn získal a nahraje jeho novou verzi. Podle mě dostává hra data z cloudu průběžně, takže když dáš save, jsou uź data vycachovyný u tebe na stroji, a hra ti řekne, jak si někdo s tvým pindíkem hrál (srry, nemohl jsem si pomoci;-) Checkpoint save je nejdříve lokální a steam ho následně posílá do cloudu. Když se ti vysere integrita při vytvářeníní save, pushne se to do cloudu. Ale tohle by se mělo dít, jen pokud ten procesu zápis byl přerušený.

    Kdyby někdo hrál na steamu, dejte vědět, můžeme si porovnat pindíky. Na ikonce mám hitlera. Tak si může porovnat pindíka s hitlerem.

    Steam Community :: Rudolf
    https://steamcommunity.com/id/westfood
    HONZA09
    HONZA09 --- ---
    VIRIK: Jestli udělali takovýhle pravidlo a čekali, že to lidi budou dodržovat, tak to jsou fakt naivní.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam