FRK_R23: Za prve bych primarne resil, proc v Praze stoji jedno parkovaci misto v parkovacim dome mega (predpokladam, ze se bavime o parkovacim dome na cernem moste), zatimco treba v Mlade boleslavi vyslo jedno parkovaci misto v parkovacim dome postavenem pred seti lety cca 125.000Kc, kdyz v cena pozemku neni relevantni, jelikoz pozemek byl v obou pripadech obecni a tedy "zadarmo". (ano, bylo pred sesti lety, ale i kdyz by od te doby cena prace a materila byla o 100% vyssi, coz neni, tak stale budem na castce cca 250.000Kc) A za druhe, ano ty parkovste ve svech nepraskaji a proto bych se nejdriv pokusil o pozitivni motivaci v podobe toho kombinovaneho kuponu, podle me by si to uz hodne dojizdejicich rozmyslelo, pokud by to bylo financne vyhodny, tam to auto nechat a dal pokracovat mhd. (ono, za me, i kdyz je ta 50Kc za den samozrejmne moc hezka cena, za den parkovani, tak pro dost lidi je to uz stejne na hrane, nemluve o tom, ze velka cast tech parkovacich domu uz je za 100Kc na den, coz uz pak mesicne bude delat cca 2000Kc (bavime se pracovnich dnech), rocne pak cca 24000Kc a k tomu rocni kupon za 3650Kc, takze dohromady za 27650Kc, coz uz si spousta lidi spocita, ze je pro ne nejenom pohodlnejsi, ale i levnejsi do ty prace dojizdet autem, nez ho nechat na kraji Prahy a pokracovat dal v mhd... K ty kapacite MHD, tak ano, nekde urcite, hlavne autobusy, stojej v kolone, ale o metru, ktery je ve spickach taky na hrane kapacity to samozrejmne neplati a tramvaje jsou na mnoha mistech proste na hrane kapacity proste kvuli tomu, ze vic tramvaji tim mistem (uzkym hrdlem, kde se setkava vice tramvajovych linek) proste neprojede, plus pak ty "podelavky" o kterych psal, treba ta u nam. Jiriho z Podebrad, kde se autmobilova doprava v miste zastavky svedla na koleje, takze nejenom, ze i kdyz je na semaforu zelena, tak auta nemuzou krizovatkou projet, protoze pred semaforem je v zastavce tramvaj, ale na druhou stranu pak zase auta stoji v zastavce na cervenou, takze tramvaj z nima ceka v kolone a nemuze do zastavky... Co se tyka smradlavejch lidi, tak me treba paradoxne daleko vic vadej navoneny a naantiperspirantovany lidi, nez lidi smrdici potem (samozrejmne mam na mysli takovej ten "cistej" pot, kdy se ten clovek vecer pred tim, nebo rano umyl a ma i nak normalne cisty obleceni a ne ten "archivni" smrad potu, kterej se tvori uz 2-3 a vice dnu... :D). Co mi ale primarne v lete v tech narvanejch autobusech a tramvajich vadi je proste to, ze je v nich vedro a vydejchanejch vzduch, coz se samozrejmne s poctem lidi zhorsuje a ani klimatizace, pripadne u neklimatizovanejch tramvaji a busu otevreny okynka s tim nestihaj nic udelat.