BESH: Ano, za me, aby ten nadpis nebyl clickbait by bylo idealni do nej zadny cislo nedavat a kdyz uz tak pocet registrovanych osobnich aut. Jestli nevidis, ze v tech datech muzou bejt a pravdepodobne jsou mezery, protoze jsou ovlivneny lidmi, ktere scitaci misto projedou vickrat denne a kde bude pomerne velky cislo tvoreny vozy ruznych zasilkovych, dorucovacich a prepravovacich sluzeb, jako je foodora, wolt, bolt, WE/DO atd. ktery se velmi casto velkou cast svoji "smeny" tocej v naky konkretni lokalite, tak nevim, jak s tebou dal diskutovat. A nevkladej mi prosim do ust neco, co jsem nerek, ja sem nikde nepsal, ze v Praze neni moc aut. V Praze je moc/hodne aut, protoze je v Praze moc/hodne lidi, ktery je pouzivaj, ale nemyslim si, ze mnozstvi aut v Praze je na "hranici unosnosti", jak psal FRK. A ani sem nepsal, ze by se doprava Praze moc regulovala, ale to, ze se dela dost zbytecnych regulaci a hazeni klacku pod nohy, ktere celkovou situaci mnohdy akorat zhorsuji a ve vysledku nikomu nepomahaji. Pro priklad, dnes vecer sem jel po Prumyslove z Hloubetina do Malesic. Na tomdle useku je 7 semaforu, na sesti z nich sem chytnul cervenou, i kdyz sem jel predpisovych 50. Na prvnim semaforu jsme staly tri osobni auta, na poslednim uz bylo 9 osobnich aut, jeden autobus a jeden kamion. Pri vetsim provozu tam presne todle zbytecne vytvari kolonu/zacpu i mimo spicku, nemluve o zbytecnem brzdeni a rozjizdeni na tech semaforech, coz naprosto zbytecne tvori vic splodin, nez kdyby tam ty auta projely na "zelene vlne". V osmdestkach ty "zeleny vlny" na hlavnich tazich udelat sly a treba Evropska tim byla povestna, ze ji clovek projel prakticky celou bez zastavovani, pokud jel podle predpisu, proc to v dnesni dobe, s dnesnimi technologiemi nejde? Nemluve o tom, ze treba na te Prumyslovce ty semafory naprosto zbytecne fungujou i v noci, takze tam clovek stoji na cervene, pricemz siroko daleko neni nikde zadne auto.