• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ALESHDoprava v Praze
    Nikdy nekončící diskuze o (ne)regulaci dopravy v Praze.
    rozbalit záhlaví
    KUTAS
    KUTAS --- ---
    ALESH: hele a když na jeho místě vznikne hezká a funkční architektura, která ho nahradí, tak Ti to taky bude vadit? Já myslím, že ten nový návrh tohle docela splňuje.

    ALESH: ok, tak konkrétně... konflikt zájmu v tom, že tu studii připravovali firmy, které se neúspěšně účastnily předchozího výběrka. Větší detail máš zde: https://vyton21.cz/stret-zajmu-architekta-petra-teje-bije-do-oci/
    ALESH
    ALESH --- ---
    OMNIHASH: Tvoje mama je utilitarni. Ze to nechapes, nic nemeni na tom, ze velky casti lidi bude lito, pokud se zbori. Existuji i lide s uritym estetickym citenim a respektem k hezke a funkcni architekture. Ja jsem pro zachovani i kdyby to melo stat 2x tolik nez novy. Pravdepodobne to bduel ale levnejsi s kratsi uzavirkou.
    ALESH
    ALESH --- ---
    DEUSEX_: nedavno jsem videl vyzkum, ze kdyz ma clovek hotovy nazor a jde o polarizujici tema tak uplne ignoruje fakta a cisla a nazor nezmeni. Misto toho zacne vytahovat ruzne dojmy apod. Treba to ze na odbornou expertizu napise "Každý, kdo kdy neco rekonstruoval, na takovýhle bachorky neveri. Intelignce na to nema vliv. A dala to vetsina lidi (urcite nekdy i ja)
    OMNIHASH
    OMNIHASH --- ---
    Že všechny tankuje zrovna tenhle utilitarní most. Když na to přijde, tak postavit novej stejný kvality opravdu takovej boj nebude.
    UNUX
    UNUX --- ---
    DEUSEX_: Namísto toho šméčka s betonovejma barabiznama měla naše arkitektonická šmétánka fušovat do oprav mostů.
    DEUSEX_
    DEUSEX_ --- ---
    ALESH: Každý, kdo kdy neco rekonstruoval, na takovýhle bachorky neveri.
    ALESH
    ALESH --- ---
    ALESH
    ALESH --- ---
    KUTAS: jedes propagandu spravy zeleznic. Podle studii je most v pohode a lze pristavet treti kolej. Levneji a rychleji.
    ONDRAT
    ONDRAT --- ---
    NJAL: To byli uvedeni vsichni, ale dikce Stavebniho zakona rika i tak “rekonstrukce”.
    NJAL
    NJAL --- ---
    ONDRAT: Njn, ja treba nevim, ze se stavi replika Libenaku, ale zase stavet repliku je pro me neco jineho nez Libensky most zachranit nebo rekonstruovat, byl jsem uveden v omyl! :-)
    ONDRAT
    ONDRAT --- ---
    KUTAS: Aha, tak nechapu co to melo byt za reakci, kdyz se replika Libenaku jiz pul roku stavi.
    ONDRAT
    ONDRAT --- ---
    NJAL: Bohuzel postavit klon Zeleznicniho mostu ve trech kolejich mozne neni, tomu se venovala cela soutez a diakuze kolem ni, doporucuju se s tim seznamit.
    NJAL
    NJAL --- ---
    KUTAS: Aha! Diky za nakolejeni zpet na 2 tramvajove koleje... :-)
    KUTAS
    KUTAS --- ---
    ONDRAT: Pockat ted ale kazdy mluvite o jinem moste, ne? 3 koleje jsou dulezite pro Zeleznicni…
    NJAL
    NJAL --- ---
    ONDRAT: Tak urcite bude mozne postavit sirsi klon. Asi cokoliv bude lepsi nez status quo/.
    ONDRAT
    ONDRAT --- ---
    NJAL: Skvělý nápad, akorát, že je požadavek na 3 kolejné řešení, což je vlastně primárně předmětem celého sporu, soutěže a veřejné diskuze.
    NJAL
    NJAL --- ---
    FRK_R23: Nemelo by smysl ho zbourat a postavit opet jeho verny klon z novych materialu a s lepsimi konstrukcnimi resenimi?
    ONDRAT
    ONDRAT --- ---
    SAMOUT: Bohužel nemáš pravdu s tím smyslem existence ani s tou funkcí, ale to by vyžadovalo nějakou alespoň základní znalost na tvojí straně.
    SAMOUT
    SAMOUT --- ---
    ONDRAT: Z hlediska provozu, funkce, celeho smyslu existence.
    ONDRAT
    ONDRAT --- ---
    KUTAS: Sazmořejmě, že z hlediska provozu je hlavní funkce mostů dopravní.
    KUTAS
    KUTAS --- ---
    Tak největší hodnota těch mostů je dopravní, ne? Chápu, že to v budoucnu může být jinak a třeba jednou budou turisti jezdit do Prahy obdivovat Libeňák.... (?), takže tam je to ještě na diskuzi a já doufám, že padlo správné rozhodnutí.

    Co se týče Železničního mostu, tak tam je to dopravně fakt velký problém a vlastně to blokuje zásadní železniční tepnu v Praze - což má hlavně negativní dopravní dopady. Tady bych vůbec neváhal a postavil asap nový most, který by byl kapacitně dostačující.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam