• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ALESHDoprava v Praze
    Nikdy nekončící diskuze o (ne)regulaci dopravy v Praze.
    rozbalit záhlaví
    MAKROUSEK
    MAKROUSEK --- ---
    ALESH: Tak doufam, ze sis tam pujcil kolo a jezdis! Spousta lidi tam jezdi na kole. Rovnou po Kasbe, tam zadna auta nejsou.
    ALESH
    ALESH --- ---
    Jsem ted zrovna v Alzirsku. Tady je to dopravni raj podle ODS. Jet a parkovat se muze vsude kam se nacpes, chodniky - pokud vubec tenhle levicovy prezitek nekde je, tak je siroky treba 30 cm.
    Jen ti ridici jsou zbytecne tolerantni.
    ONDRAT
    ONDRAT --- ---
    DANYSEK: Nezdá se mi, že zrovna ty bys byl ten na jehož názor na podchody je třeba dát. Jednoduše nemáš pravdu, podchod je překonaná věc.
    DANYSEK
    DANYSEK --- ---
    ONDRAT: jaane, zrovna treba v tom Berline... akorat ze vubec :) Prekonany to neni, mimourovnovy krizeni je naopak nejbezpecnejsi varianta. Kecy o prekonqnosti je bullshit z ust politiku, co opet primarne hledaji lacine ojebavky...
    GHOSTDOGG
    GHOSTDOGG --- ---
    DANYSEK: Podchody na bubenský měly jedinej problém, že nikdo netušil, kde vyleze, když tam zaleze...
    ONDRAT
    ONDRAT --- ---
    DANYSEK: Podchody? Překonaná věc, resp. slepá ulička městského plánování. Nicméně se zanedbanou údržbou všeho v Praze souhlasím, to je strašný a je to všude.
    DANYSEK
    DANYSEK --- ---
    ONDRAT: v danem miste stacilo lepe se starat o podchody... :-) To, ze se na uklid a udrzbu sere a vysledek je kentus, do kteryho nikdo nevleze je jinej pribeh. Aneb ono by tam slo projet zcela bez kontaktu s auty... nejdriv nechame vsecko zchatrat, a pak se nadava, jak je to reseni "na hovno".
    ONDRAT
    ONDRAT --- ---
    DANYSEK: Díky, jsem si zcela vědom, že můj názor není žádná metrika ničeho, opravdu, bez tebe bych to snad ani netušil. Každopádně co jsem napsal je pravda - pokud chce někdo jezdit na kole - může, klidně hned, to je celé. Malování cyklopruhů má jiné účely než plnit kilometry do statistik, ty nikoho nezajímají. V první řadě jde o zklidňování dopravy tak, aby se nemusela snižovat rychlost, někde cyklopruh pomohl vytvořit parkovací místa (je to šok,ale je to tak, např. ulice Bubenská), dále cyklobox zlepšuje rozhled do křižovatky a bezpečnost přechodu pro chodce atd. V první řadě to totiž není až tak moc myšleno pro kola, ale i tak díky alespoň za to, lepší než nic.
    DANYSEK
    DANYSEK --- ---
    ONDRAT: navrhuje se stylem "jak namalovat co nejvic kilometru, aby to ve statistikach dobre vypadalo". Pocit bezpecnosti je subjektivni - a to ze tobe neco nevadi fakt neni relevantni metrika toho, ze to tak maji vsichni.
    S mistni mentalitou samozrejme pracovat musis.... protoze proti takovymu Balkanu je Praha jeste zlata... :-)
    ONDRAT
    ONDRAT --- ---
    DANYSEK: Tak levný to samozřejmě je, ale taky to vypovídá o tom, kdo a s jakým záměrem město a dopravu v něm navrhuje. Pokud tvoje drahá polovička chce, tak jezdit může, nic jí nebrání - není to zas tak nebezpečný jak si namlouváš, ostatně ani v tom Berlíně to není nijak extra bezpečný, ale díky odděleným cyklostezkám máš vždycky nějakou alternativu a hlavně chování řidičů aut je úplně někde jinde. Možná tě to překvapí, ale i tam nebo třeba v Barceloně se jezdí normálně na kole po silnici s autama.
    DANYSEK
    DANYSEK --- ---
    ONDRAT: tak treba v tom Berline mas rozumnejsi usporadani ulice, kdy cyklistu zbytecne nevystavujes nebezpecnym situacim :) ne ze stylem Bubenska ci Bucharova jen vylejes kybl barvy na zem (protoze to je levny!). Moje draha polovicka po takovejch opicarnach odmita na kole jezdit, protoze se proste neciti bezpecne... natoz aby tam vyrazila s deckem. Jasne, mezi cyklisty je spousta sebevrahu, kterym to nevadi... ale holt jsou lidi, co by na kole jezdili i radi, ale ne v rezimu, kdy prutah pro cyklisty postavis na vypadovce.
    ONDRAT
    ONDRAT --- ---
    MAKROUSEK: Teď nevím proč do toho motáš tramvaje, když podle tvých slov šlo hlavně o spor mezi koly za sebou a vedle sebe. Ale to je jedno, já myslim, že už debatu nikam nerozvíjíme a můžeme jí ukončit.
    CEEFA
    CEEFA --- ---
    MAKROUSEK: segway zabil minimalne toho svyho vynalezce :D
    MAKROUSEK
    MAKROUSEK --- ---
    ONDRAT: Tramvaje jsou mnohem nebezpecnejsi. Segway nikoho nezabila, tramvaj tak jednou mesicne.
    ONDRAT
    ONDRAT --- ---
    MAKROUSEK: To jsi také psal, ale první věta tvého příspěvku je "Dve kola (kola a kolobezky) za sebou budeme podporovat" to znamená, že ti vadí podpora cyklodopravy nebo si nějak špatně vykládám tvoje slova? Dále jsi napsal "Lide by si nemeli vybirat dopravu, tak vyrobime zacpy, jen at vsichni jezdi tramvajema. Treba."

    Možná jsem to jenom špatně pochopil, každopádně ty Segwaye jsou docela nebezpečný, proto byly zakázaný.
    MAKROUSEK
    MAKROUSEK --- ---
    ONDRAT: Pises o necem jinem. Ja psal o zakazu vjezdu segwayi do mesta. A jsem vsema deseti pro stavbu novych cyklostezek.
    ONDRAT
    ONDRAT --- ---
    BESH: Jo, to myslíš tam u Ohrady? No tak to je úplně zásadní změna, doslova horor.
    BESH
    BESH --- ---
    BESH: Stali tam sice uz predtim, ale ted stoji mnohem bolestiveji diky urputnemu pocitu, ze za vsechny jejich problemy muze ten sirsi tramvajovy pas.
    BESH
    BESH --- ---
    ONDRAT: Na Jana Zelivskeho. Z toho budou mit prazsti ridici trauma jeste nekolik let, protoze nic jineho se zase dlouho nestane.
    ONDRAT
    ONDRAT --- ---
    DANYSEK: To jsi toho moc nevysvětlil, ale dobrá, ta situace - ze dvou pruhů uděláme jeden se stala konkrétně kde? Cožpak v Berlíně nemají vyhrazené pruhy pro autobusy snad? Myslím, že kdybys v Berlíně žil nebo tam alespoň často jezdil, tak si jistě v tvém pohledu všimneš jiných fanatismů.
    DANYSEK
    DANYSEK --- ---
    ONDRAT: no hlavne nikde nejsou fanatici... a o tom to mozna je :) Aktivne se snazi nektere druhy dopravy zatraktivnit ... ale ne system "Praha", kdy ze dvou pruhu udelame jeden a problem jen posuneme "k sousedum".
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam