ONDRAT: no ale vnitřní okruh je dnes většinou docela hluboko uvnitř obytných čtvrtí. A tam, kde není, tam zase není žádná rozumná MHD, na kterou by šlo přestoupit... podle mě. Metro teda rozhodně ne (a má to logiku, protože MHD propojovala obytný čtvrti, ne brownfieldy).
Nějakej architekt developerů to i vysvětloval... že když staví kancelářskej nebo i obytnej barák vedle nádraží, tak ho staví na ta dopravně saturovaným místě, že prostě nepředpokládá, že by se tam komukoliv vyplatilo parkovat: prostě to místo vydělá víc v jiný roli, než jako parkoviště (a to je jediný štěstí).
Prostě otázka je, jak velká bude zóna, kam se vůbec nevyplatí autama zajíždět, ale doufám, že ty developeři maj trochu rozum a něco prosaděj. Přece když stavěj byty za takový mliony, tak se asi nečeká, že někdo kdo si je koupí, bude chtít, aby mu pod nosem parkovali venkovani, co přijeli autem do práce. V tomhle směru by ta gentrifikace mohla pomoct i stávajícím obyvatelům... sice ne hned... i když je otázka, jestli si vzhledem k cenám těch bytů neprosadí nájemníci spíš rovnou heliporty, hmm.