PSYSBEE: o Toyotě sem to neřek
Toyota uměla občas udělat zemědělskou předimenzovanou techniku, co fungovala. U Jeepu je ti trochu u prdele, že ten motor holt váží o 100kg víc, jak stejně výkonná konkurence
Neumí postavit commonrail diesel. Tak to nedělá a radši dělá primitivníí benzínovej hybrid, což jí jde opět nadmíru dobře, není moc spolehlivějších aut, jaka primitivní zdechlej 4vál s primitivní prehistorickou NiMH baterií, co I dnes cpou I do Lexusů za 5mio
Plus občas umí delegovat ostatní výrobce, převážně v minulosti úžasnou Yamahu, která pro Toyotu/Lexus dělá místama naprostý mrdy. Od celýho auta typu 2000GT po motor v Lexus LFA
Jinak v minulosti uměl občas motor postavit Nissan, třeba SR16VE N1 byl produkční N/A 1.6l, kterej dával skoro 200k
Tim na chvilku předběhl dokonce i Hondu (než vydala F20C)
V některejch oblastech celkem slušně válí Isuzu
Suzuki dtto
Mitsubishi nicmoc. Ale pořád bylo schopný stavět I kilometr lepší auto i motory, jak Subaru (Evo bylo vždycky lepší, hlavně spolehlivost a odolnost motoru)
No a pak tu máš Hondu, která postavila nejúspěšnější motory F1 (původně šel Gordon Murray žebrat o motor do F1 k nim, ale poslal ho do háje, že nemaj na na takový nesmysly čas, tak se musel spokojit s podřadnym BMW) i na první dobrou zvládla jako jediná z japonska vypotit commonrail diesel