• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ATANLIBEREC - mesto jinak... :o)
    GRYFY
    GRYFY --- ---
    zorbing v opičích horách
    "Zorbing" v Jablonci nad Nisou | Videogalerie | Liberecká drbna - super drbna online
    http://www.libereckadrbna.cz/videogalerie/175/zorbing-v-jablonci-nad-nisou.html
    ZORBEN
    ZORBEN --- ---
    JENDAVB: kdyz tam navic ani neni zminka o zabakovi :D
    JENDAVB
    JENDAVB --- ---
    ZORBEN: Sem asi hnusak Ale kolik to mohlo ten kraj stát ?
    ZORBEN
    ZORBEN --- ---
    https://play.google.com/store/apps/details?id=cz.as4u.lbck
    celkem pekna aplikace pro liberecky kraj
    HAROLD
    HAROLD --- ---
    RSZ: Slušný ceny maj taky u Žabáka!
    EWUSHA
    EWUSHA --- ---
    Potoky a řeky v Jizerkách ztrácejí zjizvenou tvář a zpomalí povodně - iDNES.cz
    http://liberec.idnes.cz/...vropska-unie-1ot-/liberec-zpravy.aspx?c=A150316_114656_liberec-zpravy_ddt
    RSZ
    RSZ --- ---

    Kamion po nehodě v Dolánkách zastavil provoz na železniční trati | Policejní Deník
    http://policejnidenik.cz/kamion-po-nehode-v-dolankach-zastavil-provoz-na-zeleznicni-trati/

    hele, dolánky, tam co se odbočuje ke splavu, slušný
    RSZ
    RSZ --- ---
    SHARNY: nejlevnější tisk je vždy u zaměstnavatele
    SHARNY
    SHARNY --- ---
    Netušíte prosím, kde je v Liberci nejlevnější tisk? Popřípadě nemáte možnost levnějšího tisku? Potřeboval bych tak 80 A3 a 100 A6. Vše černobílé.
    CERMINEK
    CERMINEK --- ---
    Liberečáci, nechcete někdo vestavný plynový sporák? Nyxákům z ceny slevím. A pokud nechcete, rozešlete prosím dále.
    Vestavná varná deska BAUMATIC BT62TCSS (5180449727) - Aukro - největší obchodní portál
    http://aukro.cz/show_item.php?item=5180449727
    NYCK
    NYCK --- ---
    Dnes v Legendě se budou kromě piva točit i vinyly

    GRYFY
    GRYFY --- ---
    dnes parádní konzert, pět výbornejch kapel (hc, metal, emo) * dražba domácího piva * na baru veganské burgery * nekuřácká akce
    akce je benefiční: Nate z americké hc kapely Ensign onemocněl rakovinou žaludku a je takřka bez prostředků na léčení.
    DOCENT
    DOCENT --- ---
    VEETUHS: Včetně návštěvy Pavilonu opic (8:00-18:00) před obchůdkem vedle Besedy
    VEETUHS
    VEETUHS --- ---
    DOCENT: all inclusive?
    DOCENT
    DOCENT --- ---
    Moje nová CK pořádá každý den zájezd za dobrodružstvím z Liberce do Vratislavic. Trasu Textilana -> Proseč možno pojmout i jako safari bez vystupování z výletního vozu, s desetihodinovou pauzou u Pošty kde je ovšem zastávka i restaurace. Ráno tam a navečer zpět pro skupinu max. 4 osob, pokud chcete odborný výklad tak jen 3 + JONAS3
    JONAS3
    JONAS3 --- ---
    GECKO: čau, musím nesouhlasit:
    1) nikdy se nepočítalo s normálním rozchodem dál něž na Výhybnu. Proto je 500m z 14 km nesmysl.
    2) Ano, tam kde jsou pražce, tam to opravdu možné přerozchodovat je. Ale v úseku s betonem ne. Kdyby se počítalo s touto možností, tak se na všech křižovatkách a v ulici U Sila dají už 3 koleje, jako je to všude jinde, kde se stavělo v době, kdy se s tím počítalo.Že jsou koleje mimo osu vím, protože na to skoro vidím z okna. Jen mi potom ale vysvětli, jak od sebe oddělíš 2 betonové vrstvy, aniž bys tu spodní desku poškodil.
    3) Z toho prostě plyne, že to na změnu připraveno není (s výjimkou nové kompletní práce) a je to jen Potěmkinova vesnice.
    4) Přestaň si prohlížet galerii Bovera klubu a konečně si tam zajdi!
    GECKO
    GECKO --- ---
    SYMEON: No... dokonce je to jeste lepe videt dole U Lomu, kde jsou na novem useku koleji pres byvalou textilanu tri kolejnice a splitka je uprostred telesa jako v celem meste a za krizovatkou U Lomu smerem na Novou Rudu nahoru je videt, ze ty prazce presahujou na vnejsi stranu takze se to tam jakoby potkava spatne...

    Taky jsme si myslel, ze to je proste chyba vznikla pri rekonstrukci trati mezi krizovatkou U Lomu a Novou Rudou (IMHO prvni usek, kde se to delalo, prvaa kolej smerem dolu ma jeste klasicky dreveny prazce, delala se drive, az pozdeji se delala i druha a mezi Novou Rudou a U Lomu pak byla vlastne dlouha vyhybna, ta druha ma uz Y prazce). Nicmene existuje k tomu jakesi krkolomne vysvetleni od dopravniho podniku s tim, ze to je zamer a ze toto umisteni koleje normalniho rozchodu je tak kvuli prujezdnimu profilu na tomto useku trati. Osobne mi to prijde jako hodne kostrbate vysvetleni a pripada mi to sis jako snaha zakryt chybu.

    Jinak splitku dvou rozchodu lze skutecne pomerne snadno prehodit na druhou stranu takto: BINARY_PARANOIC: a pokud by se to udelalo dostatecne dlouhe tak i prejezd s obsazenym vozem by nemusel byt asi tragedie...

    Dalsi vec je, ze zatim se vzdy vsude ve vyjadrenich dopravniho podniku uvadleo, ze se na mezimestske trati neporedpoklada ani v budoucnosti provoz na obou rozchodech najednou. Predpoklad je provoz na metru a pripadne v budoucnu prerozchodovani na normalni rozchod (1435) BEZ zachovani metrovyho rozchodu. Kdy by to pripand eprichazelo v uvahu neni ale prilis jasne (asi to je spis otazka desetileti), i po aktualni rkeonsturkci zustanou myslim dva useku doposud nerekonstruovane v celkove delce cca 6km. Navic v nekterych mistech (u Kyselky, zrejme Prosec Posta) jsou na stavajici trtai oblouky s prilis malym polomerem a treba u Kyselky by zmena predpokladala demolici asi dvou domu. To napojeni U Lomu se ma udajne provest tak, ze pri zmene rozchodu dojde na urovni za krizovatkou k preruseni trati a nejaky pocet prazcu smerem nahoru na Novou Rudu se bocne posune smerem ke stredu telesa tak, aby navazoval normalni rozchod. Opet rikam, me to prijd ekrkolomne, ale postaveny to tak je...


    JONAS3: Projdi si fotky na Bovera clubu a zjistis, ze i v tomto useku jsou koleje na podkladovym betonu umisteny mimo osu ke stredu. Podklad trati je pripraven na prerozchodovani na normalni rozchod, povrch je zabetonovan protoze je teleso trati v ulici a musi byt pojizdne i pro auta. Ale i tady to lze predelat. Jen to znamena ten vrchni beton vymlatit. Je to usek v delce cca 500m na trati, ktera ma cela 14km. Vsechny ostatni rekonstruovany useky maji prazce sirsi a koleje umisteny u strany. Vsechny useky mimo kolej od Nove Rudy k Lomu vpravo smerem dolu jsou na Y pracich. Ty rekonstruovany useky na prerozchodovani priupraveny jsou.

    Nikdo netvrdi, ze ta zmena rozchodu je tak jendoducha, ze probehne pres noc nebo vikend a ze se pri tom nekopne do zeme. Pokud k ni nekdy v budoucnu dojde, tak to bude zrejme znamenat i tak vyluku v radu mesicu. Ale neznamena to vykopat celou trat a vsechno postavit znova.

    JONAS3
    JONAS3 --- ---
    SYMEON: Asi tak :)
    Na druhou stranu by asi bylo drahé nechat dělat extra pražce na úzký rozchod, tak proto asi ty univerzální, ale to jen čírá spekulace.
    No moc se těším, až se po nové funkční trati projedeme, a taky že budeme moct jít s klukama na procházku a nepřijít domů jako prasata od bahna.
    SYMEON
    SYMEON --- ---
    JONAS3: Jenže od poslední rekonstrukce taky jsou na některých úsecích (zejména za Vratislavicemi směrem na Proseč) ty divné pražce do V, které mají prostor pro třetí kolejnici; a nejsou to zrovna krátké úseky. Legrační je, že na jednom místě (těsně před zastávkou Nový svět) je ten prostor pro třetí kolejnici blíž ještě blíž opěrné zdi, než současný průjezdní profil, který je jen tak tak.
    Tyhle nové pražce jsou také na úseku od přejezdu na Rudě až skoro k pivovaru, až tam je betonek. A taky za kostelem ještě kousek, až k tomu novému velkonádraží.
    Já si myslím, že s tím rozchodem 1435 nepočítali ani tehdy, jen rozkaz shora zněl: "udělejte to tam jako že to jednou budeme dělat, ať o tom můžou napsat."
    EDASX
    EDASX --- ---
    Zlatá Blanka opravdu :-) Až se dostanou k fázi "Tu kabel" ještě mnoho vody uplyne.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam