• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    JIKENOŽE -
    ISCH
    ISCH --- ---
    MANFRED: jestli u toho máš něco k zradlu, pujcim Ti Koru, ta to najde :D
    MANFRED
    MANFRED --- ---
    VACA: Ne, příruční bowie :-). No, tak zkusim si pučit pátracího psa a najít foťák..teda dva, aště lavinovýho, kdyby se to mne sesunulo ze skříní :-)
    SAMOUT
    SAMOUT --- ---
    HENNYVILLE: Díky za rady, byť stran broušení jsem začátečník, nicméně chápu cos chtěl říct (o dutém bevelu jsou na kniveforu romány). Jemnější kameny přijdou časem, zatím 1k a 3k, později nějaká 400, potažmo něco jemného a něžného.
    VACA
    VACA --- ---
    MANFRED: Takze si vyrobil svojeho emersona xl? Uka! :)

    Jo jako musim rict ze sem zkousel kamosovo emersona a byl sem fakt prekvapenej jak huste a svizne to funguje..
    Ale je jasny ze vytaseni neni vsechno, no. A taky jak se rika ze kdyz uz clovek vytasi zbran tak by ji mel rovnou hned pouzit..

    Ja sem videl od jednoho cz mistra co leta vyucuje boj, nejen nozem, urcitou techniku jak efektivne s nozem vykrejvat, a zaroven pri tom rovnou i pusobit skodu na utocnikovi.
    Hodne lajcky receno slo o takovej "trojuhelnik", kterej cepel vykreslilovala..
    Ty mista kam se vedly seky/body byly taky "pekny".
    On sam tomu rikal "živá sekaná" a v podstatě to je presne to co to ve skutecnosti je.. A na to ja nejak povahove asi proste nemam no..

    Druha vec je ze ceskej organ, no vime jak to chodi.. A kdyz prijedou k takhle efentivne eliminovanymu utocnikovy, kdo vi jestli by to nakonec jeste nebyl obrance, kdo by sel brucet...
    Na druhou stranu jak se rika "lepší když mě bude soudit dvanáct, než když mě ponese šest" nebo tak nejak...