• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    HARALDBanky, bankovnictví, bankovní operace
    Vaše zkušenosti s českými bankami. V čem jste spokojeni, v čem ne. Zajímá vás, jak funguje banka uvnitř?

    [ mBank ] - klub spravovaný ADAMMem, kde lze získat odpovědi na dění uvnitř této banky
    rozbalit záhlaví
    ASACHI
    ASACHI --- ---
    SINISTER:
    SINISTER:
    ADAMM:
    Ja kdyz jsem zakladal ucet u mbanky (jeden z uplne prvnich zakazniku), tak kuryr ktery dorazil, byl zcela neskutecny a ojedinely ...
    Sedel jsem a pil kavu, nacez se ozval neskutecny naraz z venku, o 30sec pozdeji zvonek kuryra, prisel nahoru, zeptal se na jmeno, obcanku nechtel a zacal sproste nadavat, kdo ze tam dole ty sloupky postavil. Podepsal jsem mu papiry (ktere pochopitelne dal do obalky a nezalepil ji jak mel), dal mi aktivacni balicek a za nadavani zase odesel do auta. Kuryr byl tak vlezly, ze jsem uvazoval jestli prisel s obalkou, nebo vykrast byt.
    Takze kuryrove od DHL a hazeni pinu do kasliku jsou jeste OK :)
    NELDE
    NELDE --- ---
    SINISTER: Připomíná mi to otevírání účtu u BNP. Paní to nedokázala, protože do příšlušného pole měla vyplnit, zda jsem cizinec nebo student (nebo několik dalších voleb). A protože tam nebyla volba cizinec a student, tak jsme museli na jinou pobočku, kde to založili ručně.
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    SINISTER: nechceš to dát k nám na fórum? :D
    SINISTER
    SINISTER --- ---
    Raifka amaterska banka

    Zalozil jsem si pokusne nove konto online .Vsechno probehlo pres webove rozhrani v celku v pohode.
    Po nejake dobe cca 5 dni dorazily smlouvy, ktere jsem podepsal, poslal 1000 Kc na ucet, ktery mi byl zalozen a poslal podepsane smlouvy na urcenou adresu.
    Prilozena obalka byla tak mala, ze jsem tam skoro ani nedostal pozadovane dalsi dokumenty, ktere banka vyzadovala. (Kopie dokladu+vypis z aktivniho uctu).
    Za nedlouho (asi tyden) jsem byl telefonicky kontaktovan klientskym centrem, kde mi bylo oznameno, ze jsem se nepodepsal na jeden dokument.
    Zapomnel jsem se 2x podepsat na jednom oboustrannem formulari, tykajici se platebni karty.
    Zkousel jsem tedy ucet bez karty, coz nebylo mozne. Navrhl jsem tedy bance, ze chybejici podepsany dokument dorucim na nejblizsi pobocku raijfky.
    Jeste, ze jsem mel vsechny dokumenty 2x. Bylo mi oznameno, ze toto nejde a musim to dorucit striktne na urcenou adresu (z Prahy do Olomouce).
    Rekl jsem tedy, ze dokument podepisi a dorucim.
    Dale jsem byl informovan o tom, ze jsem stale jeste neaktivoval ucet, protoze jsem tam neposlal 1000 kc.Podival jsem se tedy na svuj vypis z uctu odkud jsem posilal 1000 kc a zjistil jsem, ze se peníze vratily, protoze uvedene cislo uctu nebylo nalezeno v kodu banky. Tuto infomaci jsem predal a po nekolika minutach mi bylo oznameno, ze se omlouvaji, ze tentokrat byla chyba u nich behem zakladni uctu.
    Penize jsem tedy opet poslal na uvedeny ucet.
    ¨Ten den jsem ještě podepsal poslední dokument a poslal firemni postou do raifky do Olomouce.
    10 pracovnich dni jsem nemel zadnou odpoved, tak jsem zavolal primo na zelenou linku raifky.
    Bylo mi oznameno, ze si overi infomace ohledne aktivace konta a daji mi vedet.
    Po nekolika minutach mi bylo oznameno, ze ucet byl zalozen a ze se ceka na platebni kartu.
    Opet jsem chtel, abych mel ucet zatím bez karty, nebylo mi vyhoveno.
    Zkusil jsem si tedy rejpnout na system doruceni aktivacniho balicku.
    Bylo mi oznameno, ze aktivacni balicek mi prijde postou s platebni kartou. Nejdrive jsem chtel toto odmitnout (zname preci Ceskou postu),jenze, kdyz jsem byl ujisten, ze to poveze kuryr, ktery mi to osobne preda, tak jsem to nechal byt.

    Dnes to je cca 1 mesic po podani zadosti na zalozeni online konta mi kuryr spolecnosti DHL dovezl obalku s aktivaci uctu+platebni kartou. Problem zacal byt v tom, ze jsem tento aktivacni balicek neprebral osobne, (nebyl jsem pritomen) ale balicek byl predan sousedovi.
    Nikdo mne nekontaktoval. Soused mi osobne zavolal, ze mam u nej obalku od raifky.
    Volal jsem tedy opet zelenou linku raifky, abych se pozeptal jak je toto mozne. Bylo mi oznameno, ze je to jedno, protoze tam není zadny pin ke karte. Na muj dotaz a kdy pin dorazi jsem dostal odpoved, ze za cca pracovni dny. Opet jsem se zeptal, zda toto opet dorazi pres kuryra k sousedovi, dosta jsem odpoved, ze bych to opet mel prebrat osobne.

    Tak uvidime

    Mate nekdo take podobnou prihodu?
    ¨
    PULKA
    PULKA --- ---
    KEEPER: Super, díky oběma za odpověď.
    KEEPER
    KEEPER --- ---
    PULKA: MB maji ucet v UniCredit Bank tady v CR, takze to neni problem.
    PULKA
    PULKA --- ---
    ADAMM: super, díky za odpověď, tohle mne potěšilo :)
    takže když dostanu na účet v moneybookers peníze ze zahraničí a budu je chtít poslat na svůj český účet u mBank, tak to bude šlapat? To je fajn.
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    PULKA: moneybookers jedou primárně přes kartu - ale i při používání účtu jde použít mBank - o to právě jde, že oni dělají převody vždy v rámci státu a tím pádem to nemusí dělat jejich zákazník :)
    PULKA
    PULKA --- ---
    Mohli byste mi někdo poradit předem než to vyzkouším?
    Potřebuji si zařít účet na Moneybookers. A nepodařilo se mi to najít, s jakýma českýma bankama je to kompatibilní, předpokládám správně, že jenom s těmi které umožňují přijímat zahraniční platby anebo to má nějakou pobočku u nás takže je to jedno? Trochu zvláštní a možná hloupá otázka, ale hodilo by se mi to vědět. Reálně používám účet jenom u mBank, takže bych to v ideálním případě napsala na ní, pokud ne, musela bych to napsat na českou spořitelnu, což by mne moc netěšilo...
    PAVELK
    PAVELK --- ---
    Co je na delfinovi spatnyho? :-)
    Ja proti nemu teda nic nemam.
    LUCIANA
    LUCIANA --- ---
    DAIIKA: no však já jsem o tom věděla, jen sehnat to potvrzení o studiu nebylo úplně snadný...ale vypadá to, že všechno dobře dopadlo, mám zas studentskej účet a snad žádný poplatky za karty nebudou

    GOR: v mBank mám taky účet, ale vzhledem k tomu, že potřebuju konťák a jim by to trvalo tak půl roku, než by mi ho dali, a taky kvůli té hnusné kartě s delfínem ho nepožívám
    VANEK
    VANEK --- ---
    Teď koukám, že v ebankingu Fio nějak nemůžu vytvořit šablonu. Že by to zrušili a spoléhali jen na možnst provést archivované příkazy znovu?
    ... Aha, tak ne, on k tomu slouží takový mrňavý nenápadný obrázek :-(
    MUNIN
    MUNIN --- ---
    ADAM: Optat se v bance :-))) Třeba v KB nebo UniCredit (a pro korp. klienty i v ČS) je půjčka v cizí měně standardní produkt.
    ADAM
    ADAM --- ---
    napadá někoho, jaká je nejjednodušší cesta pro český subjekt pro získání půjčky v USD? 
    DAIIKA
    DAIIKA --- ---
    KB několikrát své klienty , vlastnící účet G2 upozorňuje na to, že se blíží věková hranice,po které se provádí změna na kklasický účet /zpravidla perfektkonto/.v dokumentaci k účtům je zadána i povinnost dokládat potvrzení o studiu, a to buď ve 20. a 26. roce věku, nebo u starších typů každý školní rok. není ale problém účet aktualizovat a tak se zbavit povinnosti chodit tam s potvrzením každé prázdniny.

    pokud jste ale u účtu G2 za 20,- Kč měsíčně měli vydanou embosovanou platební kartu a následně jste potvrzení nedodali, je vám účet změněn na klasický a karta zpoplatněna.

    občas je dobré si přečíst poštu z banky, případně se tam zastavit a aktualizovat kontakty na mobil nebo na mail.
    GOR
    GOR --- ---
    LUCIANA: Ja v cervnu dostuduju a u mBank se tim pro me nic nezmeni...
    NELDE
    NELDE --- ---
    LUCIANA: Já bych teda šel jinam.
    LUCIANA
    LUCIANA --- ---
    OTAVA: no vzdyt jasný, hned jsem začala panikařit a běžela tam, tak snad to dobře dopadne a hned zítra mi to zas změní zpátky na studentskej a nebudou s tím žádný problémy
    OTAVA
    OTAVA --- ---
    TRISSIE: Kazdopadne pokud vis ze ti neco konci urcite neni na skodu se v bance zastavit na kus reci a zjistit co se bude dit dal. Netvrdim ze banky jsou ztelesnenim filantropie, ale clovek se musi taky trosku starat sam o sebe a necekat ze se to vsechno nejak vyresi samo tak aby to odpovidalo jeho potrebam.
    TRISSIE
    TRISSIE --- ---
    OTAVA: tyhle věci nejsou ve smlouvě, ale v sazebníku, který banka pravidelně mění a tebe na jeho změnu maximálně, při dobré vůli upozorní na výpise.

    třeba když jsem podepisovala studentskou smlouvu já, tak to bylo s IPB, produktové balíčky neexistovaly, a jaké podmínky mi dá o 9 let později ČSOB, tak na to bych byla potřebovala hodně dobrou křišťálovou kouli...
    LUCIANA
    LUCIANA --- ---
    tak samozřejmě, že jsem všechny detaily nestudovala a je dost dobře možný, že se to tam někde drobným písmem píše - trvalo mi sehnat potvrzení o studiu moc dlouho prostě, tak jsem to takhle projela, zkusím se s nima nějak domluvit a uvidim :(
    OTAVA
    OTAVA --- ---
    LUCIANA:
    CASTER: Pokud to maji ve smlouve kterou jsi podepsal(a) tak je to tvoje chyba ze jsi se nezajimal(a) co se stane az ti skonci studentske vyhody. Pokud to tam nemaji, je to banda zmrdu a melo by to jit vyreklamovat.
    CASTER
    CASTER --- ---
    LUCIANA: pokud tohle nemaji v sazebniku (o cemz pochybuju) a nevarovali te predem pri prevadeni toho uctu tak si nemaj co uctovat, IMHO
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam