• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    HARALDBanky, bankovnictví, bankovní operace
    PATRIKCHRZ
    PATRIKCHRZ --- ---
    KOC256: Mně zase jejich IB maximálně vyhovuje a doufám, že tento "historický layout" zůstane co nejdéle. Funguje naprosto na všem, mobil, starý počítač,...

    Já od FIO nečekám žádné extra služby (na to mám tzv. prémiové účty), chci účet zadarmo bez podmínek, funkční, jednoduchý.
    KOC256
    KOC256 --- ---
    No co tak poslouchám a vnímám i jejich IB atd. Tak FIO zamrzla v prvním release nízkonákladovek... Dneska už jsme ale o kus dále...
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    PULKA: na Dejvické jsme se stavovali se společníkama, protože jsme potřebovali nějaké úpravy k firemnímu účtu a zrovna jsme měli vedle nějakou schůzku. a teda klávesnice "klientského počítače" byla strašnej hnůj, to jsem se toho fakt štítil a to nejsem citlivka. ale ono většina těch jejich poboček, co mám zkušenost (Senovážné nám, Brno Joštova) jsou pruda, hnus a nic moc lidi. chodím tam taky co možná nejmíň. klientskej servis - co vím - je na tom dost podobně, naštěstí jsem ho prakticky nikdy nepotřeboval.
    DOBYTEK
    DOBYTEK --- ---
    PULKA: mela jsem pred par lety pri pokusu o zalozeni podobne silny zazitek a Fio bych vzala uz jen omylem, nemam tohle zapotrebi
    ATAN
    ATAN --- ---
    ATAN: tak nic, chyba telefonu.
    ATAN
    ATAN --- ---
    ciste nahodou nema ted take nekdo problem s 3d secure? ne prisel mi ani znovu zaslany kod. csob.
    CAMELLA
    CAMELLA --- ---
    PULKA: ve FIO ne uplně dobře platí a celkově pracovní podmínky nejsou moc motivující, takže ti šikovnější bankéři holt rychle utečou jinam :).
    NELDE
    NELDE --- ---
    PULKA: V pohodě. Kolega si takhle založil účet v Equa, protože chlap na pobočce na něj byl slušný a velmi mu pomáhal. A to ani neuměl moc anglicky. V jiné bance sice mají anglické služby a anglicky mluvící personál, ale účet bez poplatku podle reklamy mu nedali (najednou měli jen placený). Takže bych skoro viděl mezeru na trhu - dělat pro banky audit klientských služeb na pobočce (-;
    PULKA
    PULKA --- ---
    ZAPPO: NELDE: ADAM: ZAPPO: OK, tak jo, asi to byl prostě nějaký trouba, co neměl den a já na něj náladu. Každopádně díky, to mne uklidnilp. Jako pobočky sponzorovat nemusím, ale když už ji mají, tak se maj chovat aspoň slušně i kdyby seděli v tričku. V AirBank jsem založila účet po netu (navíc z ciziny) a bylo.


    ATAN: No, choval se jako takový bodrý, ostřílený muž s pivním bříškem a vtípkama z hospody, až na to že to byl mladej kluk, proto to bylo v uvozovkách ;)
    ADAM
    ADAM --- ---
    PULKA: jsem u nich 20 let a na pobočku musím tak jednou za 3 roky.

    Já osobně bance drahé pobočky sponzorovat nemusím.
    GOR
    GOR --- ---
    R_G: Sorrac, ale ja mam z KB osmdesatkovy feel. V uverove smlouve pisou, neco ve smyslu "klient oznami bance, ze hodla uver predcasne splatit". Poslal jsem jim oznameni jednak postou a jednak pres IB navic opatrene zarucenym elektronickym podpisem. A hadej co - poslali me do prdele, ze to je lze mozno pouze pres pobocku. Reklamaci jejich postupu, kterej odporuje jejich vlastnim VOP a uverovy smlouve dodnes nevyresili, prestoze je to vic jak 2 mesice.

    Vymekl jsem a sel jsem na pobocku. Tam jsem oznamil, ze chci zaroven vypovedet ucet. Mila pani na to, ze to nejde. Ja na to WTF. Ona, ze pry dokud je zivej uver, nelze ucet zavrit. Ja na to, ze po uplynuti lhuty uz uver nebude. Ona na to, ze to preci neni jisty. Tak jsem rekl, at to posoudej v den uplynuti vypovedni lhuty. No nic, spechal jsem na vlak, takze ucet vedeny v CSSR mam doted.
    ATAN
    ATAN --- ---
    [offtopic]Tricetilety tatik. lol.[/offtopic]
    R_G
    R_G --- ---
    NELDE: KB ten devadesátkový feel vydržel až do minulého desetiletí :-)
    NELDE
    NELDE --- ---
    PULKA: Jenom poznámka - devadesátkový feel by byla hlavně banka s vysokými poplatky a bez služeb. Pamatuji, jak mi KB nechtěla otevřít účet jako fyzické osobě.
    ZAPPO
    ZAPPO --- ---
    PULKA: Je to u nich normální, plus minus. Ten devadesátkovej feel rozhodně. Neměl jsem dojem, že jsou aktivně kokoti, spíš, že to líp neumí a jsou trochu lempli. Já s nima potřeboval něco řešit fakt jen párkrát, jednou to proběhlo úplně v pohodě, jednou moji žádost ztratili, jednou mi nepomohli a jednou to prošlo nějak normálně, akorát to trvalo dýl a musel jsem tam víckrát.
    PULKA
    PULKA --- ---
    Mám dotaz ohledně FIO banky - po domluvě s účetním jsem kvůli automatizaci šla založit účet k nim (ještě v EUR a USD) a byl to trochu silnej zážitek. To, že kancl na Dejvický a borec v něm vypadal jako z devadesátek bych přežila, to že to byl takovej bodrej třicetiletej "tatík", jehož vtípky mne vůbec nezajímaly už mi vadilo o dost víc a skoro jsem se zvedla odešla. Za půl hodiny chytrejch keců bylo skoro hotovo. Pro jistotu přeptala, jak dostanu kartu mi řekl, že k USD ji vůbec nemají, takže jsem mu řekla, ať ten USD účet ani nezakládá, že pro něj nemám využití. Zrušit už ho prý bez založení nejde (úplně WTF?), ptala jsem se ho před tím.

    Zakládala jsem nedávno účet pro tátu v Equa (třeba třicet let účet v bance neměl, s kartou nikdy nedělal) a byli úplně hustý, milý a trpělivý. Tady jsem odcházela naštvaná (mezitím přišlo 8 lidí, co zase odešli, protože tam byl sám), s účtem navíc, co nepoužiju. Vůbec jsem neměla pocit, že by měl někdo zájem na tom, abych si tam účet založila apod., přitom kdyby se mi zeptal, proč měním banku, etc. tak bych mu to na začátku klidně i řekla.

    Je to u nich normální? Jak často musíte komunikovat s pobočkou? Co řešení problémů? Teď jsem teda fakt hodně na vážkách. Mám na podnikání zatím AirBank a normálně s nima nic neřeším, ale nikdy v tom problém nebyl.
    PATRIKCHRZ
    PATRIKCHRZ --- ---
    Zatím odmítá Erste i Equa :(
    PATRIKCHRZ
    PATRIKCHRZ --- ---
    ELIJEN: poslal jsem ti skoukromou zprávu
    PATRIKCHRZ
    PATRIKCHRZ --- ---
    ELIJEN: díky moc, zkusím to reklamovat :)
    ELIJEN
    ELIJEN --- ---
    ELIJEN:
    PATRIKCHRZ:

    Tak téměř po 4 měsících od doby, co jsem to poprvé začínal řešit s mojí bankou a bankou odesílatele, mi volali z AirBank, že Erste Group udělala chybu a chtějí mi buď vrátit rozdíl nebo platby stornovat a poslat znovu.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam