Mám dotaz ohledně FIO banky - po domluvě s účetním jsem kvůli automatizaci šla založit účet k nim (ještě v EUR a USD) a byl to trochu silnej zážitek. To, že kancl na Dejvický a borec v něm vypadal jako z devadesátek bych přežila, to že to byl takovej bodrej třicetiletej "tatík", jehož vtípky mne vůbec nezajímaly už mi vadilo o dost víc a skoro jsem se zvedla odešla. Za půl hodiny chytrejch keců bylo skoro hotovo. Pro jistotu přeptala, jak dostanu kartu mi řekl, že k USD ji vůbec nemají, takže jsem mu řekla, ať ten USD účet ani nezakládá, že pro něj nemám využití. Zrušit už ho prý bez založení nejde (úplně WTF?), ptala jsem se ho před tím.
Zakládala jsem nedávno účet pro tátu v Equa (třeba třicet let účet v bance neměl, s kartou nikdy nedělal) a byli úplně hustý, milý a trpělivý. Tady jsem odcházela naštvaná (mezitím přišlo 8 lidí, co zase odešli, protože tam byl sám), s účtem navíc, co nepoužiju. Vůbec jsem neměla pocit, že by měl někdo zájem na tom, abych si tam účet založila apod., přitom kdyby se mi zeptal, proč měním banku, etc. tak bych mu to na začátku klidně i řekla.
Je to u nich normální? Jak často musíte komunikovat s pobočkou? Co řešení problémů? Teď jsem teda fakt hodně na vážkách. Mám na podnikání zatím AirBank a normálně s nima nic neřeším, ale nikdy v tom problém nebyl.