• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    HARALDBanky, bankovnictví, bankovní operace
    Vaše zkušenosti s českými bankami. V čem jste spokojeni, v čem ne. Zajímá vás, jak funguje banka uvnitř?

    [ mBank ] - klub spravovaný ADAMMem, kde lze získat odpovědi na dění uvnitř této banky
    rozbalit záhlaví
    BUNDA
    BUNDA --- ---
    EDERA: také jsem jeden z těch převedených, ale já už Monetu měl předtím, takže tam mám teď akorát další účty navíc. Ale protože tam nemám aktivně používané účty, tak ani nevím jak to IB upravili. Dříve nebylo nic moc.
    NELDE
    NELDE --- ---
    EDERA: Moneta bývalo peklo, co se týče klientských služeb. Na pobočce mě třeba odmítli, že to mám poslat jako doporučený dopis někam do Brna. Aspoň mi tedy dovolili to napsat u nich na čistý papír a poslat jejich poštou. Odpověď přišla dopisem za měsíc.
    MAGE
    MAGE --- ---
    EDERA: co jsem zatim videl tak mi prijde ze ma Moneta nejlepsi mobilni appku. IB se ted predelava, ve starem udelas vse co potrebujes, nove je zatim tak na pul cesty
    KOC256
    KOC256 --- ---
    EDERA:
    Já měl u W stavebko. Volali mi, založil jsem účet u Monety, měl bych dostat 1500. Mají celkem fajn spořák, pro ty co honí procenta. Appka do mobilu fajn. IB mají staré, které je staré ale funkční a pak nové, které je hodně nové, ale vypadá, že jde dobrým směrem.

    Nejsem z Prahy.
    EDERA
    EDERA --- ---
    Neměl jste někdo taky účet u Wüstenrot, který se vám teď automaticky změnil na Monetu? Přišli k tomu nové přihlašovací údaje, ale zatím jsem to teda nezkoušela. Jaké má Moneta internetové bankovnictví? Nemáte tip na nějakou příčetnou Moneta pobočku (v Praze)?
    MUXX
    MUXX --- ---
    k tomuhle pribehu bych jeste pridal jednu vec - pokud mate schvalenou opakovanou platbu, tak nektere banky/obchodnici si umi vymenit data v pripade, kdy karta expiruje, a zacnou stahovat penize z nove vydane karty.
    QUIP
    QUIP --- ---
    KOC256: Jo, to je vlastne mozny. Ja mam u Revolutu zakladni program, ale taky jsem prihlasenej jako betatester jejich card procesora, takze mam i druhou fyzickou kartu a mam tam moznost i te disposable karty (celkem mam 4 Revolut karty).
    Kdyz se freezne ta virtualni, tak by to mozna uz taky nemelo povolit rekurentni platby, ne? nebo je to to same, jako vypnuti online plateb?
    KOC256
    KOC256 --- ---
    QUIP: No ale musis mit vyssi program ne? U zakladniho muzes virtualni kartu max zamknout.
    QUIP
    QUIP --- ---
    ADM: Myslim, ze tomuhle by mela / mohla zabranit Revoluti jednorazova virtualni karta (disposable virtual card). Ta funguje jen pro jednu platbu a vsude kde to jde ji pouzivam.
    NELDE
    NELDE --- ---
    ADM: Podobným způsobem jsou řešeny různá předplatná typu cloudů apod. Sami si to strhnou bez ohledu na nějaké aktuální nastavení. Mám pocit, že pokud si uděláš autorizaci karty v mobilu typu navázání na Apple Id, tak pak už platíš bez dalších autorizací bance.
    WEWERKA
    WEWERKA --- ---
    ADM: Musis se domluvit s eshopem, aby uz nezadal o dalsi opakovanou platbu.
    WEWERKA
    WEWERKA --- ---
    ADM: ComGate si neuchovava data o karte. Pri zapamatovani karty (tzn. i u opakovane platby) se eviduje hash pro danou kartu (dodany od partneru) a ten se pak posila zpet do systemu partneru (B+S, CSOB).
    ADM
    ADM --- ---
    NAVARA: Aha, to jsem nevedel, ze takova transakce existuje. Az ji budu chtit zrusit, udelam co?
    NAVARA
    NAVARA --- ---
    ADM: Uděláš si recurring authorization a pak jí jen točíš - schválená již je a tudíž ji jak nemá to schvalovací nastavení ovlivnit.
    ADM
    ADM --- ---
    The thing with subscriptions is that you provide merchant your full card details and allowance to charge no matter the setting of the card. So subscriptions are still charged even if online transactions are set to off.
    Simple online payments will not go through if setting turned off.

    No ja tedy nevim, ze si platebni brana ComGate Payments uchova data o karte, tak o tom si iluze nedelam, ale ze by existovala specialni transakce platby kartou, na kterou se nevztahuje nastaveni u revolutu, je pro me tedy novinka.

    MAGE
    MAGE --- ---
    ADM: nemuze to spadat do MO/TO sluzeb?
    ADM
    ADM --- ---
    operator tomu taky nerozumi, ale jeste bude overovat u jineho oddeleni, zda neexistuje neco jako recurring payment s vyjimkou, pry to neco zabere ...
    ADM
    ADM --- ---
    ATAN: uz cekam na operatora
    MAGE: prisel mi k tomu email od ComGate Payments "Z obchodu XX jsme přijali požadavek k provedení platby", jedna se pristup k online sluzbe.
    MAGE
    MAGE --- ---
    ADM: co to bylo za predplatne?
    ATAN
    ATAN --- ---
    ADM: ja vzdy pisu I need a human answer a hned mi to napisi, ze se operator pripoji za nejakou doby (dle vytizenosti). Uz jsem se tak psal s operatorem dvakrat.
    ADM
    ADM --- ---
    ATAN: zkousim to, ale online chat bot me jen odkaze na clanek o nastaveni zabezpeceni platebni karty (kde mimochodem je to nastaveni popsano tak, jak chapu ze by to melo fungovat), nezda se mi ze by se tam mel pripojit nejaky lidsky operator ....
    ATAN
    ATAN --- ---
    ADM: tak jim napis do chatu v appce, me by to take zajimalo.
    ADM
    ADM --- ---
    ADM: Takze bych rekl, ze jim to proste nefunguje. Jeste by to snad mohla byt momentalni chyba, nebo je za tim skryta nejaka heuristika typu jedna se o stejnou platbu ve stejne castce od stejneho obchodnika jako pred mesicem, tak to povolme.
    ADM
    ADM --- ---
    Revolut: dnes me docela zarazilo, ze i presto, ze mam v revolut aplikaci u karty zakazane online transakce, tak mi obchodnik platbu stahnul. (jedna se o mesicni predplatne, vzdy jsem platil prikazem, ale posledne kartou a asi jsem indikoval ze chci pokracovat v pravidelnych platbach, udaje o karte si tedy ulozili a ted po mesici pouzili)

    Byl jsem presvedceny o tom, ze to nejde, jednou mi revolut poslal zpravu, ze zablokoval pravdepodobne neautorizovany pokus o pouziti karty, a chtel potvrzeni, zda jsem platbu inicioval ja. Jednalo se o amazon, a to jsem se domnival bylo prave proto, ze mam zakazane online transakce (vzdy si aktivuji jen kdyz aktualne platim, v tomhle me ten amazon mimochodem sere, ze charguji az po nekolika hodinach).
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam