• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    HARALDBanky, bankovnictví, bankovní operace
    Vaše zkušenosti s českými bankami. V čem jste spokojeni, v čem ne. Zajímá vás, jak funguje banka uvnitř?

    [ mBank ] - klub spravovaný ADAMMem, kde lze získat odpovědi na dění uvnitř této banky
    rozbalit záhlaví
    ELIJEN
    ELIJEN --- ---
    PATRIKCHRZ: Tak pokud by prijal 50% tak se vzda jakehokoliv jineho naroku na nahradu a prizna, ze za poniceni zbozi muze on. Pokud tvrdi, ze zbozi jiz prislo ponicene, tak by mel chtit 100% zpet.


    LAUNCHER: Mozna by te ten soud nestal ani tolik casu jako diskuse tady na nyxu :)
    KOC256
    KOC256 --- ---
    LAUNCHER: Cetl jsem. Jen jsem to chtel zrekapitulovat. A preji hodne stesti.
    KOC256
    KOC256 --- ---
    LAUNCHER: No porad dokola tu meles prazdnou slamu.

    - oni ti to zamitli protoze jsi to blbe zabalil - COZ SI UVEDOMUJES, jen z toho delas NESPRAVNY zaver

    Tedy dale se s nima bud:
    - sud
    - delej ze nevis a chtej 50%
    - nedelej nic
    - pripadne jak psal Patrik zkus to u financniho arbitra, pokud jeste neco zmuze

    Nic vic tu z toho vseho neplyne a jak pises, uz je to nuda…
    KOC256
    KOC256 --- ---
    LAUNCHER: Ale ja to cetl. A to je tvoje blbost. Mas to zabalit PORADNE. To je tva povinnost.
    LAUNCHER
    LAUNCHER --- ---
    KOC256: Dekujeme Sheroloku za vysvetleni.

    My jsme si tu prave vsichni mysleli, ze jsem jim to zcela dokazal, ale protoze je dneska ctvrtek, tak se rozhodli mi to presto nezaplatit.

    Az ty, zazrak z nebes, jsi nam vsem objasnil, ze jsme to nepochopili a neodkazal jsem jim to ;-)
    LAUNCHER
    LAUNCHER --- ---
    KOC256: Zdravim Xteho cloveka, ktery si to neprecetl a pta se me na totez, jako X-1 lidi pred nim. Odpovedi na tuto a mnohe dalsi otazky naleznes dole.

    Zbozi odeslo ve stejnem obalu, v jakem prislo.
    KOC256
    KOC256 --- ---
    ADAM: Kazdy kdo zna princip predzalobni vyzvy, tak ho jen hodi do kose…
    KOC256
    KOC256 --- ---
    LAUNCHER: Takze ma pravdu. Dava smysl, ze mas udelat vse proto aby se nenicilo dale.
    KOC256
    KOC256 --- ---
    LAUNCHER: Jsi to nepochopil. Z jejich pohledu jsi to nedokazal.
    ELIJEN
    ELIJEN --- ---
    PATRIKCHRZ: V čem banka chybně poradila? Z její strany je chargeback jediné možné řešení.
    PATRIKCHRZ
    PATRIKCHRZ --- ---
    ELIJEN: já jsem přiměl banku (ČSOB) se snažit, když jsem zahájil řízení před finančním arbitrem - https://www.mesec.cz/clanky/nabizi-vam-letecka-spolecnost-pouze-voucher-pozadejte-o-chargeback/

    Myslím, že i zde to má smysl, už proto, že banka chybně poradila, takže ať si to vymůže, nebo ať to zaplatí z vlastní kapsy.
    ELIJEN
    ELIJEN --- ---
    GHOSTSTALKER: Jak by clovek teda mel spravne postupovat? Podle me, pokud se e-shop nejakym ne uplne blbym zpusobem chargebacku brani, tak bude vzdycky zamitnut (pokud to nejde pres PayPal nebo Stripe, kde to vetsinou resej stylem, ze zakaznik ma vzdycky pravdu).
    CAMELLA
    CAMELLA --- ---
    LAUNCHER: hele, je to klasická hláška typu "po bitvě je každý generál", ale nejvíc se mi osvědčuje, pokud je vidět poškozený obal, hned s kurýrem kouknout do balíku a kdyžtak vůbec nepřebírat. Tím je pak jasné, že za poškození nemůžes a eshop si to musí sám vykomunikovat s dopravcem.
    GHOSTSTALKER
    GHOSTSTALKER --- ---
    LAUNCHER: Ty jsi si to ale posral sam tim, ze jsi rozjel tu reklamacni proceduru s e-shopem (navic jeste asi blbe). Ani nejsi (pro ucely chargebacku) schopen dolozit, ze jsi zbozi obdrzel poskozene.
    LAUNCHER
    LAUNCHER --- ---
    ADAM: Ja uz to tez vim, akorat by tedy MC nemel mlzit na svem webu ohledne poskozeneho zbozi, viz: LAUNCHER.

    V podstate se nejvic zlobim jednak na sebe (koupit stul pres net od neznameho eshopu bylo naivni) a druhak na MC, protoze jsem tech jejich slibum veril.
    ADAM
    ADAM --- ---
    LAUNCHER: vždyť ti tam vysvětlují, že fio výsledek nemá jak ovlivnit. Chargebak opravdu není náhrada soudu. Příp. Soud nemají nejmenší šanci vyhrát a oni to vědí. Dej to advokáti i, Pošli jim predzalobni výzvu a po jednom dopisu máš peníze doma
    NELDE
    NELDE --- ---
    LAUNCHER: Tady se jedná o princip a myslím, že by ti dala ČOI za pravdu - ty teď totiž nemáš nic, což je hodně nefér. Navíc pokud bylo už poničené při dopravě tebou, tak by i škoda teoreticky způsobená tebou (ale spíše přepravní firmou - špatné zabalení nic nepoškodí samo o sobě) byly nevýznamná. Ta firma by musela najmout odborníka, aby posoudil, jestli po tobě mohou chtít 300 nebo 500 Kč zpět - to není moc efektivní. Ještě by museli vyčíslit náklady na opravu
    Podání stížnosti by tě nemělo stát moc času.
    LAUNCHER
    LAUNCHER --- ---
    NELDE: Nn. Viz dole.

    Obchodnik uznava, ze zbozi prislo poskozene.

    Ale rika, ze jsem ho pry spatne zabalil pri poslani zpet, takze se jeste vice ponicilo v jim sjednanem prevozu zpet k nemu (zabaleno ve stejnem obalu, v jakem prislo).

    COI se mi nechce, uz ted mi to zabralo moc casu. Ta castka pro me neni vyznamna.
    NELDE
    NELDE --- ---
    LAUNCHER: Jenže obchodník se brání, že zboží jsi poničil ty.
    Co ta ČOI? Vzhledem k tomu, že aktuálně nemáš ani peníze, ani zboží. A dopravce vybírali oni. Fotky předpokládám máš.
    LAUNCHER
    LAUNCHER --- ---
    ELIJEN: Vnimam to nejmene jako klamavou reklamu ze strany MasterCard.

    "If the goods or services you bought with your card, are not as described, damaged, or are never received, you can ask your card issuer to process a refund request. This is known as a Chargeback."

    Zdroj: https://newsroom.mastercard.com/eu/videos/consumer-protection-from-mastercard-chargebacks/

    Meli by tam alespon dopsat "you can ask" ... ale pak vam ten pozadavek zamitneme.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam