• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    HARALDBanky, bankovnictví, bankovní operace
    GOR
    GOR --- ---
    Prosím, kdo máte Crypto.com platební kartu, chodí vám poslední dny 3ds SMSky?

    Díky.
    NAVARA
    NAVARA --- ---
    MVEK: Některé české obchody blokují karty vydané v zahraničí, případně karty označené jako business
    MTHU
    MTHU --- ---
    MVEK: Zkus checknout prvních 8 číslic tady https://binlist.net/
    MVEK
    MVEK --- ---
    MTHU: Británie mě napadla, ale já zkoušel i jednorázovou virtuální kartu Revolutu, a tu si myslím, že jsem naposledy používal někdy v létě, pak byla obnovená.

    Nicméně podobně mi ty karty odmítl nějaký český e-shop, resp. jejich brána Comgate před rokem. Tehdy jsem ani nemusel dopsat celé číslo karty a rovnou mi brána řekla, že tuto kartu nepodporuje. Comgate podpora se tehdy vykrucovala, že jsem zadal špatně údaje (jasně, když ani nedopíšu číslo karty...), a to jsme zrovna zvažovali jejich bránu na jedno malém webu použít, radši jsme si to pak rozmysleli:-).
    MTHU
    MTHU --- ---
    MVEK: Asi jen začali matchovat tvoje bydliště se zemí, v které byla karta vydána. Pokud máš nějakou starší Revolut kartu, bude mít pravděpodobně britský BIN. Platba přes PayPal půjde. Tam se země nějak ověřuje přímo proti účtu, kartu to "odstíní".
    Ale už se mi stalo před pár lety, že mi Spotify odmítlo prepaid kartu, a to i schovanou za PayPalem. Teď už jsou Revolut karty Debit.
    ANT_39
    ANT_39 --- ---
    MVEK: Paypal umoznuje platbu provest kartou, jen skrze Paypal API, cili nabijet to neni potreba. Ale pri platbe si musis dat pozor, aby zuctovani probehlo konverznim kurzem banky a ne Paypalu. Je tam na to nejaky nenapadny klikatko v dialogu platby. Paypal te od toho bude zrazovat a upozornovat, ze to nemusi byt vyhodny.
    MVEK
    MVEK --- ---
    Po pár letech minimálních problémů s Revolutem jsem narazil, nepovedlo se mi zaplatit na Steamu pro neznámou chybu. Naposledy jsem platil stejnou virtuální kartou Revolutu v srpnu v pořádku.
    Po dotazu na podporu obchodníka jsem se dozvěděl, že musím objednávky provádět na adresu, kde se fyzicky nacházím, a že musím použít platební metodu registrovanou pro stejnou zemi/region.

    Napadá mě jen, že se něco změnilo po podepsání smlouvy pro Revolut Bank v srpnu, každopádně čekám na odpověď od podpory Revolutu. Jinak mě to velmi zklame, zrovna na Steamu jsem využíval výhodnou konverzi měny (oproti mBank). Tak leda, že bych pak Revolutem nabíjel PayPal a pak platil jím, ale nejsem si jist, jestli PayPal eviduje peníze v eurech, nebo v Kč, a navíc mi ho možná už pomalu zrušili pro neaktivitu:-).
    KOC256
    KOC256 --- ---
    MIKEE: Ano a ja pred par dny se ptal zda to nekdo dokaze zrekapitulovat. A vsichni soupali nohama.

    Tak bud to nikdo nevedel a nebo nikdo nechtel pomoci.
    MIKEE
    MIKEE --- ---
    KOC256: hm, o tomhle davali echo tak pred pul rokem, ne?
    KOC256
    KOC256 --- ---
    KOC256:
    Takže...

    Od 1. 9. (!) je třeba mít v produktech (zůstatek, investice, důchodko, ...) průměrně za tři měsíce (prý se počítá průměr na den zpětně) 250 000 Kč + 70 000 průtokový příjem.
    SPLIFFBOY
    SPLIFFBOY --- ---
    NELDE: tak ja s nima resil ten refinanc s velkym predstihem, kdyz to vypadalo, ze uroky pujdou nahoru a chtel jsem si naklady na dlouho zafixovat, takze uz jsem upsanej. Uroky se pak vlivem pandemie dostaly na novy dno, ale neprevest uz ted skrz pripadnou sankci neni moc alternativa.
    NELDE
    NELDE --- ---
    SPLIFFBOY: Co se týče hypoték, tak KB měla takový ambivalentní přístup ke klientům - asi lépe nepřevádět, než se přestanou chovat jako děti.
    SPLIFFBOY
    SPLIFFBOY --- ---
    SAYUZ: tos me dost vydesil, to je uplna nocni mura, ze by se mnou KB rozjela takovou schuzku :D ale ja tam hypoteku prevadet teprve budu, tak v tom snad mit bordel jeste nemuzu... i kdyz.
    SAYUZ
    SAYUZ --- ---
    SPLIFFBOY: Hodně štěstí, já jsem taky souhlasil a jelikož jsem přišel bez OP (den předtím jsem hlásil ztrátu na úřadu), tak mi řekl, že se se mnou nemůže bavit detailněji :D ŘP evidentně nestačil a pas nenosim. Vtipný bylo, že z něj vylezlo pouze, že nemám pojištěnou nemovitost na kterou čerpám hypo, tak jsem se ptal, že je to divný, že to byla podmínka poskytnutí úvěru, tvářil se tak smutně, že jsem mu to doložil znovu dohledáním v mailu ještě při schůzce, poděkoval jsem za vodu a šel domu :D
    PS: v mezičase mi cpal Amundi fondy a házel tam výkonností jednotlivých fondů, tak že po odečtení všeho to sotva vydělalo na inflaci..
    SPLIFFBOY
    SPLIFFBOY --- ---
    to jste mi jeste pripomneli, ze mi asi tyden dva nazpet volala telefonistka z Komercky, ze navolava schuzky moji osobni bankerce a ze by me chteli pozvat na pobocku. nejdriv jsem ji teda rekl, ze zrovna nemam cas telefonovat, ze specham z kancelare a at zavola pozdeji... coz znamenalo, ze me zavolala hned za pet minut, uz to me teda lehce rozhodilo. pak jsem standardne resil, proc na tu pobocku mam vubec chodit. a ona ze mi chteji predstavit novinky, abych od nich mel co nejlepsi peci. tak jsem ji lehce nevybirave naznacil, ze v mych ocich je nejlepsi pece ta, ktera neobnasi v tom me tahat na pobocku, ze v roce 2021 mam predstavy o nasem spoluziti celkem odlisne... a jelikoz mam od KB ten Gold ucet, snazil jsem se dozvedet, jestli maji nachystano neco zajimavejsiho, jestli ma ta cesta vubec smysl. telefonistka se omluvila, ze vlastne nic nevi.. a podle hlasu uz ze me byla celkem zoufala, tak jsem blahosklonne ke schuzce svolil. tak jsem na ne zvedavej.
    NELDE
    NELDE --- ---
    BUNDA: Externímu call centru bych ani náhodou nesděloval nějaké osobní informace. Pokud mi někdo volá z banky a chce vědět, jak jsem spokojený, tak ten telefonát vede k nižšímu hodnocení bank sám o sobě (-;
    BUNDA
    BUNDA --- ---
    NELDE: dnes jsem zrovna řešil hovor s ČS a jako nedůvěřivého mě navigovala na stránkách ČSas abych si ověřil, že tam je telefonní číslo ze kterého volá uvedeno jako kontakt externího call centra. Pak jsem si vzájemně sdělili, že se nahráváme a prohodili pár vět na téma jak jsem spokojený .)
    NELDE
    NELDE --- ---
    GIOMIKY: Velmi často volají pracovníci call centra - dá se to poznat už podle toho, že volají "jménem" banky. Ti samozřejmě nemají přístup do bankovních systémů - mají jen sjetinu informací z banky a úkol zatelefonovat a prodat "nový a báječný" produkt. Ověřují na základě toho, co dostali v té sjetině a sami se samozřejmě ověřit nemohou. Osobně jim odpovídám, že tyto informace po telefonu neposkytnu cizí osobě a proč, že mi volají, jestli je to nějak urgentní. Po odpovědi, že nikoli, jim řeknu, ať mi to pošlou emailem, který u nich mám vedený - obvykle ho v té chvíli začnou vyžadovat a tím se přiznají.
    Jinak je to univerzální odpověď na všechny podobné požadavky po telefonu - chtějte detaily emailem.
    KOC256
    KOC256 --- ---
    Už jste někdo reálně řešili co je třeba změnit v Erste Premier, pokud tam nemáte hypošku atp.?
    Zítra chci volat bankéřce, ale pokud by už někdo věděl, tak bych se trochu na to připravil...
    FLEGMA
    FLEGMA --- ---
    TOOMIX: No na pobočce to nechtěli sdělit, taky si myslím, že v systému to bude viditelné. Nějaký šikulka, který dostal provizi za založení účtu se k tomu nemá :-D Vtipné je, že sami potvrdili, že nemají žádný dokument, který by podepsal, ale účet je založený.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam