• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    HARALDBanky, bankovnictví, bankovní operace
    Vaše zkušenosti s českými bankami. V čem jste spokojeni, v čem ne. Zajímá vás, jak funguje banka uvnitř?

    [ mBank ] - klub spravovaný ADAMMem, kde lze získat odpovědi na dění uvnitř této banky
    rozbalit záhlaví
    BLACKTHUNDER
    BLACKTHUNDER --- ---
    Tak jsem právě dostala od Monety odpověď: BLACKTHUNDER: Tak nějak to vystihuje celý můj problém. Oni prostě narvou marketingový sdělení i do odpovědi na stížnost o (ne)zrušení marketingových sdělení. :-D Každopádně ve zkratce - o tom, že nerespektovali můj dřívější nesouhlas - ani slovo... Ale mělo by to tedy teď být v "pořádku". Uvidíme.

    Pro zájemce přikládám úplné znění. Představu o jejich produktech i možnostech komunikace samozřejmě mám. Ale mám taky další tři další banky, které se mnou jednají úplně jiným způsobem, a kde "ne" znamená opravdu NE. Proto jsem to s Monetou i řešila.

    Všem za skvělou komunikaci, rady a nápady mnohokrát děkuji. :) Jste skvělí.

    SPLIFFBOY
    SPLIFFBOY --- ---
    BLACKTHUNDER: zaklad je dorucit ten nesouhlas primo do banky na nejaky jejich oficialni kontakt. Asi bych se netrapil tim, jim volat, ale poslal bych to na jejich oficialni email, ci datovkou nebo postou na sidlo (oldschool, ale spolehlive). zasadni je proste nespolehat na pracovnika tretich stran, co se ti takhle dovolal, ze to zaridi, i pri dobre vuli tak ucinit (ktera neni vzdy pritomna) nemusi mit nastroje zaridit aktualizace databazi i dalsich smluvnich partneru. v tom sdeleni bych zdvorile, ale velmi durazne odvolal souhlas s marketingovou komunikaci, popsal tu zkusenost, ze drive vznesene pozadavky se mijely ucinkem, a pohrozil tim, ze pokud tvuj pozadavek (opet) nebude kladne vyrizen a nevyzadana komunikace se bude opakovat, nezbude ti, nez vec eskalovat na OOOU, pripadne i CNB jako regulatora trhu, a mimo to ze budes nucena zvazit, zda nezmenis poskytovatele sluzeb. verim, ze pak to ustane, banka to s vysokou pravdepodobnosti nedela z lhostejnosti k tvemu prani, spis z neschopnosti nekoho konkretniho to ohlidat. kdyz to obdrzi takto razne formulovane, je sance, ze nekdo zodpovedny si to uz ohlida a pripadne distribuuje tvoje prani na cely seznam nasmlouvanych externich callcenter, aby te i oni ve svych systemech blacklistovali. nikoho nebavi pak ty podmety s OOOU resit, nebo o zakazniky v dusledku tehle kiksu prichazet.... od tusim 1.7. 2022 je navic v platnosti novela zakona o elektronicke komunikaci, ktera nevyzadany telemarketing znesnadnuje, byt ne zcela znemoznuje...
    MAGE
    MAGE --- ---
    BLACKTHUNDER: hele me obcas prijde SMS s nejakou nabidkou od Monety a na konci je napsane - (OS zrusite zavolanim na 224 444 555)
    NAVARA
    NAVARA --- ---
    BLACKTHUNDER: Je rozdíl mezi provozní komunikací (potvrzení plateb, nedostatek peněz na účtu a podobně) a marketingovém oslovování (máme pro vás skvělý úvěr) - to druhé pochopitelně odmítnout lze, nemusí to mít v bankovnictví. V nejhorším jejich ombudsman/UOOU.
    KALIBAN
    KALIBAN --- ---
    BLACKTHUNDER: zavolej tam. vim, je to takovy divny v dnesni dobe. ja to udelal u raifky, pravda naponekolikate (pokazdy volalo jiny oddeleni) a zjebal jsem je, ale uz mi fakt dlouho nikdo nevolal
    BLACKTHUNDER
    BLACKTHUNDER --- ---
    Ahoj, nemáte někdo tušení, jak i zrušit možnost marketingové komunikace (jde mi hlavně o volání) od Monety? V minulosti jsem se o to neúspěšně snažila, šlo to zakliknout, že nic nechci, byť nikdy to nešlo omezit úplně (aka musíme vám poskytovat služby spojené s vašimi produkty), ale teď už jsem prošla veškeré nastavení v novém, starém i mobilním bankovnictví, a nevidím žádnou možnost. Díky.
    SPLIFFBOY
    SPLIFFBOY --- ---
    MTHU: Ja jsem se pres to nejak relativne nedavno dostal na operatorku, dokonce to bylo o vikendu, si pamatuju. Tak nevim. Jestli tam nasadili nejakeho neprustrelneho robota, tak potes…
    MTHU
    MTHU --- ---
    SPLIFFBOY: Mě tenkrát po "zavolejte mi" vytočil úplně ten stejnej robot :D
    DOBYTEK
    DOBYTEK --- ---
    SPLIFFBOY: na jedne se po zvednuti ozve ticho, na druhe robot :)
    NAVARA: ano a po tretim pokusu malem letel telefon z okna :)
    NAVARA
    NAVARA --- ---
    DOBYTEK: I na prémiové?
    SPLIFFBOY
    SPLIFFBOY --- ---
    Ale jestli je nejaka roboti novinka na helplince a tohle povede to stejny slepy ulicky, to netusim :)
    SPLIFFBOY
    SPLIFFBOY --- ---
    DOBYTEK: Ta moznost v bankovni aplikaci pozadat o kontakt pres “zavolejte mi” ti nefunguje? Ja to od jisty doby vyuzivam, protoze to spoji v podstate ihned hovor s jejich linkou a jsem na nem uz overenej…
    DOBYTEK
    DOBYTEK --- ---
    Tak ČSOB zase perlí, je nějaký způsob, jak obejít toho robota na všech helpdeskových linkách? Bankéřka mi to samozřejmě taky nezvedá, tak jestli jim mám rovnou psát něco od srdce, nebo jestli je ještě jiná cesta :)
    NAVARA
    NAVARA --- ---
    KOC256: Vlevo :)
    KOC256
    KOC256 --- ---
    MMORT7:
    možná původní VIP
    MMORT7
    MMORT7 --- ---
    NAVARA: Zvláštní že Mall má původní cenu 12.000 a přitom na heuréce i na svých webovkách ho má za 12.990
    KOC256
    KOC256 --- ---
    NAVARA:
    a PREMIUM ALZA? :) Aby to bylo srovnatelne... :)
    NAVARA
    NAVARA --- ---
    WOJTISHEK: To je tuším firemní nabídka, ale třeba se k něčemu podobnému dají také přesvědčit vaší firmou
    WOJTISHEK
    WOJTISHEK --- ---
    NAVARA: jak se dostanu k VIP ceně v Mall.cz?
    NAVARA
    NAVARA --- ---
    PULKA
    PULKA --- ---
    R_G: A zdaleka ne všem :-D
    NELDE
    NELDE --- ---
    MMORT7: Stojí, pokud tam nakupuješ. Nebo pro srovnání s alza a spol.
    Mimochodem ta sleva funguje i v kamenném obchodě - stačí na pokladně nahlásit email.
    WOJTISHEK
    WOJTISHEK --- ---
    MMORT7: záleží...

    MMORT7
    MMORT7 --- ---
    R_G: Stojí to vůbec za to ten kód někam kopírovat?
    R_G
    R_G --- ---
    NELDE: Jasne, dostanes kod atd. Me jen zajimalo, jestli je to vazne "bonus" pro Premium, nebo to dostal kazdy.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam