BLACKTHUNDER: zaklad je dorucit ten nesouhlas primo do banky na nejaky jejich oficialni kontakt. Asi bych se netrapil tim, jim volat, ale poslal bych to na jejich oficialni email, ci datovkou nebo postou na sidlo (oldschool, ale spolehlive). zasadni je proste nespolehat na pracovnika tretich stran, co se ti takhle dovolal, ze to zaridi, i pri dobre vuli tak ucinit (ktera neni vzdy pritomna) nemusi mit nastroje zaridit aktualizace databazi i dalsich smluvnich partneru. v tom sdeleni bych zdvorile, ale velmi durazne odvolal souhlas s marketingovou komunikaci, popsal tu zkusenost, ze drive vznesene pozadavky se mijely ucinkem, a pohrozil tim, ze pokud tvuj pozadavek (opet) nebude kladne vyrizen a nevyzadana komunikace se bude opakovat, nezbude ti, nez vec eskalovat na OOOU, pripadne i CNB jako regulatora trhu, a mimo to ze budes nucena zvazit, zda nezmenis poskytovatele sluzeb. verim, ze pak to ustane, banka to s vysokou pravdepodobnosti nedela z lhostejnosti k tvemu prani, spis z neschopnosti nekoho konkretniho to ohlidat. kdyz to obdrzi takto razne formulovane, je sance, ze nekdo zodpovedny si to uz ohlida a pripadne distribuuje tvoje prani na cely seznam nasmlouvanych externich callcenter, aby te i oni ve svych systemech blacklistovali. nikoho nebavi pak ty podmety s OOOU resit, nebo o zakazniky v dusledku tehle kiksu prichazet.... od tusim 1.7. 2022 je navic v platnosti novela zakona o elektronicke komunikaci, ktera nevyzadany telemarketing znesnadnuje, byt ne zcela znemoznuje...