NAVARA: skvělý! Moc děkuju za návod. :) Je tam teda i popsanej ten krok, že se stejně musím nejprve zeptat Monety, jestli můj "nesouhlas" teda nějak neopomněli... Mírně předpokládám, že se "omluví za chybu" a doufám, že si k mému jménu a tomu nesouhlasu v systému udělají vykřičník, nebo tak něco, aby to právě k ÚOOÚ nedošlo...
PERMONICK: v úvodu telefonátu bohužel "agenturu" nepoznám. Představí se jako Moneta, strašně důležitě chtějí potvrdit, že jsem to já, a z toho pocitu urgence netuším, jestli se děje něco nekalého s mým účtem, nebo jestli mi chtějí nabízet produkty... Čísla jsou to stejná. Ale díky. Budu doufat, že zprávy v kategorii "stížnost" budou číst líp, než když mi nefungovala karta a ani jeden z těch šesti lidí neuměl dočíst zprávu do konce, tudíž o příčetnosti zaměstnanců mám jisté pochyby. :)