BLACKTHUNDER: jasný, to nemyslím, že bys to měla poznat, spíš jako možné vysvětlení, proč ti někdo furt volá, i když jsi souhlas odvolala... ty externí agentury jsou v tomhle prostě mor... u T-Mobilu mi to třeba vyřešila fakt až stížnost na ÚOOÚ.
NAVARA: jen bych podotknul, když tu pořád tak propaguješ toho ombudsmana banky, že to je především nástroj banky, jak se bránit stížnostem k regulatorním orgánům, finančnímu arbitrovi apod... ombudsman je prostě jen další mezičlánek přidanej do celého procesu... ano, ono to obvykle pomůže se obrátit na ombudsmana... ale věř, že z dlouhodobého hlediska je výrazně lepší to podat k orgánům mimo banku, bo případná sankce má daleko výchovnější efekt...
GOR: to tě milej pan právník pěkně opil rohlíkem :) pokud ti agentura volá jejich jménem, tak logicky musíš mít souhlas pro ně...