TOM:
ALTOR:
Ano, jednání na pobočkách Air je dovedené k dokonalosti, ale "back office" už je horší. S kamarádkou jsme byli žádat pro ni o hypotéku. Nejdříve Raifka - na pobočce akorát "vezmeme si na Vás telefon a někdo Vám zavolá". V Air hned začali jednat, nic nebude problém, po zadání příjmu hned nějakým nástrojem prověřii jestli je na hypotéku nárok, udělali různé modely dle délky splácení a podobně, tak na místě založila účet, odklikla se žádost - a spadlo to do manuálního schválení. Pak nastalo kolečko dokládání dokumentů, různé změny nastavení (najednou to, co původně nástrojem prošlo, tak neprošlo, tak se snižovala částka hypotéky,...), až to neskončilo zamítnutím, ale "ukončením žádosti", v den, kdy měla doložit nějaké doklady - ovšem nebylo jí řečeno do kolika hodin. A prý, že má podat novou žádost, aby to jelo od začátku.
Takže nakonec šla zpět k Raifce (ona, bohužel, není taková "bankovní turistka" jako já, chce mít "všechno jednoduché"), kde rozjela novou žádost, tak uvidíme.