• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    HARALDBanky, bankovnictví, bankovní operace
    SPLIFFBOY
    SPLIFFBOY --- ---
    DJFRACTAL: nerozumim vyhrade ke strukture. zalozil jsem trinity online, zalozili mi jen sporak, ten s aktualnim nejvyhodnejsim urokem, nemusim mit bezn ucet. max bank mam taky, zalozil sem taky online, mam tam teda i bezny, vyhoda oproti trinity je vydani platebni karty, takze se da obejit absence okamzitych plateb, ktere nema ani jedna z tech bank. plus muze byt vyhodamax bank i slusny urok na eurovem sporaku...
    PAKOK
    PAKOK --- ---
    DJFRACTAL: Mám jak MAX tak Trinity a celkový dojem z Trinity včetně jejich reklamních kampaní že se snaží dělat více marketingu a pozlátka, než je pak skutečnost. Člověk si musí dávat pozor a číst detailně podmínky, jinak už nemá všechny výhody jak inzerují.
    U Maxbanky nic takového nepozoruju.
    DJFRACTAL
    DJFRACTAL --- ---
    GHOSTSTALKER: to pro mě není dealbreaker, ale je fakt ze radsi bych bez
    GHOSTSTALKER
    GHOSTSTALKER --- ---
    DJFRACTAL: Mne by u Max vadila nutnost si tam otevirat i bezny ucet.
    DJFRACTAL
    DJFRACTAL --- ---
    GHOSTSTALKER: hlavní důvod je ta celková nepřehlednost, struktura různých účtů jejich výhod a podmínek
    GHOSTSTALKER
    GHOSTSTALKER --- ---
    DJFRACTAL: Manzelka vcera otevrela ucet bez pobocky.
    DJFRACTAL
    DJFRACTAL --- ---
    GHOSTSTALKER: nepřehledné, všude podmínky, a tváří se to, že na tu pobočku nakonec budu muset
    GHOSTSTALKER
    GHOSTSTALKER --- ---
    DJFRACTAL: Proč ne Trinity?
    MISFIT
    MISFIT --- ---
    DJFRACTAL: Jojo, ale u spořáku mi to moc nevadí teda
    DJFRACTAL
    DJFRACTAL --- ---
    MISFIT: jakože budu čekat do druhého pracovního dne?
    MISFIT
    MISFIT --- ---
    DJFRACTAL: Jo nemají okamžitou platbu, min s fio a monetou, jinak v pohodě.
    DJFRACTAL
    DJFRACTAL --- ---
    Potřebuju ještě jeden spořící účet a pozdává se mi MAX Banka, nějaké zkušenosti, anyone?

    Co se týče klasických záležitostí jako převodů apod. tak je vše zdarma. Převody do jiných CZ bank však ale trvají nějak zásadně déle?
    KALIBAN
    KALIBAN --- ---
    Curve pomerne dobre komunikuje a tyhle veci resi, napis jim
    VDFLAT
    VDFLAT --- ---
    NAVARA: Obě platby mám ve Fiu zaúčtované, nejde jen o blokaci.
    NAVARA
    NAVARA --- ---
    VDFLAT: Odblokují ty prostředky. Sice je mi divné, že od lednové platby nejsou zaúčtované, ale třeba tam ten blok může být tak dlouho.

    Platil jsem o víkendu PayPalem - v PayPalu jedna platba, v Curve jedna platba, na účtu v bance dvě blokace na stejnou částku v USD s odlišnou v CZK o pár korun.
    Napsal jsem jim - protože to zřejmě zduplikovali oni, až od nich to odešlo dvakrát - a dneska mi tu druhou odblokovali/nezúčtovali.
    VDFLAT
    VDFLAT --- ---
    NAVARA: Ano. Ale nevidím v tom moc smysl - na tu druhou platbu jsem na účtě neměl prostředky, kdyby si ji Curve chtěl strhnout, tak se vrátí jako zamítnutou.
    NAVARA
    NAVARA --- ---
    VDFLAT: Curve už jsi psal, že to zaúčtovali dvakrát?
    VDFLAT
    VDFLAT --- ---
    Řeším s Fio následující reklamaci:

    31. ledna jsem platil Curve kartou (ve které jsem měl jako aktivní nastavenou Fio kartu) dobírku ve výši 21091 Kč.

    V Curve tu transakci vidím 1x, ale ve Fio bance 2x, dokonce jsem měl chvíli záporný zůstatek na účtu.

    Duplicitní transakci jsem reklamoval, dnes mi přišlo zamítnutí reklamace s tím, že mám reklamovat u Curve.

    Jak nejlépe pokračovat? Finanční arbitr?

    Předem díky!
    PREDSEDA
    PREDSEDA --- ---
    OMNISLASH: doporučuji se podívat na nový vládní nápad s názvem "DIP". Je to složité, ale docela zajímavé, včera jsem absolvoval přednášku.
    NELDE
    NELDE --- ---
    ADAMM: Teď napsal bankéř, díky mé urgenci, že to vlastně nejde, protože už u nich účet mám, že jedině převést peníze. O historii mám říci na emailu na příslušné oddělení, ti ale nereagují.
    Nicméně podle rozhodnutí notáře (které by snad mělo mít vyšší váhu) jsem účet zdědil a to, že to banka "neumí", mě nemusí zajímat, ne? Takže to asi vidím na toho arbitra.
    Hlavně mě děsivě štve ta nekomunikace.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam