• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    HARALDBanky, bankovnictví, bankovní operace
    Vaše zkušenosti s českými bankami. V čem jste spokojeni, v čem ne. Zajímá vás, jak funguje banka uvnitř?

    [ mBank ] - klub spravovaný ADAMMem, kde lze získat odpovědi na dění uvnitř této banky
    rozbalit záhlaví
    GHOSTSTALKER
    GHOSTSTALKER --- ---
    DJFRACTAL: Proč ne Trinity?
    MISFIT
    MISFIT --- ---
    DJFRACTAL: Jo nemají okamžitou platbu, min s fio a monetou, jinak v pohodě.
    DJFRACTAL
    DJFRACTAL --- ---
    Potřebuju ještě jeden spořící účet a pozdává se mi MAX Banka, nějaké zkušenosti, anyone?

    Co se týče klasických záležitostí jako převodů apod. tak je vše zdarma. Převody do jiných CZ bank však ale trvají nějak zásadně déle?
    KALIBAN
    KALIBAN --- ---
    Curve pomerne dobre komunikuje a tyhle veci resi, napis jim
    VDFLAT
    VDFLAT --- ---
    NAVARA: Obě platby mám ve Fiu zaúčtované, nejde jen o blokaci.
    NAVARA
    NAVARA --- ---
    VDFLAT: Odblokují ty prostředky. Sice je mi divné, že od lednové platby nejsou zaúčtované, ale třeba tam ten blok může být tak dlouho.

    Platil jsem o víkendu PayPalem - v PayPalu jedna platba, v Curve jedna platba, na účtu v bance dvě blokace na stejnou částku v USD s odlišnou v CZK o pár korun.
    Napsal jsem jim - protože to zřejmě zduplikovali oni, až od nich to odešlo dvakrát - a dneska mi tu druhou odblokovali/nezúčtovali.
    VDFLAT
    VDFLAT --- ---
    NAVARA: Ano. Ale nevidím v tom moc smysl - na tu druhou platbu jsem na účtě neměl prostředky, kdyby si ji Curve chtěl strhnout, tak se vrátí jako zamítnutou.
    NAVARA
    NAVARA --- ---
    VDFLAT: Curve už jsi psal, že to zaúčtovali dvakrát?
    VDFLAT
    VDFLAT --- ---
    Řeším s Fio následující reklamaci:

    31. ledna jsem platil Curve kartou (ve které jsem měl jako aktivní nastavenou Fio kartu) dobírku ve výši 21091 Kč.

    V Curve tu transakci vidím 1x, ale ve Fio bance 2x, dokonce jsem měl chvíli záporný zůstatek na účtu.

    Duplicitní transakci jsem reklamoval, dnes mi přišlo zamítnutí reklamace s tím, že mám reklamovat u Curve.

    Jak nejlépe pokračovat? Finanční arbitr?

    Předem díky!
    PREDSEDA
    PREDSEDA --- ---
    OMNISLASH: doporučuji se podívat na nový vládní nápad s názvem "DIP". Je to složité, ale docela zajímavé, včera jsem absolvoval přednášku.
    NELDE
    NELDE --- ---
    ADAMM: Teď napsal bankéř, díky mé urgenci, že to vlastně nejde, protože už u nich účet mám, že jedině převést peníze. O historii mám říci na emailu na příslušné oddělení, ti ale nereagují.
    Nicméně podle rozhodnutí notáře (které by snad mělo mít vyšší váhu) jsem účet zdědil a to, že to banka "neumí", mě nemusí zajímat, ne? Takže to asi vidím na toho arbitra.
    Hlavně mě děsivě štve ta nekomunikace.
    MLIKARNA
    MLIKARNA --- ---
    OMNISLASH: csas, mají tak teďka snad litr bonus do konce února, jinak to bude asi na jedno brdo
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    NELDE: kdybys chtěl mBank nějak popohnat, můžu zkusit, napiš když tak do zpráv.
    GHOSTSTALKER
    GHOSTSTALKER --- ---
    OMNISLASH: CSOB Penzijni spolecnost.
    OMNISLASH
    OMNISLASH --- ---
    U koho mate penzijka, pokud mate? Jsou tam nejake zasadni rozdily, vyhody, nevyhody mezi bankami? Nejaka doporuceni?
    NELDE
    NELDE --- ---
    MMORT7: Já to řešil osobně na pobočce v listopadu a podruhé před 14 dny (o první návštěvě měli záznam, ale ne detaily) - zatím se mi ale nikdo neozval. Na lince mi řekli, ať píšu na email a tam se mi neozvali vůbec.
    MMORT7
    MMORT7 --- ---
    NELDE: mBanku a dědictví jsem řešil, bylo potřeba přijít na "pobočku", což byl nějaký ten stánek v obchoďáku.
    NELDE
    NELDE --- ---
    SPLIFFBOY: Mám ho spící a asi ho zruším, ale prvně musím něco dělat s mBankou, neumí řešit dědictví v termínu. Nějaký nápad, jak to popohnat?
    SPLIFFBOY
    SPLIFFBOY --- ---
    PREDSEDA: ja obdivuju tu vytrvalost, ze jim posles OSM stiznosti. ja uz jim na ten ucet skoro rok posilam jen splatku hypoteky a nic vic se mi u nich uz neodehrava a odehravat pravdepodobne uz NIKDY nebude.
    NAVARA
    NAVARA --- ---
    TBC: Nemají čas to fixnout, pracují na přihláškovém systému :)
    TBC
    TBC --- ---
    PREDSEDA: nechtel bych videt ten agilni team vyvojaru 🙃
    PREDSEDA
    PREDSEDA --- ---
    Tak zase k IB komerčky:

    "Vážený pane,

    kontaktuji Vás na základě Vašeho požadavku č. JIT-98652 ze dne 25. 1. 2024, týkající se měsíčních přehledů v aplikaci KB+. Omlouváme se za pozdní kontakt.

    Situaci jsme prověřili. Jedná se skutečně o chybné zobrazení hodnot v celém tomto menu. Pracujeme nyní na nápravě, bohužel však zatím neznáme konkrétní termín opravy. Omlouváme se za nesrovnalosti."


    Jde o to, že jejich nový internetbanking neumí ani sčítat příjmy a výdaje za kalendářní měsíc, prostě ukazuje úplně nesmyslné částky. To je už maximálně zoufalý, když to neumí nejzákladnější matematickou funkci. Jak asi hospodaří s penězi... Moje osmá stížnost.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam