NIMUI: o tom nepochybujem. ved prave preto som niekolko krat zdoraznil, ze je treba sa konfrontovat casto aj s akustickym klavirom, zo zaciatku cim viac, tym lepsie, kym si ziak osvoji navyky na spravnu tvorbu tonu.
ale aj v tomto sa u digi nastrojov posuvaju hranice. dnes su uz simulovane take nuansy, ze az. stvor az pat vrstvove samplovanie, rezonancia pedalu, polovicny pedal, realisticky release (dolezite pre nacviky stacata, portamenta), rezonancia "overtones" (vyssie harmonicke), nehovoriac o mechanike. kedysi sa pouzivala jedna vaha kladivka, pripadne 2-3 zony, dnes nie je nezvykle 88 roznych vah kladivka (pre kazdu klavesu zvlast).
opat, aby to nevyznelo ako jednostranna obhajova digi. nic sa nevyrovna hre na dobry akusticky klavir. sam sa k nemu dostanem malokedy a neviem sa vtedy od neho odtrhnut a to mam doma fakt dobry digi klavir. len myty su na to, aby sa vyvracali. :)