• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    TRITONDISTRIBUTOŘI, PRODEJCI A PRODEJNY HW - Vaše zkušenosti s nákupem, reklamací, cenou, akcí a pod.


    JAK DŮVĚRYHODNÍ JSOU VAŠI PRODEJCI V OBLASTI KOMPONENTŮ PC ?
    VYŠLI VÁM VŽDYCKY V OBCHODĚ VSTŘÍC NEBO RADĚJI OBJEDNÁVÁTE ČÁSTI SVÝCH MILÁČKŮ PŘES INTERNET ?
    BYLA VAŠE REKLAMACE ZBOŽÍ VŽDY VYŘEŠENA KE SPOKOJENOSTI ?
    CENOVÉ AKCE, NOVINKY V NABÍDCE, JEDNÁNÍ OBCHODNÍKŮ.
    DOSTÁVÁTE VŠUDE ZA STEJNÉ PENÍZE, TO CO U KONKURENCE ?

    POJĎME SPOLU Z VAŠICH NÁZORŮ VYTVOŘIT PŘEHLEDNOU INFORMACI O PRODEJCÍCH !

    ČÁST PRODEJCŮ JE JIŽ NA NÁSTĚNCE.

    rozbalit záhlaví
    ZVIRATKO
    ZVIRATKO --- ---
    VOJTAM: to ja nevim jestli je to dobry napad, ale bylo by to urcite zajimave :-D
    VOJTAM
    VOJTAM --- ---
    ZVIRATKO: FB nevedu :) a nevím zda jim to jde anonymně ? a pod ETN DPL nevím zda je to dobrý nápad..
    ZVIRATKO
    ZVIRATKO --- ---
    VOJTAM: to je dobry. Takze nejlepsi cenu negarantuji ani u zbozi, ktere je i ve sleve drazsi? :-D To jim postni na Facebooky...
    VOJTAM
    VOJTAM --- ---
    Jak funguje "Garance nejlepší ceny" z nejmenovaného zeleného eshopu...
    Produkt tam je teď o 200 dražší než u konkurence - odpověď po vyplnění formuláře této garance:
    "Dobrý den, píšeme Vám v návaznosti na Váš požadavek o úpravu ceny u produktu. Bohužel cenu produktu nemůžeme dorovnat z důvodu, že produkt na našich webových stránkách je zařazen do probíhající slevové akce, což nelze sloučit s využitím Garance nejlepší ceny. Děkuji za pochopení."
    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    NELDE: souhlas - alza jenom přehodí vidlemi reklamované zboží pryč, vůbec je nezajímá, co reklamuješ. A když jim to výrobce vrátí, nevědí, co s tím a jsou arogantní, že je otravuješ s nějakým problémem.
    NELDE
    NELDE --- ---
    Moje zkušenost s Alzou je, že záleží na výrobci resp. jeho autorizovaném servisu. Při těch nízkých maržích, které eshopy mají, musí reklamace řešit výrobce.
    VLASTIS
    VLASTIS --- ---
    já se také musím Alzy zastat - odešly mi smartwatch.
    doklad ztracen, nákup nebyl přes registrovaný účet, v krámu se zeptali jaký mám email, dohledali nákup, vyměnili. netrvalo to ani deset minut

    to jsem tedy přátelé nečekal..

    je to asi rok a půl stará zkušenost.
    THE_MIRACLE
    THE_MIRACLE --- ---
    Vidíte, já mámnaprosto opačnou zkušenost. Koupili jsme sušičku na prádlo,bylo uvedeno, že má samočištění, až po instalaci jsem zjistil, že nemá. Napsal jsem jim, že to mají na webu špatně a nabídli mi vrácení výrobku (už to bylo po 14 dnech, protože to byl dárek k Vánocům) a nebo slevu 2000,-. Chybu opravili. Slevu proplatili. Vše vyřízeno asi ve třech mailech.
    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    KORAL: pošli tam tu ČOI, pokud ti fakt budou zadržovat peníze dýl než do zítra. Čím víc různých pokut, tím líp.
    KORAL
    KORAL --- ---
    Hm ... tak já to po dnešku s Alzou také balím.
    Na to, že jsem premium zákazník(platící), tak jejich systém a přístup je dost na houby. Předobjednávka Stab S8+, dneska jim měly dorazit a Samsung referoval prodej 25 Února. No dnes mi datum doručení změnili na 10.3.. Tak jsem se podíval na konkurenci CZC a jéje datum dodání 1.3. a dokonce některé kusy skladem. Na podpoře mi řekli, že jim to dodavatel nedodal, a proto tam mají nové datum.
    vzhledem k tomu, že mi už jednou něco podobného udělali a pak zdražili a mou objednávku stále posouvali, aby neprodělali, tak podruhé už jim na to neskočím. Storno předobjednávky a nákup u CZC. Holt se vracím zpět ke kořenum a zase budu věrní CZC, jako před mnoha lety, kdy Alza tyhle prasárny dělala na běžícím páse.
    A stejně jako já se vracím k CZC a kořenům, tak Alza se vrací zpět k podrazům a prasáctví :)
    MCKIDNEY
    MCKIDNEY --- ---
    DESTROYER: Prave proto to nikdo neresi a firmam to prochazi. Je to tak velky trh, ze se lide zivi opravovanim desek Apple protoze ofiko dostanes zamitnuti. Me to za to nestalo a mamince uz taky ne :)

    Jenom jsem s tim chtel ukazat ze KID_MCHUTT neni sam a Alza proste jede pres mrtvoly, kvuli 1000,-
    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    MCKIDNEY: Je to tak, v tomhle pripade, pokud mas chut a cas se s tim srat, to muzes rozslapat tim, ze si nechas udelat znalecky posudek. Ten se samozrejme nad nejakou barvickou na PCB zasmeje a ve finale ti zaplatej jak tu reklamaci/reklamovany produkt, tak i ten znalecky posudek. Ale je to o tom jestli ti to stoji za ten cas, litani a reseni.
    MCKIDNEY
    MCKIDNEY --- ---
    MCKIDNEY: Opravu zamitla centra servisni centra Samsungu. Ja jsem to tam nenapsal jasne.

    Nicmene ten problem tady je process. Oni, at uz chybou ci vedome, odmitli splnit co slibili mamince pri osobnim predani, protoze chteli report od Samsungu.

    Samozrejme mamince jsem vysvetlit ze je to stejny podvod jako O2 modem za korunu a platit za to nema.
    MCKIDNEY
    MCKIDNEY --- ---
    DESTROYER: Situace byla:
    1) Hodinky byly zakoupeny v ramci likvidacniho prodeje (Takovy ten klasicky process jak samsung zaridi skrze cashback a marketing budget, ze nejsou 2 generace soucasne v jednom obchode.)
    2) Alza vedela ze produkt uz nema a odmitla vymenu.
    3) Nekomunikovala vubec ci spravne po 45 dni
    4) Opravu zamitla na zaklade klasicke barvicky na PCB co testuje vlhkost.
    Tahle barvicka se automaticky spusti po cca roku, takze pokud vyrobce nema zajem neco opravit nemusi.
    5) Alza na to zamitla reklamaci.
    6) Vedouci se pak aspon omluvil a refundoval tu sluzbu co nesplnili.

    Ja vim, ze takove reklamace skonci vetsinou spatne. Protoze retailer vi, ze to dopadnout dobre nemuze. Samozrejme by meli vedet ze mluvi se zakaznikem co od nich bere veci nekolik let a nereklamuje a nevraci. Takze asi neni lhar a podvodnik :)

    Nicmene tohle je klasicka reznicina - nekdo jede jak na pase a nikoho nenapadne se podivat zda ten produkt byl opravdu poskozen.
    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    MCKIDNEY: Okamzita vymena je taky smesna vec. Ta sluzba se prodava k vecem, ktere vyrobce/dodavatel automaticky meni tak jak tak (cena / prace servisovani nebo i treba diagnostiky je drazsi nez ta vec samotna). Proste placeni za neco co uz je u te veci automaticke. :)
    MCKIDNEY
    MCKIDNEY --- ---
    Urcite neni, nam zdzovali reklamaci a to I pres zaplacenou okamzitou vymenu.
    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    KID_MCHUTT: Kazdy s mozkem uz odtam zdrhnul. Ale doufal bych, ze dejme tomu aspon manazeri oddelenich budou zaskoleni v tom co delaji a co muzou a co ne.
    Whatever. Kazdopadne budes mit vyreseno tak jak pisu, tam po zasahu COI nebudou moct jinak, ale to srani s tim a cas ti bohuzel nikdo nazaplati.
    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    DESTROYER: já nevím, kolik Alza platí, ale zjevně ne dost na to, aby tam někdo věděl, co dělá :/
    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    KID_MCHUTT: To je fakt debilita, tam uz asi fakt nepracuje vubec nikdo zkuseny a zaskoleny.
    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    DESTROYER: ano, mám. Ale kurvy se cukají
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam