DESTROYER: Situace byla:
1) Hodinky byly zakoupeny v ramci likvidacniho prodeje (Takovy ten klasicky process jak samsung zaridi skrze cashback a marketing budget, ze nejsou 2 generace soucasne v jednom obchode.)
2) Alza vedela ze produkt uz nema a odmitla vymenu.
3) Nekomunikovala vubec ci spravne po 45 dni
4) Opravu zamitla na zaklade klasicke barvicky na PCB co testuje vlhkost.
Tahle barvicka se automaticky spusti po cca roku, takze pokud vyrobce nema zajem neco opravit nemusi.
5) Alza na to zamitla reklamaci.
6) Vedouci se pak aspon omluvil a refundoval tu sluzbu co nesplnili.
Ja vim, ze takove reklamace skonci vetsinou spatne. Protoze retailer vi, ze to dopadnout dobre nemuze. Samozrejme by meli vedet ze mluvi se zakaznikem co od nich bere veci nekolik let a nereklamuje a nevraci. Takze asi neni lhar a podvodnik :)
Nicmene tohle je klasicka reznicina - nekdo jede jak na pase a nikoho nenapadne se podivat zda ten produkt byl opravdu poskozen.