• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    TRITONDISTRIBUTOŘI, PRODEJCI A PRODEJNY HW - Vaše zkušenosti s nákupem, reklamací, cenou, akcí a pod.


    JAK DŮVĚRYHODNÍ JSOU VAŠI PRODEJCI V OBLASTI KOMPONENTŮ PC ?
    VYŠLI VÁM VŽDYCKY V OBCHODĚ VSTŘÍC NEBO RADĚJI OBJEDNÁVÁTE ČÁSTI SVÝCH MILÁČKŮ PŘES INTERNET ?
    BYLA VAŠE REKLAMACE ZBOŽÍ VŽDY VYŘEŠENA KE SPOKOJENOSTI ?
    CENOVÉ AKCE, NOVINKY V NABÍDCE, JEDNÁNÍ OBCHODNÍKŮ.
    DOSTÁVÁTE VŠUDE ZA STEJNÉ PENÍZE, TO CO U KONKURENCE ?

    POJĎME SPOLU Z VAŠICH NÁZORŮ VYTVOŘIT PŘEHLEDNOU INFORMACI O PRODEJCÍCH !

    ČÁST PRODEJCŮ JE JIŽ NA NÁSTĚNCE.

    rozbalit záhlaví
    N0NECZ
    N0NECZ --- ---
    KRUPAN: No, to mi řekli taky se sluchátkama. Naštěstí na druhou stranu jsem je odvezl k oficiálnímu zastupitelství a to bylo tak rychlý, že jsem měl sluchátka za dva dny zpátky. Kdybych to reklamoval přes Alzu, tak by mi je dali za měsíc. (Což teda neomlouvá Alzu, jenom že je to někdy přes výrobce daleko rychlejší.)
    PETER_PAN
    PETER_PAN --- ---
    KRUPAN:
    .. pokavad je to telefon kupovany na firmu, tak potom je to skutecne tva povinnost, neni-li zastoupeni znacky domluveno s distributorama jinak (nebejva)

    .. pokavad je to koupeny na cloveka ( :-) ) tak ti to musi prevzit do reklamace ..

    .. reklamace telefonu jsou hodne problematicke obecne .. je v tom spiny jaxfin .. nejhorsi je, ze do protokolu se bezne pise ze reklamace byla vyrizena za 3 dny a pritom na to clovek ceka 25 dnu .. (coz ti zkracuje reklamacni dobu) .. pri 4. reklamaci je to cca 20x4 dnu = 80 dnu !!! ..
    KRUPAN
    KRUPAN --- ---
    zkušenost alza: reklamoval jsem telefon a ty kokoti mi řekli, že JÁ SÁM si ho mám odvézt do servisního střediska!!! na vlastní náklady, ztratim svůj čas....takže alza NE :)
    PETER_PAN
    PETER_PAN --- ---
    ad mironet: pristup a servis dobry (dle zkusenosti), nekdy skladem to co jinde do 3 dnu (to je nahodnej jev - u firem se prekrivajici, ale to je jedinej duvod proc ho nekdy pouziju), ovsem cena (nevim jak uplne aktualne) byla vzdycky spatna

    ad alza: uplne nejvic napicu shop, drahej a jako kdyz tam jedu pro chladic na CPU (pohoda), ale reklamace brutalni, brutalni .. jako to sou infarktovy vecicky :-( ..navic pred uzaverkou roku treba dodaj jine zbozi, i kdyz tvrdi ze ne apod. .. fakt kotel, tohle je fakt ultra koncentrovane zlo (ale verim ze prodej ACER NBs pro BFUcka sype dobre :-) )

    ad czc.cz: super IMO, parkrat se jakoze pokouseli nevratit plnou palbu po 30dni+reklamacni doby s kecama jakoze vraci aktualni cenu apod., ale to si clovek musi stat za svym a po 15 minutach dostane sva prava

    ad softcom.cz: muj nejoblibenejsi shop - ceny dobry, kdyz nejsou napisu e-mail s odkazem na czc.cz ze chci takovou a takovou (realne pozadavky, zadna dmnc) a dostanu ji :-) .. obcas mirne problemy s reklamaci (mensi nez jinde), ale majit totalne shitozni e-shop .. to je fakt dobry tak na rok 2002



    co me sere v CR:
    takove to domaci srani pri reklamacich c.4 nebo u 30+dnu se snazi (jako vetsina firem) bud cloveku vnutit neco jineho (jiny vyrobek), nebo balamuti s vracenim soucasne hodnoty apod. - proste typickej shit na ktery clovek nesmi pristoupit, jako klidne se ztrapnit, delat curaka a rvat na ne, ale neustoupit .. kdyz stupnujete agresi, vetsinou s vecma do 30kkc ustoupi
    NELDE
    NELDE --- ---
    N0NECZ: Nepřijde mi, že by byli dražší. A mám super zkušenost s reklamací u nich. Včetně toho, že tam mají otevřeno o víkendě. Skončilo to náhradou zboží za jiné a protože to jiné bylo včetně USB nabíječky (původní nikoli). Mohl jsem vrátit i tu nabíječku, co jsem k tomu koupil navíc. Ale chce to na centrálu - doprava na Jižák jim trvala strašně dlouho.
    SUCZKER
    SUCZKER --- ---
    Poslední dobou mironet - ceny dobrý / otvíračka slušná, líbí se mi jejich systém filtrovacích kritérií na webu, líbí se mi, že ten systém si pamatuje obsah přes noc...
    N0NECZ
    N0NECZ --- ---
    MCKIDNEY: Ok. To by se dalo zvládnout. Dík.
    MCKIDNEY
    MCKIDNEY --- ---
    Zmenšete prosím záhlaví, nevejde se do 1024, je to velmi otravné.
    MCKIDNEY
    MCKIDNEY --- ---
    N0NECZ: Se studenskou slevu jsou z 90% nejlevnější. Bez ní je to většinou rozdíl +-50,-
    N0NECZ
    N0NECZ --- ---
    SUCZKER:
    MUCHI:
    V Mironetu jsem byl naposled tak před 5 rokama. Bejvalo, že tam maj všechno dražší, než kdekoliv jinde. Nesleduju ho, tak jestli máte nějaký poznatky jak je to tam s cenama teď?
    MUCHI
    MUCHI --- ---
    SUCZKER: jj, taky se přidávám s Mironetem sem zatim neměl problém....
    SUCZKER
    SUCZKER --- ---
    MCKIDNEY: Mironet poslední dobou dobrej..., přidávam se...
    SUCZKER
    SUCZKER --- ---
    N0NECZ: Souhlasim, že CzC už třeba neni takový, jak bejvalo, bylo to teda naposledy před dvěma lety, kdy jsem po nich ctěl něco rozbalit, že si to vyzkoušim a upozorňoval jsem, že to možná nepůjde, tak mi to rozbalili.

    DXT to je docela veselá cháska. Asi 3 roky nazpátek jsem u nich nechal stavět počítač, protože u nich z komponent, co jsem chtěl, vyšel asi o 500 levnějc než všude jinde.

    Vzali si zálohu s tim, že kompl bude hotovej za tři dny. Za tři dny mi volali, že prej příští tejden a takhle asi dvakrát. Nakonec po dalším telefonátu z nich vylezlo, že nemají desku, kterou sem tam chtěl.

    Následně z nich zase vylezlo, že nemají ten typ vypalovačky, co sem tam chtěl dát.

    Tak to už mě přestalo bavit, vykasíroval jsem nazpátek zálohu a už je radši neřešil.

    Chování a přístup těch prodavačů/podavačů raději komentovat nebudu.
    N0NECZ
    N0NECZ --- ---
    MUCHI: Naopak u CZC reklamuju ten samej routr už asi půl roku. Teď půjdu na třetí reklamaci, protože prsotě neměli zboží, který jsem chtěl, a nechal jsem si od "odborníka" poradit adekvátní zařízení. Pravda je žel taková, že asi nefunguje a nikdy fugovat nebude, jelikož už mám třetí kus a chová se stále stejně. Navíc mi to ma**d na pokladně samozřejmě napsal na kasický placení u pokladny, místo na elektronickej account (i když jsem ho o to snažně prosil, když už ho mám x let zařízenej), takže 14denní vrácení peněz neplatilo. Jsem z toho hrozně happy. Aby to nebylo málo, šťastná příhoda je, že ADSL routr, kterej reklamuju tak dlouho, už mi bude stejně na prd, když jsem se mezitim přestěhoval a zařídil si UPC. (Sry, kdyžtak to smažte, chtěl jsem si vylejt srdce a případně někoho pobavit).
    MCKIDNEY
    MCKIDNEY --- ---
    Poslední dobou spokojenost s mironet.cz
    Servis je slušný a rychlý (Většinu věcí jsem vyřešil na počkání)
    Obchodníky člověk nepotřebuje.
    Fronty jsou přivalové, ale průběžně moc nečekáš.
    Sklad je rychlejší než alza/czc, ale není instatní ;)

    Jedinný problém je prakticky nepoužitelný web (Skvělá koncepce, ale buguje příšerně.)

    + studentské slevy
    MUCHI
    MUCHI --- ---
    KULA: tak to je fakt mooooc....
    MUCHI
    MUCHI --- ---
    N0NECZ: ono to bohužel platí pro většinu "obchodníků" tady v Čechách - dělám v nákupu a můžu s klidnym svědomím říct, že polovina firem jsou zloději....
    KULA
    KULA --- ---
    MUCHI: Travit v alze hodinu na reklamacich? To meli jeden z tech lepsich dnu:) moje reklamace = 3,5 hodiny
    SUCZKER
    SUCZKER --- ---
    Nebo to tady můžeš přejměnovat na diskuzi - tržiště na nyxu, kde udělali soudruzi z východního německa chybu ?
    MUCHI
    MUCHI --- ---
    SUCZKER: moje řeč.... do Alzy jezdim firemně docela často a přesně jak píšeš, když si jdu pro zboží tak i se zaplacenim tam strávim tak 15min, ale běda pokud jdu třeba něco reklamovat - to tam zkejsnu klidně i na hodinu.... :(
    N0NECZ
    N0NECZ --- ---
    Osobně už nevim kam bych měl chodit. Zdá se mi, že Alza se trochu sbírá z absolutního nezájmu a arogance vůči zákazníkům, naopak CZC tam padá a jdou víc a víc po penězích, než po spokejených zákazníkách. Reklamovat něco u jednoho nebo druhého už výjde IMHO skoro stejně a všichni dělaj chytrý borce dokud nepříjde na lámání chleba, kdy se najednou začnou cukat a vymlouvat. Vlastně mě celkově dneska v krámech trápí že platí :"Hrajete si na našem písečku smradi", než :"Náš zákazník, náš pán". Ale s tim asi nic neudělám.
    TRITON
    TRITON --- ---
    SUCZKER: Takže Tvé reference = Alza a DXT Computers velké mínus a CzC plus. Je to tak správně ?

    P.S. U toho DXT - mohl bys to trochu rozebrat ? Osobně jsem tam nikdy nic nekupoval, rád bych se poučil.

    Moje kladná reference je jednoznačně Softcom a CzC.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam