• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    TRITONDISTRIBUTOŘI, PRODEJCI A PRODEJNY HW - Vaše zkušenosti s nákupem, reklamací, cenou, akcí a pod.
    WILDENBURY_SQ
    WILDENBURY_SQ --- ---
    KALIBAN: ... mm. Tomu rikam pece o zakaznika! :)
    KALIBAN
    KALIBAN --- ---
    Zkusenost :

    nekolik ruznejch dellu, posledni drazsi modely kupovany vyhradne pres koudyho.

    vsechno v hladine kolem 50k s dani podle dell ceniku (realne kolem 30ti)

    prusery za tu dobu pres ctyri komp:
    odesel harddisk
    odesla baterka
    odesel zdroj (prestal nabijet)
    prisedl sem mys v kompu a znicil kus displaye
    este jeden disk byl nejakej vachrlatej, tak sem pustil diagnostiku, nasla nejaky vadny sektory, tak sem vsechno odlil nekam jinam a zavolal dell

    secteno podtrzeno = max 2 hodiny downtime, vsechno opravene u me v praci u stolu do dvou dnu od nahlaseni (krom baterky, tu sem hlasil z bangkoku a donesli mi ji az potom), suma za opravu 0kc, suma za nbd kolem 5tisic tusim...

    pro me je mesic bez kompu potom co v nem neco zdechne naprosto nepredstavitelny a rovny smrti... takze moje osobni zkusenosti... aneb dokud nebudu mit od peti lidi potvrzeny ze IBM dela stejne kvalitni servis v miste toho kde pracuju, nezajima me jinej notas nez od dellu.
    SUCZKER
    SUCZKER --- ---
    JJ, na "nettop" můžu doporučit třeba boxed.cz
    NELDE
    NELDE --- ---
    JENDAVB: Souhlas, starší notebook IBM nebo Dell. Hlavně nový HDD - to je nejvíce opotřebovaná část a hlavně jsou dneska mnohem větší. Kromě toho budeš mít na něj záruku a tím i jistou ochranu dat.
    JENDAVB
    JENDAVB --- ---
    ZUZU: to by si nemej ji po nejlevnejsi cene a zavitat do nejakyho maliho shopu kde rebas delaj repasy stanic HP,Dell,IBM atd .... tam jsi jese zakaznika vazej
    ZUZU
    ZUZU --- ---
    před pár dny jsem se tu rozčiloval a ejhle - onen komp už zase nejede. a opět asi disk/MB. jdu to tam tento týden vrátit a budu chtít peníze, jelikož je to to samé již po třetí. držte mi palce :)

    ...a tím vyvstává otázka: jako náhradu za výše zmíněný počítač chci - z principu u jiné firmy než czc.cz - koupit jednoduchou levnou kancelářskou sestavu nebo nettop (windows+internet+office pro matku) - dejte mi tip kde, u jakýho prodejce. (hlavně z hlediska "přístupu k zákazníkovi" - kdyby se to rozbilo, aby tam mohl zajít i smrtelník a nemuset týdny bojovat)
    WILDENBURY_SQ
    WILDENBURY_SQ --- ---
    MAUGLII: no ono drtiva vetisna kabelu je z kovu, pokud myslis nejakou mys s ocelovym lankem, tak tu jsem nevidel a mmj. potkan prehryze i to..

    Ale zacal bych u uvahy Shittieho, musis na to trochu inženýrsky ;)
    SHITTIE
    SHITTIE --- ---
    ehm... a co takhle nejakou bez kabelu? :)
    MAUGLII
    MAUGLII --- ---
    Zdravíčko ! Mam potkana a tenhle tejden mi překousal už druhou myš... Neprodává se nějaká s kovovym kabelem ?
    ZUZU
    ZUZU --- ---
    WILDENBURY_SQ: jasný. já nad tim nebrečim. prostě jsem sem napsal negativní zkušenost se servisem. a podivil se, když mi bylo napsáno, že to "je normální". v tom případě potom podle takový logiky není třeba sem nic psát a může se tenhle klub zavřít. :))))
    WILDENBURY_SQ
    WILDENBURY_SQ --- ---
    ZUZU: Pravo.. Mas pravo sem psat co chces. A my na to mame pravo reagovat :))

    .. Ja zas nejak nechapu, kolik lidi pokrocileho veku nechape, ze svet je plny zmrdu, šmelin, leváren, pochobnych obchodu a obchodníčků .. Je to tak, no. Urcite je dulezity o tom mluvit, psat tipy, jak se tomu branit, psat reference .. Ale prehnane nad tim "brečet" imho nema smysl :)
    ZUZU
    ZUZU --- ---
    THE_MIRACLE:
    WILDENBURY_SQ:
    žiju v tom naivním světě, že prostě reklamace je moje právo, a že jsem zákazník, a že na mě nic "zkoušet nemaj". tenhle princip je zvrácený a mám právo se kvůli tomu vztekat. to jako sorry. často si hlavně u IT a telekomunikačních firem připadám jako obtížný hmyz, kterej by měl ideálně pracovat pro ně a platit si za to. to mě mrdá. a proto mám právo sem napsat, že se chovali jako zmrdi.
    navíc samozřejmě, že jsem to nepřešel mlčením a mám pocit, že dotyčný týpek už tam nepracuje. ale jako... člověk potřebuje ten počítač funkční co nejdřív, protože na něm je potřeba ve firmě pracovat, tak naletí těm kecům typu "jo za tejden UŽ URČITĚ" apod... a navíc jako mám to já zapotřebí tohleto? hádat se po xkrát po telefonu kvůli nějakýmu počítači? :)
    THE_MIRACLE
    THE_MIRACLE --- ---
    ZUZU: Neber to nijak zle, ale oni proste zkousi, co zakaznik zkousne... Ono je bohuzel problem, ze lidi si proste nechaj vsechno libit a pak se vztekaj. Uz jsem to tu asi psal, ale koupil jsem od kamose pred rokem 7600GT grafiku. Byla asi roka pul stara. Koupena za cca 3700,-, v te dobe jsem z ani dal asi 1000,-. Karta odesla hned po chvili pouzivani. Poslal jsem ji na reklamaci, po cca 3 tydnech mi oznamili, ze tam nebylo nalepeno seriove cislo a ze tudiz reklamaci zamitaji. Ja jim sdelil, ze to je sice zvlastni pristup, ze tam to cislo urcite bylo, ale ze teda at si tu kartu nechaj (pac se mi nechtelo platit dalsich 100,- za postovne, coz pro me v pripade navratu chteli. Asi za dalsich 14 dni mi volalal kamarad, ze ma na poste balik z CZC. Prestoze sem jim sdelil svou adresu (novy majitel) a sdelil, ze to posilat nechci, poslali to na fakturacni adresu. Kamarad to neprevzel, balik se jim vratil, tak mi volali, proc jsem to neprebral. Vysvetlil jsem jim znovu celou vec s neurcitym vysledkem. Za cca dalsi 3 tydny mu prisel balik znovu. Tentokrat uz mi nevolali, ale kdyz se jim to vratilo podruhe, ztrhli mu z uctu 200,- za dopravu (z kreditu u CZC). Nacez jsem se nastval, zavolal jim tam a oznamil jim, ze se asi spletli. Chybu uznali, ale ja byl natolik vytocen, ze jsem jim rekl, ze uz me to nezajima, ze to nestihli do 30ti dnu a ze chci vratit penize. Takze jsem koupil kartu za 1000,- a vratili mi 3700,-. Jen bych jeste upozornil, ze hned pri prvnim kontaktu, kdy mi rekli, ze to zamitaj a jestli to chci za 100,- poslat jsem jim rekl, ze ne, ale ze duvod stitku se mi nelibi. Ze je to slovo jejich proti memu a at si zvazi, jestli jako velke firme by jim neprislo fer nejakou starou podobnou kartu najit a poslat mi ji. Nakonec tedy calovali celou castku. Takze chce to se hned nedat.
    SUCZKER
    SUCZKER --- ---
    Velká pochvala pro CZC, kupoval jsem trafo a novou grafiku, trafo bylo moc hlučný, tak jsem ho vrátil, bez keců vrátili peníze, grafika den na to odešla, bez keců výměna za novou...
    WILDENBURY_SQ
    WILDENBURY_SQ --- ---
    ZUZU: Měls tam přijít po 30 dnech a jejich kecy ignorovat - buď ti dají počítač nebo peníze. :)
    TRITON
    TRITON --- ---
    JENDAVB: Uvidíme. :o)
    JENDAVB
    JENDAVB --- ---
    TRITON: co trebas pristi anketu reklamace primo u virobce =) komu se to vzplati a nevzplati posilat primo atd...
    ZUZU
    ZUZU --- ---
    NELDE: ano je to podraz. a proto to sem píšu. :]
    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    THE_MIRACLE: jen vecna.. S tema Dellama uz neni takova sranda jak byvavala. Mnoho prodavanych modelu a predevsim ty kancl stroje za 15-20k NBD nemaji a plati na ne normalni dvouleta zaruka.
    SUCZKER
    SUCZKER --- ---
    TOMMY69: No, obávam se, že pokud se ti to rozbije, tak stejný mXdky - budou se vymlouvat, všechno bude trvat tři měsíce s cílem zákazníka co nejvíc znechutit a tak... ale jako držim palce, ať k tomuhle nedojde... Já se na to radši kdycky ptam a popravdě, i když je rozdíl v ceně třeba litr, tak mi to za to u mobilu nestojí, páč je to věc, co používam možná víc než komp a modlit se, jestli se to nerozpadne, to fakt nepotřebuju...
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam