ZUZU: Neber to nijak zle, ale oni proste zkousi, co zakaznik zkousne... Ono je bohuzel problem, ze lidi si proste nechaj vsechno libit a pak se vztekaj. Uz jsem to tu asi psal, ale koupil jsem od kamose pred rokem 7600GT grafiku. Byla asi roka pul stara. Koupena za cca 3700,-, v te dobe jsem z ani dal asi 1000,-. Karta odesla hned po chvili pouzivani. Poslal jsem ji na reklamaci, po cca 3 tydnech mi oznamili, ze tam nebylo nalepeno seriove cislo a ze tudiz reklamaci zamitaji. Ja jim sdelil, ze to je sice zvlastni pristup, ze tam to cislo urcite bylo, ale ze teda at si tu kartu nechaj (pac se mi nechtelo platit dalsich 100,- za postovne, coz pro me v pripade navratu chteli. Asi za dalsich 14 dni mi volalal kamarad, ze ma na poste balik z CZC. Prestoze sem jim sdelil svou adresu (novy majitel) a sdelil, ze to posilat nechci, poslali to na fakturacni adresu. Kamarad to neprevzel, balik se jim vratil, tak mi volali, proc jsem to neprebral. Vysvetlil jsem jim znovu celou vec s neurcitym vysledkem. Za cca dalsi 3 tydny mu prisel balik znovu. Tentokrat uz mi nevolali, ale kdyz se jim to vratilo podruhe, ztrhli mu z uctu 200,- za dopravu (z kreditu u CZC). Nacez jsem se nastval, zavolal jim tam a oznamil jim, ze se asi spletli. Chybu uznali, ale ja byl natolik vytocen, ze jsem jim rekl, ze uz me to nezajima, ze to nestihli do 30ti dnu a ze chci vratit penize. Takze jsem koupil kartu za 1000,- a vratili mi 3700,-. Jen bych jeste upozornil, ze hned pri prvnim kontaktu, kdy mi rekli, ze to zamitaj a jestli to chci za 100,- poslat jsem jim rekl, ze ne, ale ze duvod stitku se mi nelibi. Ze je to slovo jejich proti memu a at si zvazi, jestli jako velke firme by jim neprislo fer nejakou starou podobnou kartu najit a poslat mi ji. Nakonec tedy calovali celou castku. Takze chce to se hned nedat.