• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    TRITONDISTRIBUTOŘI, PRODEJCI A PRODEJNY HW - Vaše zkušenosti s nákupem, reklamací, cenou, akcí a pod.


    JAK DŮVĚRYHODNÍ JSOU VAŠI PRODEJCI V OBLASTI KOMPONENTŮ PC ?
    VYŠLI VÁM VŽDYCKY V OBCHODĚ VSTŘÍC NEBO RADĚJI OBJEDNÁVÁTE ČÁSTI SVÝCH MILÁČKŮ PŘES INTERNET ?
    BYLA VAŠE REKLAMACE ZBOŽÍ VŽDY VYŘEŠENA KE SPOKOJENOSTI ?
    CENOVÉ AKCE, NOVINKY V NABÍDCE, JEDNÁNÍ OBCHODNÍKŮ.
    DOSTÁVÁTE VŠUDE ZA STEJNÉ PENÍZE, TO CO U KONKURENCE ?

    POJĎME SPOLU Z VAŠICH NÁZORŮ VYTVOŘIT PŘEHLEDNOU INFORMACI O PRODEJCÍCH !

    ČÁST PRODEJCŮ JE JIŽ NA NÁSTĚNCE.

    rozbalit záhlaví
    MCKIDNEY
    MCKIDNEY --- ---
    NELDE: Ani moc drahá sranda to není, když víš ja na to. Mnohem dražší srranda je koupě nového notebooku a práce bez záloh ;)
    JENDAVB
    JENDAVB --- ---
    NELDE: no nevim ja to tak delam i doma ze mam vsechno 2x
    NELDE
    NELDE --- ---
    JENDAVB: Jestli jsem dobře pochopil tu změť písmen, tak děláš něco, co je standardem ve firmách. Koupí se pro 100 lidí 105 notebooků a těch 5 je na náhradu vadných. U jednotlivce je to ale hodně drahá sranda, tam je lepší to ndb (i když podle Murphyho ani to nestačí (-;)
    THE_MIRACLE
    THE_MIRACLE --- ---
    Boha jeho tady fakt nekteri dokazou svymi myslenkovymi pochody zaujmout :-)
    WILDENBURY_SQ
    WILDENBURY_SQ --- ---
    KOUDY: tak tak .. :)

    Ze "zarucene spolehlivych vyrobku" jsem uz davno vyrostl, dnes me vpodstate nejvic zajima, jaky nespolehlivy vyrobek si poridit, abych po zavade nemel problemy ho okamzite opravit / vymenit / dostat penize. :)

    impossible! this is Mac :)
    KOUDY
    KOUDY --- ---
    KALIBAN: suma za nbd 2500

    JENDAVB: zavady mas u cehokoliv co se pouziva denne...Kdyz mas auto a jezdis s nim kazdej den pres celou republiku tak taky necekas ze v nem budes jezdit deset let a nic se na nem neposere ze?...Jde o to ze az se neco posere..tak ti ho za den nekdo spravi u tebe na zahrade zadarmo a nebudes s nim muset jezdit nekam do servisu kde bys cekal tricet dni na opravu....Koupit si ty auta dve, abys predesel tomu ze se ti jedno driv nebo pozdejc posere, neni reseni...S nicim nemuzes pocitat co se tyce spolehlivosti...zvlast v dnesni dobe kdyz se snad 85% veskeryho HW sveta vyrabi v asii
    JENDAVB
    JENDAVB --- ---
    WOJTISHEK: kua to je tak kdyz pises a koukas jinam no ja mam dalsi notas v supliku a zalohuju disk pres acronis na nasko takze kdyz se neco posere v HW vrstve tak taham zalozni notas stejneho typu a kdyz se poela soft tak to jen prejedu ze zalohy ale pri predstave ze s tim notasem nemuzu kloudne pocitat co se tyce spolehlivosti tak to bych se asi pos....
    WOJTISHEK
    WOJTISHEK --- ---
    JENDAVB: koukam, ze mas taky zavadu na klavesnici...takze pro tebe je lepsi cekat 30 dni na zarucni opravu? ;)
    JENDAVB
    JENDAVB --- ---
    KALIBAN: hmm to mu rikam peknej srot kdyz prozivas takovzhle pekla me kdyz bz se vysral notas a musel bzch cekat na nejakzho vola a prijede bit jen druhej den tak se muyu sebrat a jit na nej cekat home jako 5 yavad bz me asi celkem nasralo
    WILDENBURY_SQ
    WILDENBURY_SQ --- ---
    KALIBAN: ... mm. Tomu rikam pece o zakaznika! :)
    KALIBAN
    KALIBAN --- ---
    Zkusenost :

    nekolik ruznejch dellu, posledni drazsi modely kupovany vyhradne pres koudyho.

    vsechno v hladine kolem 50k s dani podle dell ceniku (realne kolem 30ti)

    prusery za tu dobu pres ctyri komp:
    odesel harddisk
    odesla baterka
    odesel zdroj (prestal nabijet)
    prisedl sem mys v kompu a znicil kus displaye
    este jeden disk byl nejakej vachrlatej, tak sem pustil diagnostiku, nasla nejaky vadny sektory, tak sem vsechno odlil nekam jinam a zavolal dell

    secteno podtrzeno = max 2 hodiny downtime, vsechno opravene u me v praci u stolu do dvou dnu od nahlaseni (krom baterky, tu sem hlasil z bangkoku a donesli mi ji az potom), suma za opravu 0kc, suma za nbd kolem 5tisic tusim...

    pro me je mesic bez kompu potom co v nem neco zdechne naprosto nepredstavitelny a rovny smrti... takze moje osobni zkusenosti... aneb dokud nebudu mit od peti lidi potvrzeny ze IBM dela stejne kvalitni servis v miste toho kde pracuju, nezajima me jinej notas nez od dellu.
    SUCZKER
    SUCZKER --- ---
    JJ, na "nettop" můžu doporučit třeba boxed.cz
    NELDE
    NELDE --- ---
    JENDAVB: Souhlas, starší notebook IBM nebo Dell. Hlavně nový HDD - to je nejvíce opotřebovaná část a hlavně jsou dneska mnohem větší. Kromě toho budeš mít na něj záruku a tím i jistou ochranu dat.
    JENDAVB
    JENDAVB --- ---
    ZUZU: to by si nemej ji po nejlevnejsi cene a zavitat do nejakyho maliho shopu kde rebas delaj repasy stanic HP,Dell,IBM atd .... tam jsi jese zakaznika vazej
    ZUZU
    ZUZU --- ---
    před pár dny jsem se tu rozčiloval a ejhle - onen komp už zase nejede. a opět asi disk/MB. jdu to tam tento týden vrátit a budu chtít peníze, jelikož je to to samé již po třetí. držte mi palce :)

    ...a tím vyvstává otázka: jako náhradu za výše zmíněný počítač chci - z principu u jiné firmy než czc.cz - koupit jednoduchou levnou kancelářskou sestavu nebo nettop (windows+internet+office pro matku) - dejte mi tip kde, u jakýho prodejce. (hlavně z hlediska "přístupu k zákazníkovi" - kdyby se to rozbilo, aby tam mohl zajít i smrtelník a nemuset týdny bojovat)
    WILDENBURY_SQ
    WILDENBURY_SQ --- ---
    MAUGLII: no ono drtiva vetisna kabelu je z kovu, pokud myslis nejakou mys s ocelovym lankem, tak tu jsem nevidel a mmj. potkan prehryze i to..

    Ale zacal bych u uvahy Shittieho, musis na to trochu inženýrsky ;)
    SHITTIE
    SHITTIE --- ---
    ehm... a co takhle nejakou bez kabelu? :)
    MAUGLII
    MAUGLII --- ---
    Zdravíčko ! Mam potkana a tenhle tejden mi překousal už druhou myš... Neprodává se nějaká s kovovym kabelem ?
    ZUZU
    ZUZU --- ---
    WILDENBURY_SQ: jasný. já nad tim nebrečim. prostě jsem sem napsal negativní zkušenost se servisem. a podivil se, když mi bylo napsáno, že to "je normální". v tom případě potom podle takový logiky není třeba sem nic psát a může se tenhle klub zavřít. :))))
    WILDENBURY_SQ
    WILDENBURY_SQ --- ---
    ZUZU: Pravo.. Mas pravo sem psat co chces. A my na to mame pravo reagovat :))

    .. Ja zas nejak nechapu, kolik lidi pokrocileho veku nechape, ze svet je plny zmrdu, šmelin, leváren, pochobnych obchodu a obchodníčků .. Je to tak, no. Urcite je dulezity o tom mluvit, psat tipy, jak se tomu branit, psat reference .. Ale prehnane nad tim "brečet" imho nema smysl :)
    ZUZU
    ZUZU --- ---
    THE_MIRACLE:
    WILDENBURY_SQ:
    žiju v tom naivním světě, že prostě reklamace je moje právo, a že jsem zákazník, a že na mě nic "zkoušet nemaj". tenhle princip je zvrácený a mám právo se kvůli tomu vztekat. to jako sorry. často si hlavně u IT a telekomunikačních firem připadám jako obtížný hmyz, kterej by měl ideálně pracovat pro ně a platit si za to. to mě mrdá. a proto mám právo sem napsat, že se chovali jako zmrdi.
    navíc samozřejmě, že jsem to nepřešel mlčením a mám pocit, že dotyčný týpek už tam nepracuje. ale jako... člověk potřebuje ten počítač funkční co nejdřív, protože na něm je potřeba ve firmě pracovat, tak naletí těm kecům typu "jo za tejden UŽ URČITĚ" apod... a navíc jako mám to já zapotřebí tohleto? hádat se po xkrát po telefonu kvůli nějakýmu počítači? :)
    THE_MIRACLE
    THE_MIRACLE --- ---
    ZUZU: Neber to nijak zle, ale oni proste zkousi, co zakaznik zkousne... Ono je bohuzel problem, ze lidi si proste nechaj vsechno libit a pak se vztekaj. Uz jsem to tu asi psal, ale koupil jsem od kamose pred rokem 7600GT grafiku. Byla asi roka pul stara. Koupena za cca 3700,-, v te dobe jsem z ani dal asi 1000,-. Karta odesla hned po chvili pouzivani. Poslal jsem ji na reklamaci, po cca 3 tydnech mi oznamili, ze tam nebylo nalepeno seriove cislo a ze tudiz reklamaci zamitaji. Ja jim sdelil, ze to je sice zvlastni pristup, ze tam to cislo urcite bylo, ale ze teda at si tu kartu nechaj (pac se mi nechtelo platit dalsich 100,- za postovne, coz pro me v pripade navratu chteli. Asi za dalsich 14 dni mi volalal kamarad, ze ma na poste balik z CZC. Prestoze sem jim sdelil svou adresu (novy majitel) a sdelil, ze to posilat nechci, poslali to na fakturacni adresu. Kamarad to neprevzel, balik se jim vratil, tak mi volali, proc jsem to neprebral. Vysvetlil jsem jim znovu celou vec s neurcitym vysledkem. Za cca dalsi 3 tydny mu prisel balik znovu. Tentokrat uz mi nevolali, ale kdyz se jim to vratilo podruhe, ztrhli mu z uctu 200,- za dopravu (z kreditu u CZC). Nacez jsem se nastval, zavolal jim tam a oznamil jim, ze se asi spletli. Chybu uznali, ale ja byl natolik vytocen, ze jsem jim rekl, ze uz me to nezajima, ze to nestihli do 30ti dnu a ze chci vratit penize. Takze jsem koupil kartu za 1000,- a vratili mi 3700,-. Jen bych jeste upozornil, ze hned pri prvnim kontaktu, kdy mi rekli, ze to zamitaj a jestli to chci za 100,- poslat jsem jim rekl, ze ne, ale ze duvod stitku se mi nelibi. Ze je to slovo jejich proti memu a at si zvazi, jestli jako velke firme by jim neprislo fer nejakou starou podobnou kartu najit a poslat mi ji. Nakonec tedy calovali celou castku. Takze chce to se hned nedat.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam