GOR: U reklamaci se pry v Mironetu chovaji take strasne...
Zel, takhle arogantne se chova vetsina e-shopu...
Obcas mam dojem, ze je svoji objednavkou vlastne otravuji... :-/
Respektive:
JEDINY cesky e-shop, ze ktereho mi kdy zavolali (+ poslali i mail - viz nize) a SLUSNE poprosili, zda mohou mezitim vyprodane zbozi z doprodeje nahradit ekvivalentem (a i pri osobnim prevzeti jednali velmi slusne + jsem dostal i drobnou pozornost navrch) byl e-shop www.Euronakupy.cz
Tam se mimojine byl jednatel se mnou schopen i kvalifikovane bavit o dovozech z Ciny, o jejich ruznorode kvalite a vysledcich techto vyrobku ve zkusebnach (tu a tam neco doveze a necha testovat) i mi poradil jak si tyto vyrobky lze po vlastni ose objednat levneji z Alibaby, nez z Aliexpressu.
A to jsem prosim udelal objednavku za pouhych 650,- Kc.
(folie, hrazda do dveri a 1ks propisky + dalsi propisku jsem dostal k vyzkouseni)
Jinak myslim, ze spousta konfliktu jako jsem mel s jinym obchodem ja, nebo s Mironetem Miracle, by se vubec nekonala, kdyby se naucili posilat neco jako:
"Vážený zákazníku,
omlouváme se, ale Vámi objednaný roller byl již pouze v doprodeji, můžeme nabídnout jako alternativu
http://www.euronakupy.cz/roller-gelovy-pilot-g1-hrot-05-mm-modry/rollery/ nebo si vyberte jiný z naší nabídky.
Děkujeme
Euronákupy"