• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    TRITONDISTRIBUTOŘI, PRODEJCI A PRODEJNY HW - Vaše zkušenosti s nákupem, reklamací, cenou, akcí a pod.


    JAK DŮVĚRYHODNÍ JSOU VAŠI PRODEJCI V OBLASTI KOMPONENTŮ PC ?
    VYŠLI VÁM VŽDYCKY V OBCHODĚ VSTŘÍC NEBO RADĚJI OBJEDNÁVÁTE ČÁSTI SVÝCH MILÁČKŮ PŘES INTERNET ?
    BYLA VAŠE REKLAMACE ZBOŽÍ VŽDY VYŘEŠENA KE SPOKOJENOSTI ?
    CENOVÉ AKCE, NOVINKY V NABÍDCE, JEDNÁNÍ OBCHODNÍKŮ.
    DOSTÁVÁTE VŠUDE ZA STEJNÉ PENÍZE, TO CO U KONKURENCE ?

    POJĎME SPOLU Z VAŠICH NÁZORŮ VYTVOŘIT PŘEHLEDNOU INFORMACI O PRODEJCÍCH !

    ČÁST PRODEJCŮ JE JIŽ NA NÁSTĚNCE.

    rozbalit záhlaví
    COMODOR_FALKON
    COMODOR_FALKON --- ---
    THE_MIRACLE: Oni s Tebou vlastne ani moc komunikovat nemusi...

    Posli jim (nejlepe doporucene postou) urgenci k dodani zbozi (nejlepe kdyz ji nazves nejak jako "Posledni vyzva k smirnemu reseni"), k jehoz dodani se zavazali.

    Informuj je v ni, ze pokud zbozi nedodaji v nejake (rozumne) lhute, budes celou situaci resit pravnimi cestami a medializaci.

    Pokud nezareaguji, sepis podnet pro COI a dej podnet Policii, ze jsi se pravdepodobne stal obeti TČ podvodu - se skodou ve vysi cenoveho rozdilu... (Zadnou skodu na uslem zisku, atp. Ti to nezpusobilo, ne..?)

    Nasledne to jeste sepis do ctiveho pribehu, ten dej na Heureku, udelej z toho taky obrazek do ktereho vlep i kotatko boxujici do loga Mironetu a rozhod to po socialnich sitich...

    Mozna by to mohlo zajimat i redakci poradu A DOST!
    THE_MIRACLE
    THE_MIRACLE --- ---
    JEREMIUS: tak jako promiň, ale zajímá mě názor ostatních a zároveň chci upozornit na jejich chování. Jasně, uznávám, že plakat na nyxu a neřešit tam, kde je možné najít odvolní je na prd. Nicméně mým primárním účelem není vyhrát to, že mi za ty ceny prodají ten výrobek, ale kulantně to ukončit.

    Jinak teď mi přišel e-mail z heureky, abych ohodnotil nákup z před deseti dny. Takže se asi rozepíšu tam a tím budu spokojený. To si pár lidí přečte.

    COMODOR_FALKON: Ty práva se prosazují celkem blbě, když se mnou nekomunikují :-). A tak znalý problematiky, abych si byl jist, že ČOI by to opravdu řešila, bohužel nejsem. Proto jsem to konzultoval tady. A dle reakcí některých ta informace byla zajímavá...
    COMODOR_FALKON
    COMODOR_FALKON --- ---
    THE_MIRACLE: Uz jsi to rozjel a mel bys to dokoncit - kdyz to ted vzdas, tak Ty to sice budes brat tak, ze jsi moralne vyhral nad neslusne se chovajicim e-shopem, ale z jejich pohledu vyhrali oni, kdyz dokazali, ze i pomerne rezistentni zakaznik nakonec vymekne a prestane uplatnovat sva prava, staci trocha vytrvalosti...
    JEREMIUS
    JEREMIUS --- ---
    THE_MIRACLE: Buď konej, nebo přestaň pořád vypisovat co by bylo kdyby a co neuděláš.
    MCKIDNEY
    MCKIDNEY --- ---
    Výhoda, toho že jste v právu, je že můžete dokola opakovat slušný požadavek a to jak vám serou na hlavu ignorovat.
    Nevýhoda provokatéra je to, že se vám to povedlo.

    Je na vás zda si dáte cigaretku na balkóně, nebo zda uděláte tu správnou věc.
    Teď už moc oboje nejde :)
    THE_MIRACLE
    THE_MIRACLE --- ---
    Musaím ale říct, že druhému kolegovi ty 2 SSD disky za 553,-/kus dodali. Takže by se to teoreticky dalo brát tak, že to fakt byla akce, byť neoznačená. Jenže právě proto lze těžko usoudit, že to ostatní podobná promo akce nebyla. Nevím, no. Nechci rozjííždět aféru u ČOI, která k ničemu nepovede. Na druhou stranu mě ta jejich komunikace fakt vadí hodně a nějak se s tím úplně nemůžu smířit, protože mi připadá nefér, že se mnou nekomunikují, když jsem si s nimi vyměnil cca 5 slušných e-mailů, ve kterých jsem jen trval na svých právech.
    COMODOR_FALKON
    COMODOR_FALKON --- ---
    GOR: U reklamaci se pry v Mironetu chovaji take strasne...

    Zel, takhle arogantne se chova vetsina e-shopu...
    Obcas mam dojem, ze je svoji objednavkou vlastne otravuji... :-/

    Respektive:

    JEDINY cesky e-shop, ze ktereho mi kdy zavolali (+ poslali i mail - viz nize) a SLUSNE poprosili, zda mohou mezitim vyprodane zbozi z doprodeje nahradit ekvivalentem (a i pri osobnim prevzeti jednali velmi slusne + jsem dostal i drobnou pozornost navrch) byl e-shop www.Euronakupy.cz

    Tam se mimojine byl jednatel se mnou schopen i kvalifikovane bavit o dovozech z Ciny, o jejich ruznorode kvalite a vysledcich techto vyrobku ve zkusebnach (tu a tam neco doveze a necha testovat) i mi poradil jak si tyto vyrobky lze po vlastni ose objednat levneji z Alibaby, nez z Aliexpressu.

    A to jsem prosim udelal objednavku za pouhych 650,- Kc.
    (folie, hrazda do dveri a 1ks propisky + dalsi propisku jsem dostal k vyzkouseni)

    Jinak myslim, ze spousta konfliktu jako jsem mel s jinym obchodem ja, nebo s Mironetem Miracle, by se vubec nekonala, kdyby se naucili posilat neco jako:

    "Vážený zákazníku,

    omlouváme se, ale Vámi objednaný roller byl již pouze v doprodeji, můžeme nabídnout jako alternativu http://www.euronakupy.cz/roller-gelovy-pilot-g1-hrot-05-mm-modry/rollery/ nebo si vyberte jiný z naší nabídky.

    Děkujeme

    Euronákupy"
    GOR
    GOR --- ---
    DESTROYER: Pro me z toho plyne jedine pouceni. Mironet uz ne. Kdyz se takhle chovaji u tohodle, jak se asi chovaji u reklamaci?

    Cekal bych nejdriv informaci, ze jde o omyl a slusna prosba o svoleni storna. Az kdyz to nezabere, tak se zacnu ohanet paragrafama (aktualne ucinnejma) a obvinovani ze spekulativniho nakupu si nechat az uplne naposled. Ne, oni hnedka obvini cloveka ze spekulativniho nakupu a delaji bububu.
    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    THE_MIRACLE: Zalezi na tobe.. Ale nechat si srat na hlavu a jeste se nechat obvinovat, ze jsi spekulant a podvodnik. Osobne bych jim to dal poradne sezrat az do dna.
    THE_MIRACLE
    THE_MIRACLE --- ---
    DESTROYER: a myslíš, že to má cenu? Kór když o to zboží v zásadě nestojím? Tady uznávám, že jsem byl trochu provokatér :-).
    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    THE_MIRACLE: V tom pripade pres COI a dal trvat na dodani zbozi za objednanou cenu..
    THE_MIRACLE
    THE_MIRACLE --- ---
    Tak mně už asi neodpoví (zřejmě jsem na blacklistu) :-).

    Každopádně kolegovi na v podobném duchu psaný mail odpověděli takto (napsal jim, že zváží obrácení na spotřebitelskou poradnu d-test):

    Dobrý den,

    mrzí nás, že nedošlo k přijmutí omluvy pochopení nedopatření z naší strany. Samozřejmě postupujte, jak uznáte za vhodné.


    S pozdravem
    THE_MIRACLE
    THE_MIRACLE --- ---
    zatím bez reakce...
    COMODOR_FALKON
    COMODOR_FALKON --- ---
    ZVIRATKO: Pri takovem poctu chyb to uz tezko bude jen jeden brigadnik... Asi jim tam nejak nefunguje kontrola...
    ZVIRATKO
    ZVIRATKO --- ---
    FYI dneska jsem z Mironetu objednal FullHD LCD za 166 Kc a poslali me do haje... :) a neni tezky tam takovy veci najit...
    podle me je tam nejakej neschopnej brigadnik co to naskladnuje, jinak si to nedokazu vysvetlit
    KEJML
    KEJML --- ---
    MOPIK: A co ti brání?
    MOPIK
    MOPIK --- ---
    THE_MIRACLE: Dobre napsany , jen do nich .. posledni dobou bych se tomu obchodu nejradeji vyhnul trema obloukama :(
    THE_MIRACLE
    THE_MIRACLE --- ---
    THE_MIRACLE: Díky za plusy, beru to jako reakci, že je to +- OK. Tak to tam mají, dám vědět, zda odpoví. Záměrně jim nevyhroužuji žádnou ČOI, Ovcemi, iDnesem apod., protože mým cílem není získat to zboží, ale spíše fundovanou odpověď, proč v tom mají takový hokej. Myslím, že by mi úplně stačilo konstatování ve smyslu: "Ano, máte pravdu, došlo k selhání našeho obchodního a zjevně i právního oddělení". :-)
    THE_MIRACLE
    THE_MIRACLE --- ---
    Takže, odepsal bych pánovi v tomto duchu:

    Vážený pane,

    přiznám se, že se mi příliš nelíbí tón Vaší zprávy, kdy v podstatě říkáte, že zákazník je nečestný spekulant, který úmyslně využil zjevnou chybu systému.

    Dovolím si rozporovat i Vaše zdůvodnění. Za prvé, občansý zákoník, který citujete, již nějaký čas neplatí. To, že by nákup odporoval zákonu, nebo jej obcházel můžeme taktéž asi vyloučit, protože prodej / nákup výrobku pod tržní cenou rozhodně není nezákonný, ani nevyužívá žádnou mezeru v zákonech. Odpor vůči dobrým mravům by teoreticky šlo použít ve výše uvedeném příkladě, kdy tedy v podstatě říkáte: "Ano zákazníku, objednal sis to zcela umyslně proto, aby si poškodil naši firmu, která má chudinka chybu v systému. Nezlobte se na mě, ale to mi na zavedený obchod připadá trochu silná káva. Navíc, považovat nákup v počtu jednoho či dvou kusů za spekulativní mi taktéž připadá trochu mimo.

    Nicméně i kdybych toto uznal, je tu ještě jedna věc. Včera jsem objednal SSD disk A-Data, který byl taktéž nabízen za zajímavou cenu, která odpovídala cca 40 % tržní ceny. Objednávka mi byla zrušena s odůvodněním, že se jednalo o promo akci a zboží v této akci již bylo vyprodáno. Na to, že zboží jako akční/promo/výprodejové nebylo označeno jsem poukazoval již v komunikaci s Vaším kolegou, nebylo mi to vysvětleno. Proto Vás prosím o vysvětlení, jak má zákazník identifikovat, že "cena zcela zřejmě neodpovídá tržní ceně", když sami nevíte, které zboží má správnou cenu, které špatnou a které akční.

    Na závěr si dovolím konstatovat, že oceňuji alespoň Vaši omluvu, které jsem se od Vašeho kolegy nedočkal, i když v kontextu s výše uvedeným nepůsobí příliš upřímně.

    Nejsem prudič, na druhou stranu myslím, že si zaslouží trochu podráždit :-)-

    Co si o tom myslíte? Dává to smysl?
    THE_MIRACLE
    THE_MIRACLE --- ---
    AQUARIUS: Celkem super postřeh :-)
    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    AQUARIUS: Nojo to je taky fakt, toho jsem si ani nevsiml.. HAHA :D
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam