• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    FRANCIMORSolarni technika,Solar cooking-baking & Elektrick bike,cars,
    rozbalit záhlaví
    XCHAOS
    XCHAOS --- ---
    ANDY_WARHOL: jj, poradím za cenu součástek, ale na kratší vzdálenosti a adrenalinovější výkony jsou populární středové motory a do těch moc nedělám :-) (mají určité výhody.. ale ne když chcete jet 12000 km, to byste potom museli měnit řetěz).

    ABDULAH:
    jako na konverzi s přímým motorem v náboji kola fakt není moc řešit... http://www.e-pohon.cz

    a nejvíc cool jsou nové jednotky PearControl...mám prototyp :-)
    ABDULAH
    ABDULAH --- ---
    prosim vas - znamej po me chce abych mu rekonvertoval kolo na elektro bike ... meli by jste nejake doporuceni za rozumnou cenu? Pokud mozno se zapletenym motorem? Ma problemy s nohou tak by potreboval neco co mu pomuze ...

    Diky
    ANDY_WARHOL
    ANDY_WARHOL --- ---
    QNEDLEEQ: podezrivam ekofasouny z lezceho, ale predpokladam, ze tohle by snad ani oni nedopustili
    ABDULAH
    ABDULAH --- ---
    :-D
    ABDULAH
    ABDULAH --- ---
    JAZZZ: co je ekologictejsi? Auto za 250 kkc? Nebo auto za 2Mkc? A kde chteji lide brat tu energii? Jen ceska legislativa? Nevsiml jsem si ze by tenhle problem byl jen v CR ...
    CUKI
    CUKI --- ---
    Gemasolar - Wikipedia, la enciclopedia libre
    https://es.wikipedia.org/wiki/Gemasolar
    CUKI
    CUKI --- ---
    ABDULAH
    ABDULAH --- ---
    JAZZZ: celyho systemu
    JAZZZ
    JAZZZ --- ---
    ABDULAH: to ale neni vina obnovitelnych zdroju, nybr ceskych politiku. stezovat si muzes jit treba na lamparnu ;)
    ABDULAH
    ABDULAH --- ---
    Hele at pocitam jak pocitam kdyby se ty prachy narvaly do jaderek mame dva temeliny navic plus tenhle dostavenej a par precerpavacek a hlavne klid ... https://m.penize.cz/bydleni/320411-kolik-nas-stoji-obnovitelne-zdroje
    ABDULAH
    ABDULAH --- ---
    Svět upouští od dotací elektromobilů, jejich prodeje proto někde klesají | TESLAFAN
    https://www.teslafan.cz/...y/svet-upousti-od-dotaci-elektromobilu-jejich-prodeje-proto-nekde-klesaji
    ABDULAH
    ABDULAH --- ---
    Jednamala baterie - https://youtu.be/2vIrpU_PVrM hihi ted co udela ta z tesly?
    SPECZ
    SPECZ --- ---
    CUKI: No, pár lithiovejch batrek už jsem hořet viděl. Bez ohledu na to co je kde v médiích bych nechtěl mít v jednom autě lithiovou megabaterku + plynovou flašku ...
    On "obyčejnej" požár elektroinstalace se svým průběhem moc nedá srovnávat s průběhem požáru lithiovýho aku ...
    CUKI
    CUKI --- ---
    SPECZ: Myslím, že ochránit cca 5l LPG nádrž na druhém konci auta je mnohem snazší než konvenční 40l. A elektriku má dneska každé auto. Hořící elektromobily jsou pouze mediální senzace, kterou se snaží přiživovat automobilové koncerny co to jde. O tom, že sousedovi komplet shořelo konvenční auto jsem se dozvěděl až po měsíci náhodou. A o Tesle co jí po nárazu do sloupu blafl kufr na druhé straně zeměkoule ví dnes kde kdo. Mimochodem shořel jen ten kufr nic jiného.
    SPECZ
    SPECZ --- ---
    ABDULAH: No nevim, mit v jednom aute kopu li-xx clanku a k tomu flasku s plynem - to je v pripade nehody dost vybusnej mix ...
    ABDULAH
    ABDULAH --- ---
    CUKI: to neni spatnej napad :-)
    CUKI
    CUKI --- ---
    ABDULAH: nezávislé plynové topení dává smysl, nějak jsem z toho co se tu psalo pochopil že by mělo být elektrické.
    Svým způsobem by nemuselo být marné mít v elektromobilu nezávislou plynovou nádrž na topení a vaření (rád bych obytný elektromobil). Cena plynu z pistole je mnohem nižší než výměnné PB bomby.
    Celý systém by se dal udělat modulový a nezávislý. Tedy by to neubíralo spolehlivosti systému.
    ABDULAH
    ABDULAH --- ---
    CUKI: kamos na c5 ho ma rizeny pwm ... Oba dva i kabinovej.

    Nezavisle topeni bejva plynove ...
    CUKI
    CUKI --- ---
    No budu se ta to muset podívat. Mám pocit, že jsou dva, ale jestli to dobře chápu tak ten první je společný s chlazením motoru a je podstatně silnější. Ten je vlastně spínán automaticky kdy je potřeba a nemůžu ho sám ovlivnit. Buď motor nebo klimoška si ho sepne, kdy chce. Mám pocit, že není vícestupňový ale jede jen opravdu občasně.
    No a ten druhý ten je manuálně spínán z kabiny. Pokud zrovna neodmlžuju jede na první stupeň z pěti klimoška neklimoška. Takže to s tou potřebou energie na víc nebude tak žhavý. Ten druhej prostě pojede v jakémkoli autě.

    Prostě a jednoduše topit odporovým drátem z baterie je podle mě šílenost. To ty nezávisle topení v obytňácích topí taky odporovým drátem?
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam