CUKI: trochu si pleteš pojmy. Hybridní znamená, že umí síťový i ostrovní provoz. Asymetrický znamená, že umí dodávat do každé fáze jiný proud (výkon). čekat od 10kW střídače že ti dá 10, 0, 0 je těžká naivita.
Samozřejmě, že většina problémů je kvůli špatnému dimenzování a zapojení, protože to dneska dělá každej kdo má ruce a nohy a v blízké budoucnosti to lepší nebude.
Jde spíš o rozdíly v uživatelském rozhraní, aplikacích atd. Pak jsou střídače které jsou pasivně chlazené a aktivně chlazené a to dělá hlavní rozdíly. Jinak jak jsem psal. Laik, který nepotřebuje každý den se hrabat v aplikaci nebo u střídače, kolik zrovna vyrobil, ten rozdíl nemá šanci poznat.
Ty střídače jsou dělané na provoz v určitých podmínkách od toho je MPPT charakteristika, která je daná u každýho střídače včetně účinnosti. Pokud se pohybuješ většinu času mimo ní, tak je něco špatně. Výrobce aut ti taky řekne průměrnou spotřebu při daných podmínkách a víc z něj nedostaneš, protože to ani neni pro normální lidi potřeba.