• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    AMAROKHIFI & TOP AUDIO
    SVANC
    SVANC --- ---
    GOSHEWAN
    GOSHEWAN --- ---
    TEDDYBEDDY: Moment, chces rict ze pokud smazes vlastni prispevek pote, co na nej nekdo odkaze, tak dotycny posila "fejky"? Nechci sem tahat zadne tve problemy, at uz jsou jakekoli, ale ty bys k tomu zase nemel davat duvod (coz se ti vubec nedari, spis naopak).
    DOCKINEZ
    DOCKINEZ --- ---
    Není nad pěkný mezilidský vztahy, že?
    SVANC
    SVANC --- ---
    TEDDYBEDDY: Od chlapíka, který si do holomístnosti postaví regálovky a myslí si, že akustika není žádný problém, řeči o hifi neberu. A pokud jde o duševní problémy, tak tohle opravdu není vhodné místo. Rozhodně ovšem nezpochybňuji, že na tuto problematiku jsi velký odborník
    GOSHEWAN
    GOSHEWAN --- ---
    TEDDYBEDDY: Jake fejky? "Zas jen"? Bud jsi vazne hloupy a nebo si delas legraci a zbytecne zasiras tenhle klub.
    SVANC
    SVANC --- ---
    SVANC
    SVANC --- ---
    TEDDYBEDDY: Stále čekám na tvé vysvětlení, jak jsi to myslel s tím fejkem. A co linky na ty odkazy na i-pod, budou?

    Popř. pouvažuj, jestli by tvé zbytnělé ego dokázalo přežít nějakou tu hlášku ve smyslu "Sorry, překoukl jsem se". Vyznělo by to lépe, než se snažit ten svůj fail překrývat novými příspěvky s nulovou informační hodnotou.
    SVANC
    SVANC --- ---
    TEDDYBEDDY: Nedělej ze sebe ještě většího blbečka - o žádný fake se samozřejmě nejedná.
    Viz např. http://www.goodsoundclub.com/Forums/ShowPost.aspx?PageIndex=1&postID=5093#5093

    Mohl bys dát nějaké linky na ty odkazy, kde se vyhrává i-pod? Nebo jsi opět jen tak žvanil?
    SVANC
    SVANC --- ---
    There was a recent incident at The Absolute Sound which was very indicative of the current state of the audiophile cable business. It also confirms what I wrote above about the unprecedented profit margins in audio cables. According to threads in Critics Asylum, Romy the Cat's audio website and TAS' own "Forums", it appears that TAS senior reviewer, Jonathan Valin, received a 17 meter pair of highly expensive Nordost interconnects for a review. Valin never purchased them. Later, Valin, with a "friend", had this same 17 meter pair cut down and re-terminated into (17) individual 1 meter pairs, and then sold them, to unsuspecting audiophiles, on Audiogon. How the all the money they received was actually split between the two "friends" was never disclosed.

    Nordost did not ask for the cables back, which is their standard policy with reviewer "loans". This is true despite the fact that these particular cables sold for many thousands of dollars (which then tells you how little they actually cost to manufacture). Valin obviously knew Nordost would never ask for the cables back. He was only caught because one of the buyers of a 1 meter pair had a problem, called Nordost, and they (Nordost) couldn't figure out how the serial number of a 17 meter pair was now located on a 1 meter pair. After a quick investigation, and a few phone calls, the truth was discovered, but only after Valin first claimed he "lost" the cables.

    So what happened to Valin? Nothing. All the blame was placed on Valin's "nefarious friend".

    Více o byznysu s kabely na
    AUDIO CABLES-THE ULTIMATE TEST OF INTEGRITY
    Audio Magazines
    http://www.high-endaudio.com/magaz.html#Cab
    TEDDYBEDDY
    TEDDYBEDDY --- ---
    Neyton Berlin LS
    " Logika by mohla napovídat, že kabel s průměrnou pořizovací cenou lehce nad sto třicet tisíc korun asi nebude určen zrovna ke střední třídě komponentů a reprosoustav. Ale paradoxně právě čím levnější sestava, tím výraznější je přínos tohoto reprokabelu. Samozřejmě, že ze zesilovače za pár tisícikorun neudělá high end, ale svou schopností přenést bez omezování plný potenciál každého komponentu „rozsvítí“ právě ty kompromisnější komponenty nejvíce."




    http://www.hifi-voice.com/images/stories/testy/2011/2011-12-22%20-%20TST%20-%20Neyton%20Berlin%20LS%201.jpg
    MACHALIK
    MACHALIK --- ---
    SVANC: Cyklus nekonečný - viz Nekonečný cyklus.
    SVANC
    SVANC --- ---
    MACHALIK: Řekl bych to jinak - já svá tvrzení mohu podpořit validními argumenty, které tobě chybí. Za takových okolností chápu, že se další diskuzi raději vyhneš.
    MACHALIK
    MACHALIK --- ---
    SVANC: Je vidět, že v tom máš prostě jasno, čili to zase zabalme. Tak zas za rok.
    SVANC
    SVANC --- ---
    MACHALIK: Sorry, ale tohle je fakt spousta nesmyslů. Dnes v době digitálního zpracování signálu lze dokázat, jak moc se liší (resp. neliší) signál na výstupu zesilovače (zpracovaný kvalitním A/D převodníkem) od vstupních dat na samém začátku řetězce. A víno si vůbec neber do úst - zrovna u něj se testuje naslepo.

    Argumentů, proč je slepý test objektivním měřítkem, tu bylo dáno víc než dost. Přitom by vlastně by měl stačit jediný - používají se v řadě oborů, kde často jde o jedinou možnost, jak se něčeho objektivně dobrat.
    Spousta argumentů padla i ve prospěch tvrzení, že výsledky neslepých testů jsou irelevantní, protože zatížené subjektivními vlivy. A opět platí, že takové testy by nikde jinde nebyly brány vážně, alespoň já žádný takový obor neznám.
    Jasné argumenty byly uvedeny i pro tvrzení, že v režimu přepínání lze identifikovat menší rozdíly než při dlouhodobém poslechu.
    Tohle všechno ty elegantně přejdeš hláškou, že "jsou to argumenty založené na neznalosti problematiky". Takový přístup lze stěží označit jinak než jako ignoranci.

    Věřil bys tomu, že bezchybně poznám rozdíl mezi libovolným obrazem a jeho perfektní kopií? Funguje to takhle: Nejprve potřebuji informaci, který obraz je originál. Pak se na něj dlouho dívám, pak se zase dlouho dívám na kopii. Po určité době mám pocit, vlastně žádný pocit, mám jistotu, že ten originál je tak nějak lepší. Zní to absurdně? Ale to je přesně to, co se v hi-endu běžně děje a co ty tady celou dobu obhajuješ.

    A i kdybys v tom pokračoval dál, rozpor mezi tvrzením, že nějaký konkrétní zesík "hraje z prdele až běda, jen on sám (jeho autor) to neslyší", a tvrzením, že tento rozdíl je (oproti zesilovači s vynikajícím zvukem) ve slepém testu nepoznatelný, prostě obhájit nelze.
    MACHALIK
    MACHALIK --- ---
    SVANC: Diskutovat lze bez emocí, dobrat se závěru/výsledku však nikoli.

    Já vím, že si myslíš, že vršíš argumenty, bohužel jsou to argumenty založené na neznalosti problematiky a tudíž. přinejmenším tolik jako moje, klouzající po porchu a vyčtené z internetu a pramenící z důvěry ve zdroje než z vlastního výzkumu a poznání. De facto věříš těm lidem, že jejich závěry jsou správný, a nestojí ti to za to si udělat závěry vlastní. A proti víře nelze argumentovat, zejména když já proti tobě ani nepotřebuju a nechcu argumentovat, protože tě stejně nepřesvědčím, což oba víme, a mně to hifi nezlepší, což taky víme. Vlastně po mně chceš, abych donekonečna ztrácel čas.

    Ale abych úplně neklouzal věčně jen po tom povrchu, tak věz, že byť si (díky neznalosti) myslíš, že dnešní měřicí metodiky dokáží popsat chování audiokomponentu do posledního puntíku, tak to není pravda; právě naopak: se stochastickými signály jako je hudba si zatím žádná nedokázala poradit a tudíž, i když umíme změřit THD a IMD a slew rate a x dalších veličin, stále přesně nevíme, co přesně se se zesilovačem, jeho pracovními body a celkovým harmonickým i neharmonickým zkreslením děje při zpracování komplexních, nedeterministických signálů. K vyhodnocení tohoto je bohužel stále ještě nejlepší ucho, stejně jako k vyhodnocení chuti vína je stále ještě nejlepší jazyk. Přístroje selhávají.

    Drtivá většina uvědomělých konstruktérů proto navrhuje svá zařízení ne pouze na základě simulací v počítači a měření prototypů, ale i vlastních a cizích poslechových testů, kdy hledají korelace mezi novými přístupy a posluchačskými preferencemi. Aplikace školních pouček v návrhu audia nemá místo.

    Ty ses vydal cestou ignorace, popření existence celé problematiky audia pod jeho mechanickou a akustickou úroveň (bedny a odrazy/módy). Jistě, to je jedna z možných cest. Jako následek bys tím pádem byl mizerný konstruktér a tvoje hifi bude nevyhnutelně jedno z těch průměrnějších až podprůměrných (bez urážky). Kdyby ses však rozhodnul vytáhnout hlavu z písku, opustit bezpečný přístav víry v neexistenci rozdílů mezi čímkoli, tak jdi a založ vlákno na Slovanetu, ostatně jsem viděl, žes tam už kdysi psal, a když se ti povede téma dobře rozjet, tak se stoprocentně setkáš i s konstruktéry, kteří ti řeknou naprosto konkrétně, proč existují měřené i slyšené rozdíly mezi zesilovači. A kdyby tě to doopravdy, a teď myslím doopravdy zajímalo, tak příští víkend budeme všichni v Praze, kde se na to dá zeptat osobně.

    Obávám se však, že tvůj zájem o problematiku začíná a končí vypindáváním z křesla domova a tudíž nemáš šanci se posunout. Proto - opět - navrhuju opustit tohle téma odsunout a srát na něj. Rád si od tebe kdykoli přečtu něco o pasivních domech, ale v hifi seš ztracenej a vyhovuje ti to tak. Tvoje dobrovolná redukce sebe sama na bota, kterej katruje Google a vyhledává hesla podporující tvoji teorii neexistence, je navíc i nedůstojný.
    TEDDYBEDDY
    TEDDYBEDDY --- ---
    DOCKINEZ: Pochopitelně. Nejen pro hifíky. Muzikanti, Djs, zvukaři, etc. mohou vyprávět. To ale nmůžeš vyprávět žádnýmu ( takychytrýmu) joudovi z nyxu ;)
    SVANC
    SVANC --- ---
    MACHALIK: Diskutovat se dá i bez vypjatých emocí, v tom bych problém neviděl. Ale bohužel mám pocit, že tady vrším argumenty, které by byly uznány jako validní v libovolném oboru, zatímco ty je víceméně ignoruješ a argumentuješ opravdu jenom těmi emocemi a pocity. Pokud by všechno to, co píšeš, mělo být realitou, znamenalo by to, že prvky audio řetězce vlastně nelze objektivně hodnotit. A takový závěr je u technických zařízení prostě absurdní, je mi líto...

    Vzhledem k tomu, že tvé poslední příspěvky byly vedeny slušným tónem, tak je mi skoro hloupé napsat, že mi to silně připomíná debatu o kreacionismu. Minimálně v jedné věci se obě tato témata shodují - nelze čekat, že by někdo připustil možnost svého omylu, ať se děje co se děje... :).

    DOCKINEZ: Tam, kde ze sítě proniká slyšitelné rušení, pračka samozřejmě smysl mít může. Otázkou je, zda by stejný účel nesplnil řádově levnější síťový filtr, nejlépe umístěný nikoli u audiotechniky, ale u zdroje rušení. Každopádně tyhle jevy nejsou příliš časté a ve všech ostatních případech platí, že ve finále jsou obvody napájeny stejnosměrným napětím, vyfiltrovaným baterií kondenzátorů.
    TOMATSU
    TOMATSU --- ---
    DOCKINEZ: Doma se pohybuju v rozmezi 225-242 V , znecisteni site +- 2,5% (aspon to mi ukazuje PS audio PPP)

    Jinak za me, "soustredenymu" poslechu davam tak 10-15h tydne - nej je to vecer. Stridam sluchatka, nebo bez nich - oboje ma neco do sebe.
    MACHALIK
    MACHALIK --- ---
    Ja budu.
    DOCKINEZ
    DOCKINEZ --- ---
    Jinac zrovna sitovy filtr mi prijde jako vec uzitecna. Laik si mnohdy mysli, ze v zasuvce je pekny sinus 240 V, jenze ono hovno hovno, je tam vsechno mozne vcetne stejnosmerne slozky, o vyssim napeti oproti dobam minulym nemluve.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam