• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    AMAROKHIFI & TOP AUDIO

    Jaké preferujete středy

    18 hlasy od 18 respondentů

      rozbalit záhlaví
      SVANC
      SVANC --- ---
      MACHALIK: Opět mi vkládáš do úst něco, co jsem neřekl - další level demagogie? Nicméně odpovědi na jasnou a pro danou problematiku klíčovou otázku SVANC ses opět vyhnul. Ale dobrý, to je taky odpověď...
      Jo a nezapomeň zase napsat, že neodpovídáš proto, že se se mnou vlastně vůbec nebavíš - jako výmluva, když chybí argumenty, to sice není nic moc, ale aspoň to zní tak hezky povýšeně... :)
      SVANC
      SVANC --- ---
      MACHALIK: Jasně, zkusím to podruhé :). Takže: MACHALIK: Ukážeš mi, kde jsem říkal "ze automobilismus jako technickej obor je dobrej priklad", nebo to mám brát jen jako další neumělý pokus zahrát do autu otázku (SVANC) na kterou nemáš rozumnou odpověď?
      SVANC
      SVANC --- ---
      MACHALIK: Trolling? Těžko můžeš mít zakryté oči u činnosti, ke které potřebuješ zrak. To ovšem není případ posuzování zvuku.

      Zatím tu místo odpovědi na jasnou otázku (SVANC) předvádíš jenom vytáčky :)
      SVANC
      SVANC --- ---
      MACHALIK: Jenom ukazuješ, že na tu klíčovou otázku prostě odpovědět nedokážeš.
      Proč by se technické prvky pro přenos zvuku měly testovat jinou metodikou, než která se používá všude tam, kde do hry vstupují lidské smysly?
      MACHALIK
      MACHALIK --- ---
      SVANC: Měření techniky odhalí toliko vlastností užitečných pro poslech jako měření vína užitečných pro chuť. Slepé testy jsou skvělé, pokud se chceš otestovat.
      MACHALIK
      MACHALIK --- ---
      DELLAMORTE: Od informací je tady kolega Svanc. Shrnu ti to, ať to není na dlouho.
      1) Nejdůležitější je místnost. Musíš obložit místnost polštářema, aj dveře. Aby ses neuhodil.
      2) Bedny jsou to poslední, co je nad hranicí podružnosti. Nějaký postav podle receptáře, ideálně 5+1, subák dej do rohu. Čím víc repráků, tím líp
      3) Na zbytek se vyser. Všechno hraje stejně už od roku 1974. Postav si nějakej zesilovač, nějakej předzesilovač, nějaký CDčko a hraj.
      4) Nikdy nepochybuj, ať seš dlouho spokojenej.

      Ještě na něco ses chtěl zeptat?
      SVANC
      SVANC --- ---
      MACHALIK: Jednoduchý to máš spíš ty:
      1) měření zvukové techniky podle tebe nemůže objektivně hodnotit komponenty
      2) slepé testy jsou k ničemu
      Jinými slovy zavrhuješ jakoukoli objektivní metodu porovnávání a držíš se stále jen svých subjektivních dojmů.
      DELLAMORTE
      DELLAMORTE --- ---
      Koukám, že hifi je hlavně o tom hanět ostatní a chlubit se kolik mám peněz. čekal jsem od tohoto klubu nějaké informace, bohužel je to stejný odpad jako jinde na netu.
      MACHALIK
      MACHALIK --- ---
      SVANC: Ale líbí se mně, jak i po těch letech pořád ještě myslíš, že se s tebou o tomhle budu bavit :) Vždyť jsme to vyřešili už v roce 2009 nebo kdy. Chceš to prostě mít jednoduchý, tak to takový máš, nic proti tomu. Nikdo tě nenutí se podívat za obzor. Pro tebe je Země placatá a basta. Mi to nevadí :)
      DELLAMORTE
      DELLAMORTE --- ---
      A už je to tu zase v prdeli...
      SVANC
      SVANC --- ---
      Zase ty kolíky na nos... Takový blbec přece nejsi, že ne?
      MACHALIK
      MACHALIK --- ---
      VOZKA: Předpokládáš špatně, nikdo si nebyl jen užít, ale ochutnat, porovnat, zhodnotit, vybrat si, na závěr ev. utratit peníze a koupit si. Já koupil dvě lahve. Až jednou budu na degustačce s kolíkama na nos a vínama přelitejma do petek, dám vědět! Bylo by to dost novátorský.
      SVANC
      SVANC --- ---
      MACHALIK: Ty hloupé poznámky o chlastačce a mrdačce i nesmysly o teslách v garáži - nepřipadá to tobě samotnému poněkud irelevantní ve vztahu k testování audio komponentů? Jako chápu, že ti nezbývá než útočit na oponenta, ale neměl bys to zas tak přehánět. Působí to trapně a jenom tím dáváš najevo, že nemáš nic, co by se dalo označit za argument.

      Nebo snad víš o nějakých validních důvodech, proč by se technické prvky pro přenos zvuku měly testovat jinou metodikou, než která se používá všude tam, kde do hry vstupují lidské smysly?
      VOZKA
      VOZKA --- ---
      MACHALIK: Onehdá jsem byl na degustaci a kupodivu jsme všichni věděli, co pijeme, a cokonce si mohli i přidat.
      Předpokládám že vám bylo u prdele jestli jste objektivní a byli jste si prostě užít degustaci. A o tom ta debata je.
      MACHALIK
      MACHALIK --- ---
      SVANC: Onehdá jsem byl na degustaci a kupodivu jsme všichni věděli, co pijeme, a cokonce si mohli i přidat. I při mrdačce mám radši přisvíceno. Holt jsme každý z jiného těsta, nedá se svítit. Taky máme každej jiný hifi - jeden samodomo tesly ve vypolstrované garáži, jinej, co se zrovna sejde.
      Možná bych si měl osvěžit ty léta klavíru - pro případ, že bych se kdy stěhoval na venkov.
      SVANC
      SVANC --- ---
      MACHALIK: A pro úplnost - kolík na nos při pití je pitomost. Vůně je jedním ze smyslů, kterými si dobrý nápoj vychutnáváme. Ale proč by měl člověk vědět, zda hraje zesilovač té či oné značky, aby dokázal říci, jak se mu daný zvuk jeví, to je fakt záhada.
      SVANC
      SVANC --- ---
      MACHALIK: Nic lepšího, než tyhle tebou samým stokrát omleté kydy tam nemáš? Co takhle ještě nějaké přirovnání s vagínami a auty?
      A zrovna nápojové soutěže jsou dobrý příklad, jak by se testovat mělo a jak se také skutečně testuje. Nejenom v této oblasti nikdo nevěří tomu, že neslepé testování může být objektivní. Vlastně nevím o žádném jiném oboru, kde by mělo být...
      MACHALIK
      MACHALIK --- ---
      SVANC: Doufám (pro tvoje dobro), že když si kupuješ flašku(krabici vína (pokud nejsi abstinent, čemuž bych při tvé hysterii i věřil), tak si pak doma zavážeš oči, dáš kolík na nos a teprve tehdy piješ. A přijdou ti všechny stejný, což za takto přesně daných a kontrolovaných podmínek nakonec i jsou. Aspoň ušetříš.
      SVANC
      SVANC --- ---
      AKA_THE_A: To úsměvné srovnání GHz/kHz bylo v kontextu digitálu, např. koaxiálních versus optických kabelů na přenos digitálního audiosignálu. O tom, že použít signálový procesor na digitální bázi je jednodušší, než řešit úpravy signálu analogově, není žádný spor.

      FURYAN: Nejde o laboratoř, ale o to, že pokud má být opravdu věrohodně doloženo, že dva komponenty hrají rozdílně, je nutné splnit určité základní podmínky. Navíc rozdíly mezi komponenty bývají často popisovány velmi dramaticky. Člověk by mohl právem očekávat, že ten, kdo takto silná slova používá, bude schopen tyto rozdíly poznat i naslepo.
      FURYAN
      FURYAN --- ---
      SVANC: Kdo ma doma poslechovou laborator, necht udela carku
      AKA_THE_A
      AKA_THE_A --- ---
      SVANC: nechci trolovat, ale srovnávat digitální a analog obvody je jak srovnávat jablka a hrušky :P
      Digitální musí řešit jenom 2 stavy, analog celej rozsah, proč myslíš že je dneska levnější signál digitalizovat, prohnat skrz DSP a pak zase převést zpátky místo koplet analog zpracování? ;-)
      SVANC
      SVANC --- ---
      FURYAN: Mluvím o porovnávání za kontrolovaných podmínek, tzn. hlasitosti srovnané s přesností lepší než 0,1 dB atd., protože jinak platí, že co je hlasitější, zní líp, viz např. FURYAN SVANC FURYAN :-). A oba zesilovače musí být v pořádku, což není vždy zcela samozřejmé. Pokud je rozdíl opravdu slyšitelný jasně, tak něco není OK, i kdyby to byla třeba jen záměrně upravená frekvenční charakteristika jednoho z nich. Každopádně několik tisíc lidí, kteří byli přesvědčeni, že poznat rozdíl mezi zesíky není problém, a mysleli si, že snadno vydělají deset tisíc dolarů, nakonec zjistili, že se mýlí :).
      FURYAN
      FURYAN --- ---
      SVANC: To je zajimavy, ze muj Sony STR-DB940QS ma zcela jasne slysitelne jiny zvuk, nez muj soucasny Rotel :) Asi jinej gang :D
      Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam