Tak za prvý - netvrdil jsem, že absolutní změna fáze musí být zcela neslyšitelná. Existují signály (např. sinusový signál, kde limituje jen jedna půlvlna), kde obrácení fáze skutečně sluchem detekovatelné je. Jiná věc je, jaký je reálný vliv na hudební nahrávku. A pokud Machalík tvrdí, že tato změna je slyšitelná "výrazně", tak je udivující, že si doteď ničeho divného nevšiml. Nahrávky s obrácenou fází nejsou žádnou raritou, taková je realita. A pokud o zvuku bubnu napíše, že "ten první atak vždycky nejdřív na bubínku v uchu vytvoří přetlak a teprve až pak následuje podtlak. Ucho je na to takhle zvyklý, mozek s tím dělá celej život." tak to logicky implikuje představu nějakého charakteristického zvuku, tzn. při obrácení fáze by měl být charakteristicky jiný, tedy jako obrácení fáze poznatelný. Zvlášť týpkem, který se stále dokola prsí svými poslechovými zkušenostmi, stovkami absolvovaných poslechových testů a veškerou argumentaci nahrazuje slepou vírou ve své vlastní uši.
Machalíku, jsem rád, že tě pobavila dvoulinka z OBI za 29 korun. Podobně jsi se na můj účet bavil ve svých příspěvcích o tom, že zesilovač invertující fázi je nesmysl:
MACHALIK MACHALIK MACHALIK.
Každý se holt baví něčím jiným. Já se zase hodně zasmál u věty "Rána do bubnu není vycucnutí vzduchu někam pryč z cimry, je to chvilkový natlakování cimry vzduchem". Je vidět, že toho o akustice víš opravdu hodně :).
Ale dál už se z tebou hádat nebudu. Člověk, které mě oslovuje "debile", neustále používá argumentační fauly (přepólovanej buben atd.) a sám si nevidí do huby, za to totiž nestojí.