• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    AMAROKHIFI & TOP AUDIO
    BLAF
    BLAF --- ---
    ADAM: Mno a ono je to tak vlastne se vsim.
    ADAM
    ADAM --- ---
    takhle nějak má ta křivka průběh. akorát na ose X je cena.


    a ty 4-5tis je ten bod, kdy se tak křivka láme, čili kdy je nejlepší poměr kvalita/cena.
    SVANC
    SVANC --- ---
    ADAM: Jak je to s osobními preferencemi zákazníků? Mám na mysli třeba případ, kdy tobě nějaká sluchátka připadají o něco lepší než jiná a zákazník to vidí přesně naopak. Stává se to často, nebo to je spíš výjimka?
    SVANC
    SVANC --- ---
    UMIAKI: Jde o to, co máš na mysli. Třeba u reprokabelů je zhola jedno, jestli koupíš např. tohle nebo nějaké Nordosty za astronomické ceny. Jediné, na co je nutné dbát, aby byl dostačující průřez pro danou instalaci. Kytara je jiný případ, nejenom kvůli nesrovnatelně vyšším nárokům na konektory než u nepohyblivých zařízení. A pokud jde o sluchátka, tak se raději zeptej Adama, vyzkoušel jich neporovnatelně víc než já.
    ADAM
    ADAM --- ---
    UMIAKI: takhle se to asi říct nedá.

    spíš to líp vyjádří graf, kdy zpočátku to roste hodně rychle a pak to od určité hladiny začné být skoro vodorovné a limitně se to blíží k nějaké individuální hodnotě.

    do 4-5tis jde každých 500kč velmi zřetelně znát. ale je to přesně bod, kde se ten graf láme.

    čili rozdíl mezi sluchátky za 3 vs. 4tis může být víc slyšitelný, než mezi sluchátky za 4 vs. 8tis.

    tím rozhodně nechci říci, že by ty za 8 nehráli obecně líp než ty za 4, nebo, že by to nebylo slyšet.
    slyšet to je, ale ty rozdíly jsou čím dál menší.

    třeba rozdíl mezi audeze lcd-2 za 25tis a lcd-3 za 50tis je opravdu velmi malý a lcd-3 si může koupit opravdu jen člověk, pro kterého ten rozdíl 25tis je opravdu maličkost.
    UMIAKI
    UMIAKI --- ---
    DOCKINEZ: To asi není o rozdílu 10 Kč a 1500 Kč, ale 1500 Kč a $1500.
    SVANC: Od jaké cenové hranice tedy podle tebe už nemá smysl přidávat? Třeba u sluchátek psal Adam, že v podstatě nemá smysl dávat více než 4000-5000, protože rozdíl mezi cenovými hladinami už je naprosto nezřetelný a prostě se to nevyplatí.
    DOCKINEZ
    DOCKINEZ --- ---
    Kdyz zustanu u kytar, tak je rozdil mezi samodomo delanou snurou (a ze jsem se jich v 90. letech neco nadelal :) s plastovejma jackama a noname stinenym kabelem, pripadne lacinou srackou kupovanou za kilo, a treba Monster Cable Rock 21A. Prenasena dynamika hry, vejsky... rekl bych, ze v nekterych pripadech je to slyset opravdu fest. A to nemluvim o spolehlivosti.

    btw kdyz uz mam aparat za 30 litru a kytaru za 25, tak mne 2x 1500 za kabelaz fakt nezabije...
    SVANC
    SVANC --- ---
    DOCKINEZ: S tím se dá jen souhlasit. Ale nijak to nesouvisí s tvrzeními typu, že drahé kabely skutečně hrají lépe.
    DOCKINEZ
    DOCKINEZ --- ---
    No uprimne, i kdyby cinska kopie Les Paula hrala stejne dobre jako original od Gibsona, kupuju Gibsona. A budu z nej mit vetsi radost i kvuli vedomi, ze ho pozdeji budu moci dobre prodat, zatimco treba i dobry veci od Epiphone maj za rok polovicni cenu...
    SVANC
    SVANC --- ---
    AXTHEB: To mi připomíná hezký příklad toho, že lepší hodnocení dražších věcí ani nemusí být spojeno s jakýmkoli úmyslem. Magnetická rezonance totiž ukázala, že na lepší etiketu na flašce mozek reaguje tak, jako by nápoj chutnal lépe.
    Z tohoto pohledu má zřejmý smysl koupit si např. kabely za desítky tisíc. A všem těm, kteří jasná fakta v této oblasti nadále ignorují, bych to dokonce doporučil - zaslouží si to :).

    Using functional magnetic resonance imaging (fMRI), McClure et al. (2004) find that having the subject’s favourite brand’s name on a drink makes it taste better than if it is unlabeled. In another fMRI study, Plassmann et al. (2008) test whether marketing actions such as changes in the price can influence the experienced pleasantness of a product such as wine. Testers are given different wines that they are told differ in price. In reality, some of the wines are the same but simply presented with different prices. Prices are found to correlate positively with experienced pleasantness, measured through both subjective reports and fMRI scans.
    http://www.wine-economics.org/...0/Vol.3-No.1-2008Evidence-from-a-Large-Sample-of-Blind-Tastings.pdf

    So go ahead and buy some wine from New Jersey. But if you really want to maximize the pleasure of your guests, put a fancy French label on it. Those grapes will taste even better.
    http://www.newyorker.com/online/blogs/frontal-cortex/2012/06/wine-taste.html
    GOSHEWAN
    GOSHEWAN --- ---
    TEDDYBEDDY: Slysel jsem neco o vzdelani, vojine? (:
    VOZKA
    VOZKA --- ---
    MATT: Můžu taky, i když tu mám na nahrání jen lacinej kondík :))
    BLAF
    BLAF --- ---
    MATT: Ja jsem za :)
    MATT
    MATT --- ---
    připomeňte mi někdo zejtra, ať udělám track s pár otočenejma kopákama a pár normálníma a uděláme slepej test ;))
    TEDDYBEDDY
    TEDDYBEDDY --- ---
    AXTHEB: Tak ty věci fungují, jak je psáno. To ty máš problém s přijímáním reality, 0 zkušenost s diskutovaným tématem i výrobky. Čili, děláš ze sebe idiota sám ;)
    AXTHEB
    AXTHEB --- ---
    TEDDYBEDDY: Ololol. stejne jako v predchozim pripade sis proste vymyslel ze neco neznam a omlatils mi to o hlavu. bravo. mozna by sis ty zaklady fyziky a zpracovani digitalniho signalu mel zopakovat spis ty, usetrilo by ti to prachy za napajeci kabely ;)
    TEDDYBEDDY
    TEDDYBEDDY --- ---
    AXTHEB: Naopak, platí stále ty samé zákony. Jenže pro tebe jsou pojmy jako elektromagnetická indukce nebo elektrický náboj magie. Jak jsem ti již napověděl, doplň si vzdělání ;)
    AXTHEB
    AXTHEB --- ---
    AXTHEB: ... a taky ze nepripusti... sorry ;)
    AXTHEB
    AXTHEB --- ---
    TEDDYBEDDY: mne to neprekvapuje, ja sem zvyklej ze pro "hiend audiofily" plati jiny fyzikalni zakony. A taky to nepripusti aby realita ovlivnila jejich nazory. (pro vznik pozitivni konfirmace staci velmi malo, proto je spravna testovaci metodika docela veda)
    TEDDYBEDDY
    TEDDYBEDDY --- ---
    AXTHEB: Napiš jim to do redakce. Vyhledem k úvodu, kde se kriticky zamýšlejí nad možností ovlivnění zvuku je výsledek asi překvapivý. Pro tebe- bez vlastních zkušeností s real hiend produkty je asi překvapivý xx násobně. Uč se no ;)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam