• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    AMAROKHIFI & TOP AUDIO

    Jaké preferujete středy

    18 hlasy od 18 respondentů

      rozbalit záhlaví
      ADAM
      ADAM --- ---
      AKA_THE_A: mám pouze MKII a ta má 55ohm. s PC je bez problému.
      AKA_THE_A
      AKA_THE_A --- ---
      ADAM: konektor je detail...stejně používám prodlužku která je přidělaná k těžítku (starej chladič :D) aby mi ten kabel furt nepadal.
      Mě jde o to, jestli těch 50 ohm platí jen pro MK II verzi nebo i pro MK I...(starší verze těhle sluchadel byly 600 ohm, což by už zvukovka asi nedala)
      ADAM
      ADAM --- ---
      no tak myš je věc, kterou si čl. kupuje co 2 roky. kvalitní sluchátka vydrží třeba 10.
      třeba ty akg zrovna maji vyměnitelnej kabel, náušníky...

      imp 55ohm, citlivost 104db jsou parametry, že akg klidně do pc můžeš zpojit.
      bude to zapojení lepší než s hd518, protože 518 mají velký jack, jestli se nemýlím.
      AKA_THE_A
      AKA_THE_A --- ---
      ADAM: Chápu správně že ty AKG ze sluch. výstupu moc nehrajou? (chci to k počítači)
      2800,- ještě jde, Bayer už jde moc přes rozpočet (chci ještě lepší myš :D)...
      ADAM
      ADAM --- ---
      AKA_THE_A: na sluchátka tu je special klub.
      sennheiser je obecně drahá, ale kvalitní značka (to se projeví hlavně třeba u pozáručního servisu).

      nicméně, pokud si jen trochu připlatíš, tak v akci za 2790 jsou akg K240. to je o třidu lepší zvuk.
      nebo za 3190 BAyer DT860. to je zvuk téměř stejný jako DT990 a to je zase zvuk srovnatelný se senn. HD650, který stojí 7.

      čili hd518 jsou ok, ale připlatil bych si asi na jedny z těch dvouzmíněných, poměr kvalita/cena je tam o dost lepší.
      AKA_THE_A
      AKA_THE_A --- ---
      Když už se nakously sluchátka, jakej máte názor na Sennheiser HD 518?
      Či případně něco lepšího za podobný prachy...
      SVANC
      SVANC --- ---
      UMIAKI: Obecně jsou zlacené kontakty lepší. Ale z hlediska zvuku není rozdíl mezi zlatým a jiným dobře fungujícím (tzn. ne volným nebo zoxidovaným) kontaktem.
      UMIAKI
      UMIAKI --- ---
      ADAM: No, jasně. Vyjádřil jsem to nepřesně zkráceně;) Pro průměrného zákazníka je myslím poměr cena/výkon vždycky dost důležitý a někde u těch 5 tisíc se dostaneme na úroveň, kde už to pak stoupá moc pomalu.
      BLAF: Tak tak:)
      SVANC: A co třeba pozlacené koncovky konektorů sluchátek? Jen design?
      SVANC
      SVANC --- ---
      DOCKINEZ: O možnost detekce vlivu kabelu od kytary nebo přenosky gramofonu bych se nehádal. Ale třeba kabel od CD přehrávače by musel být extrémně nevhodný (nebo dlouhý), aby něco bylo poznat. A pokud bereš reprobedny také jako komponent řetězce, tak u kabelů k nim je to už úplná kravina, je-li splněn požadavek průřezu.
      AXTHEB
      AXTHEB --- ---
      DOCKINEZ: iirc nikdy sem netvrdil ze rozdily v kabelech mezi komponentama jsou nebo nejsou slyset, cili posun by to rozhodne nikam nebyl.
      DOCKINEZ
      DOCKINEZ --- ---
      AXTHEB: takze kabely mezi komponentama slyset jsou? No vida, to by byl urcite posun v tom nasem diskursu :)
      AXTHEB
      AXTHEB --- ---
      DOCKINEZ: Jenze my se nebavime o kabelech mezi komponentama, ale mezi 230V zasuvkou a zesikem
      ADAM
      ADAM --- ---
      čili moje práce není automaticky doporučovat nějaké "nejlepší sluchátka". to by bylo moc jednoduché.
      (vlastně bych pak mohl dát na web 5 "nejlepších" modelů a prodávat jen a pouze je).

      ale musím poslechnout toho zákazníka a určit, kam cca patří, jaký cca zvuk by mu vyhovoval, jestli extra věrný, extra muzíkální, nebo něco mezi.
      SVANC
      SVANC --- ---
      ADAM: To mi připomíná, kam jsem měl otočené potenciometry výšek a basů v mládí :).
      ADAM
      ADAM --- ---
      SVANC: samozřejmě neustále. každý má jiný vkus.
      mé nejoblíbenější sluchátka jsou velice suché, věrné, nebasové, nudné, nenápadné.
      80% lidí považuje takovej zvuk "jako z telefonu" a nelíbí se jim. 80% zákazníků preferuje hutný, nadupaný, chytlavý, sound, ze kterého se "posadí na zadek"

      poměrně často si člověk koupí drahý sluchátka (5-8tis) a pak volá otráveně s tím, že to je horší (rozuměj, míň basů, míň nadupaný sound) než jeho předchozí za litr.
      BLAF
      BLAF --- ---
      ADAM: Mno a ono je to tak vlastne se vsim.
      ADAM
      ADAM --- ---
      takhle nějak má ta křivka průběh. akorát na ose X je cena.


      a ty 4-5tis je ten bod, kdy se tak křivka láme, čili kdy je nejlepší poměr kvalita/cena.
      SVANC
      SVANC --- ---
      ADAM: Jak je to s osobními preferencemi zákazníků? Mám na mysli třeba případ, kdy tobě nějaká sluchátka připadají o něco lepší než jiná a zákazník to vidí přesně naopak. Stává se to často, nebo to je spíš výjimka?
      SVANC
      SVANC --- ---
      UMIAKI: Jde o to, co máš na mysli. Třeba u reprokabelů je zhola jedno, jestli koupíš např. tohle nebo nějaké Nordosty za astronomické ceny. Jediné, na co je nutné dbát, aby byl dostačující průřez pro danou instalaci. Kytara je jiný případ, nejenom kvůli nesrovnatelně vyšším nárokům na konektory než u nepohyblivých zařízení. A pokud jde o sluchátka, tak se raději zeptej Adama, vyzkoušel jich neporovnatelně víc než já.
      ADAM
      ADAM --- ---
      UMIAKI: takhle se to asi říct nedá.

      spíš to líp vyjádří graf, kdy zpočátku to roste hodně rychle a pak to od určité hladiny začné být skoro vodorovné a limitně se to blíží k nějaké individuální hodnotě.

      do 4-5tis jde každých 500kč velmi zřetelně znát. ale je to přesně bod, kde se ten graf láme.

      čili rozdíl mezi sluchátky za 3 vs. 4tis může být víc slyšitelný, než mezi sluchátky za 4 vs. 8tis.

      tím rozhodně nechci říci, že by ty za 8 nehráli obecně líp než ty za 4, nebo, že by to nebylo slyšet.
      slyšet to je, ale ty rozdíly jsou čím dál menší.

      třeba rozdíl mezi audeze lcd-2 za 25tis a lcd-3 za 50tis je opravdu velmi malý a lcd-3 si může koupit opravdu jen člověk, pro kterého ten rozdíl 25tis je opravdu maličkost.
      Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam