To je jak kdybys říkal, že dvoupásmo je zkreslené a čtyřpásmo nezkreslené. Jasně. To tak je. Zabejvat se tím ale nemá smysl, podstatný je dostat z čehokoli to maximum.
Na druhou stranu, jestli se tady snažíme dobrat k závěru, že pro optimální reprodukci je potřeba mít pokud možno co nejplnorozsahovější bedny s co nejmíň zkreslujícími měniči, třeba Rockport Arrakis, tak samozřejmě, to je bezesporu pravda. Postavme proti nim libovolné Xaviany. I tak bych se zdržoval používání pojmu zkreslení. Xaviany oproti Arrakisům hrajou naprosto zprdele, jak mobil, ale to bych zanedbal, nebo tomu minimálně neříkal zkreslení. Navíc se může stát, že se zesilovačem typu DPA budou ty Xaviany subjektivně míň srat než Arrakisy, protože tento (jsa totálně napiču) si s Xaviany jakž takž poradí a zprostředkuje zážitek podobný tomu, na co je každý jouda zvyklý z domu, kdežto jeho připojení k Arrakisům vyprodukuje šílený zvuk plný akorát dunění a plácání a hučení a zkreslení. Na vině je pochopitelně zesilovač. Z tohoto náhledu říkám, že rozhodujícím komponentem v apecu je zesák, bednami si člověk "ladí zvuk".