• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    AMAROKHIFI & TOP AUDIO

    Jaké preferujete středy

    18 hlasy od 18 respondentů

      rozbalit záhlaví
      HERR_FLICK
      HERR_FLICK --- ---
      TEDDYBEDDY: zajimavy, najednou ti domaci kutil, co doma na koleni bastli stavebnice z entrylevelu highend menicu nevadi...
      TEDDYBEDDY
      TEDDYBEDDY --- ---
      Imo nejlepší poměr výkon / cena na Audio show Praha. Brilantě poladěná bedýnka, šikovnej českej konstruktér. Hrálo to kua dobře. http://www.elfton.cz/
      MACHALIK
      MACHALIK --- ---
      Dotaz na šílence: co říkáš na toto?



      Podle mě to bude do běžnýho obýváku úplně super. Liniovej zdroj, žádný odrazy, velkej zvuk, nekomprimovaná dynamika. Bohužel to má jen malý basáky, ale to by se přežilo, aspoň je jich hodně. Nebo myslíš, že Q a difuzita to poserou a je to jen do kin?
      MACHALIK
      MACHALIK --- ---
      Ty implikace jsou sileny.
      Kdyz chcete hlubokej uder, tak si poridte malej buben.
      Basove tony kvalitne zahraji housle.
      Fletna hraje lepe hloubky nez tuba.
      Atd.!
      MACHALIK
      MACHALIK --- ---
      Schopnost reproduktoru pohnout vzduchem jako negativum! Novej level!
      1, 3, 5 atd. jsou sudy a 2, 4, 6 jsou lichy cisla. Odted.
      MACHALIK
      MACHALIK --- ---
      Jezisikriste. Ale to ty prece CHCES, pohybovat vzduchem, doboha!

      A) Muzes mi vysvetlit, co je to "dynamika membrany"?
      A b), muzes jeste jednou pojednat ten "fazovej zaves"? Kde jso ten pojem vubec sehnal? Vymyslel sam?
      TEDDYBEDDY
      TEDDYBEDDY --- ---
      Pro představu. Když vystrčíš ruku z vokýnka auta, cejtíš nějakej odpor vzduchu a jaxe při vyšší rychlosti zvyšuje. No a když zkusíš vystrčit v kilu lopatu nejspíš ti vykloubí rameno. Jen aby bylo jasno s jakejma silama pracuješ a jak je každej cm2 plochy navíc záhul na systém. Doteklo?
      TEDDYBEDDY
      TEDDYBEDDY --- ---
      MACHALIK: je zanedbatelný proti zkreslení daný deformací a horší dynamice velký membrány
      MACHALIK
      MACHALIK --- ---
      Uz dost. Obhaj vlastni tvrzeni a tyhle reci si schov do hospody. Jaktoze nevis, se ze vzrustajici vychylkou roste zkresleni?
      TEDDYBEDDY
      TEDDYBEDDY --- ---
      MACHALIK: Je to tak. Do pičy, proč si nesjednáš aspoň nějaký kondice základů elektroakustiky po těch letech? Proč se pak divíš, že s tebou dovozce Loganů nechce tohle diskutovat?

      Hádám, že dybych ti pučil tu byskytaru, řekneš mi, že málo basuje :) Dej se dohromady chlape!
      MACHALIK
      MACHALIK --- ---
      Cim mensi reprak, tim mensi zkresleni. Taktez cim nizsi hmotnost, tim lepe. Idealni basovy menic ma nulovou plochu i hmotnost a je osazen v bezrozmerne ozvucnici. Fazove zavesena difuzita bez difrakci zarucena.
      TEDDYBEDDY
      TEDDYBEDDY --- ---
      MACHALIK: HLAVNĚ nezapomeň. VELKEJ BASÁK s menším zkreslením CO NEJBÍŽ K PODLAZE a VELKÝ BEDNY DO co NEJMENŠÍ MÍSTNOSTI a co NEJBLÍŽ KE STĚNÁM. Bigbítový dunění zaručeno, kandidatura na nobelovku za kolektiv nyx diy indženýrů taky :)
      MACHALIK
      MACHALIK --- ---
      Barte, je to šílenec!
      MACHALIK
      MACHALIK --- ---
      Srat na to, NICEMU NEROZUMI. Srat na to.
      TEDDYBEDDY
      TEDDYBEDDY --- ---
      DEIKSAC: Cóóóže velká bedna snižuje, cože je mimo pásmo? BW léta vypičuje vejškáš mimo ozvučnici, Jiný zas profilujou bednu aby měl vejškáč kolem sebe co nejmíň plochy. Co ti říká pojem " fázový posun"? Ta vlna tam lítá mezi podlahou stropem jak pinpongovej míček, přičemž nekontrolovatelně deformuje přímej užitečnej signál. Proto i v Machalíkovejch oblíbenejch Titanech, aj. dizajnujou basák v šasí co nejvejš to de. Jiný zas aspoň zkosej ozvučnici nahoru aby tenhle nešvar aspoň trochu eliminovali. Další viz. dtto
      Fetuješ bo co?
      DEIKSAC
      DEIKSAC --- ---
      TEDDYBEDDY: kdyz ty porad jedes extremy, velka bedna rovna se v tvym svete vohulena na max, s takovou samozrejme budes vzdy potvrzovat jen vlastni pravdu
      DEIKSAC
      DEIKSAC --- ---
      TEDDYBEDDY: wrong on so many levels again, operuješ irelevantníma faktorama jako obvykle,
      difrakce te zajima na strednich a vyssich frekvencich, pricemz prave velka bedna snizuje difrakcni pasmo do sfer, kdy je min rusivy,
      odraz basu o podlahu tak od 300 Hz vejs, ale to u velkyho repraku je mimo pasmo, nemluve o tom, ze lidskej sluch primarne vnima jako rusivy odrazy v horizontalni rovine, zatimco ty vertikalni (prichazej do obou usi ve stejnej cas a se stejnou fazi) vyfiltruje.
      zkresleni danÿ tezsi hmotou membrany - prosim o nejaky relevantni podklady pro tohle tvrzeni, jinak jsou to jen pocity
      TEDDYBEDDY: tak proc to proboha pises jako jeden z argumentu?
      TEDDYBEDDY
      TEDDYBEDDY --- ---
      MACHALIK: Nikoli schází ti tam ty "basy". Noch einmal bitte.
      MACHALIK
      MACHALIK --- ---
      Tak znova:

      "Dále- velká ozvučnice ( pro velký škopky)= ŠPATNĚ, ptže nepoměrně větší difrakce už na ozvučnici v poměru k monitoru."

      Pojd. Rozhovor se. Basy, objem a difrakce v jedne vete. Chveju se.
      TEDDYBEDDY
      TEDDYBEDDY --- ---
      MACHALIK: Kua Jirko, kde sem dopičy psal " difrakce na basech" ??? Máš jinej nyx nebo co vlastně čteš ???
      MACHALIK
      MACHALIK --- ---
      Nechces spis vysvetlit tu difrakci na basech nez tuhle psychologii?

      Jak se ti podarilo delat deset, dvacet let nejakej konicek a pritom neporozumet vubec nicemu? To je uctyhodny!
      Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam