• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MUCKERČESKOSLOVENSKÁ SOCIALISTICKÁ REPUBLIKA V OBRAZECH, ODKAZECH A VE VERŠÍCH
    MILKOV
    MILKOV --- ---
    FOOTFAN: Erko stavěly a lakovaly Kvasiny. Jiný proces.
    TAPINA
    TAPINA --- ---
    FOOTFAN: Měli jsme tu druhou odshora vlevo. Prý se to jmenovalo "pískově žlutá Sahara"
    FOOTFAN
    FOOTFAN --- ---
    Mě by zajímalo, jestli ten pravý sloupec byl jen pro 110R, protože naše Š 120 byla spíš ta tmavší žlutá a na druhou stranu jiné, než červené Rko (originální barva), jsem asi nikdy neviděl.
    PREDSEDA
    PREDSEDA --- ---
    FOOTFAN: to byl vzrník podle mýho vkusu! žádná černá - šedá - stříbrná - bílá
    FOOTFAN
    FOOTFAN --- ---
    Ale teď jsem náhodou natrefil v hloubi internetu na toto:

    MAR_TINA
    MAR_TINA --- ---
    FOOTFAN: tak tu jsem měla za oranžovou :)

    Děda často dělal tu rudou, co měla Lada a tmavomodrou. Ale pamatuju i zářivě žlutého trabanta s hnědými detaily (stříknout jde všechno), žabičkově zelená embéčka, světle šedou....
    FOOTFAN
    FOOTFAN --- ---
    Tohle je originální červená.

    MAR_TINA
    MAR_TINA --- ---
    CADDY: jo tahle. Byla ale možná se dělala kratší dobu? Nejvíc bylo vidět takovýxh okrových, zelených a světle modrých.
    CADDY
    CADDY --- ---
    MAR_TINA: podle me byla origo takova ta hnusna cervena do oranzova :)
    CADDY
    CADDY --- ---
    CUSTOM1: ale to je prave soucast toho, co ja chci...nebo spis co nechci... a pokud me to ma denne srat, tak to muze byt jinak idealni model, ale nema to smysl... proto jsem ted tak neplasil z toho cerveneho TC ani, byt by to jinak byla dokonalost docela. U "Tveho" LS nad tim premyslim, protoze me to sice sere, ale je to furt kategorie levnych DD, ktery nejspis nebude natrvalo, pripadne kdyby byl hodne dlouhodoby, tak treba nejak porasim jinak, ale jine dealbreakery nema asi moc... ale TC je vrchol DD, jinak dokonale auto...a s tim sedym vnitrkem bych ho nedal. Nehlede na to, ze se tam nehodi vubec k vnejsi barve, u toho Buicku se to aspon nebije s lakem...navic jak ma to drevo a cerny panel pres palubku, je to preci jen aspon trochu utulne... Ja mam asi stesti (a zaroven smulu), ze nemam jediny cil, libi se mi spousta veci..takze koupit jiny model neni takovy problem... ale zase ti, co maji jasnou predstavu, jsou ve vyhode v tom, ze je nic nerozptyluje a vedi, co hledaji... nicmene u me by do toho souboru patril i config... tim spis, dkyby to bylo vysnene auto, tak si ho nechci kazit...a ta barva dokaze udelat i rozdil mezi hezkym a hnusnym autem...
    MISTR_CHVEJ
    MISTR_CHVEJ --- ---
    MILKOV: zrovna za toto dostal nejaky klucina v HMMC krasne premie, protoze jim prekopal paintshop a usetril denne slusne penize za vylepsene sekvencovani

    moje zkusenost z HMMC, barvy se redukovaly na minimum, protoze jim spatne ladily parkovaci senzory ale auto Vam jsou schopni udelat jakekoliv, byla tam zakazka pro spanelkou banku Santander a zaplatili si pekne tu jejich specialni cervenou
    MAR_TINA
    MAR_TINA --- ---
    FOOTFAN: jenže rychle rezly. Takže si do 5 let šel na přestříkání. Děda byl lakyrnik a dělal melouchy. Měl tyhle krásné vzorníky od mnoha značek a co sis vybral, to ti namíchal.
    Mám dojem, že škoda 120 a 105 v originální barvě nikdy nebyly červené, ale červených jezdilo dost.
    PLOSTENKA
    PLOSTENKA --- ---
    NYKRUK: Hlavne je barva v technicaku a vsichni prudi, kdyz si to prestrikas sam.
    NYKRUK
    NYKRUK --- ---
    MILKOV: Navíc pigmenty pro barvy na červeném základu jsou dražší.
    MILKOV
    MILKOV --- ---
    Nedalo mi to a skočil jsem včera za markeťákama. Opravdu je to tak, že poptávka po pestrých barvách a výjimkou červené a cihlové je aktuálně na minimu a samozřejmě se na to nakládají i požadavky na bílá flotilová auta, která se dají nejsnáz opatřit firemními polepy.
    Pro lakovny platí technické omezení na to, že v rámci výrobního týdne a plánování barevných bloků se dá stříkat šest barev (podle počtu hubic na karuselech). A je samozřejmé, že čím větší bloky se jedou, tím je byznys radši, každé propláchnutí karuselu je drahá záležitost jak co do nákladů, tak i do dopadu na kvalitu, životní prostředí a produkční čas.
    NYKRUK
    NYKRUK --- ---
    PREDSEDA: mozna, netvrdim to. Melo jit o auto pro masy, soudobe zahranicni modely jsou podobne jednoduse konstruovane. Drazsi auta se tu v podstate, krom Tatry pro VIP, nevyrabela, takze tezko srovnat.
    CUSTOM1
    CUSTOM1 --- ---
    CADDY: Zjednodušeně: "Radši Astro v horší konfiguraci, než Aerostar v té ideální." :)
    CUSTOM1
    CUSTOM1 --- ---
    CADDY: To já bych neuměl. Když něco chci, tak jsem schopen i leccos oželet, než abych nakonec šel do něčeho jiného.
    CUSTOM1
    CUSTOM1 --- ---
    HAR4NT: Přesně tak, tak vzniká prostor pro aeberealizaci... :)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam